Chris Pontius zei:Ik zit nu een beetje op het punt dat drugs saai worden dus ik veracht dat mijn gebruik wel zal afnemen. Maar als het ineens weer komt opwaaien is dat ook niet erg :P
knolselderij zei:ik hoop dat ik minder ga gebruiken
Ik heb mijn anus al vele malen verkocht @ CS maar niemand die er hero voor wil biedenChemical zei:Chris Pontius zei:Ik zit nu een beetje op het punt dat drugs saai worden dus ik veracht dat mijn gebruik wel zal afnemen. Maar als het ineens weer komt opwaaien is dat ook niet erg :P
of je kunt aan de hero beginnen![]()
azgaza zei:Met name een beetje door gaan in dezelfde lijn
Ollemann zei:Ik verwacht minder mdma te gaan gebruiken. Ik wil het wel speciaal houden.
Ketamine zal wel zijn intrede doen, één keer gedaan nu, en ik denk dat het m'n nieuwe favoriete drug is.
Voor de rest hoop ik alles een beetje netjes te houden, natuurlijk.
Naja, verder zijn mijn verwachtingen niet bijster spannend voor het nieuwe jaar. Veel zal er niet veranderen.Pas in september komt er 'n grote verandering, dan ga ik studeren. Als ik rond die tijd ook in A'dam een plekje kan vinden om te wonen zou ik helemaal gelukkig zijn.
Olle
Pascal

Flameon zei:Wat is jou verwachting qua drugsgebruik in het jaar 2010?
SchilDpadDo zei:Flameon zei:Wat is jou verwachting qua drugsgebruik in het jaar 2010?
kankerhard stukgaan en het nieteens lekker vinden ..
Of gewoon zo veel nemen dat de test wel nep moet lijken .Chemical zei:helemaal geen drug ( ook geen legale ) . Elke week in het nieuwe jaar kan ik gecontroleerd worden.
SchilDpadDo zei:Of gewoon zo veel nemen dat de test wel nep moet lijken .Chemical zei:helemaal geen drug ( ook geen legale ) . Elke week in het nieuwe jaar kan ik gecontroleerd worden.![]()