Verwachting van 2010

Flameon

Badass junkie
Wat is jou verwachting / voornemen qua drugsgebruik in het jaar 2010?
Ga je het rustig aandoen, ga je op dezelfde voet verder, ga je wat anders proberen etc etc etc?
Deel je idee voor 2010 :grin:

azgaza

Badass junkie
Met name een beetje door gaan in de zelfde lijn, wel ga ik waarschijnlijk 2c-e nieuw proberen in 2010 en hoop ik op termijn wat minder joints per dag te roken, maar ik denk dat het ongeveer verder zal gaan wat het nu is, ongeveer een keer per maand een flinke LSD trip, af en toe wat lachgas, af en toe wat ander dissociatief plezier en dus één nieuwe stof.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
2010 staat in het teken van het moederschap voor mij en drugs zullen dus nauwelijks deel daar van uit gaan maken. Wel ben ik van plan om volgend jaar zomer naar 1 goed feestje te gaan, maar dan logeert de kleine natuurlijk wel een weekendje bij opa en oma. :wink:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
In 2010 heb ik op de zomervakantie na alleen maar stage. Dit betekend dus voor mij dat ik meer inhoud. Aan nieuwjaarvoornemens doe ik niet, ik vind het nogal apart dat mensen een bepaald punt in de agenda nodig hebben om een verandering door te brengen.

Chris Pontius

Badass junkie
Ik zit nu een beetje op het punt dat drugs saai worden dus ik veracht dat mijn gebruik wel zal afnemen. Maar als het ineens weer komt opwaaien is dat ook niet erg :P

Chemical

Belezen gebruiker
Chris Pontius zei:
Ik zit nu een beetje op het punt dat drugs saai worden dus ik veracht dat mijn gebruik wel zal afnemen. Maar als het ineens weer komt opwaaien is dat ook niet erg :P

of je kunt aan de hero beginnen :wink:

Nathaniel

Wijs gebruiker
Ik hoop wat te kunnen minderen met alcohol want dat ligt nu echt gewoon te hoog.

En daar tegenover staan dan een paar ontmaagdingen: LSD, Ketamine en 2c-b staat ook op de verlanglijst :grin:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Als ik hier in Nederland blijf, dan wordt het waarschijnlijk meer en ga ik meer verschillende dingen proberen. De planning is alleen niet om in Nederland te blijven, dus waarschijnlijk wordt het dan vooral alcohol.

Aricanary

Newbie
ik heb mezelf beloofd om flink te blijven blowen, minimaal elk weekend :)

maar ook dat ik daarbij tegelijk ook ophoud met het roken van tabak cq sigaretten ... behalve de tabak die in mn joints zit dan natuurlijk :stoned:

het zal zwaar worden :smoke: maar lukt me vast wel :rock:

:wave:

Andrew

Badass junkie
Creatiever op het gebied van muziek, actiever op het gebied van muziek, meer inspiratie, meer muziek luisteren, meer muziek maken.

Wat drugs betreft? Ik weet niet wat ik moet verwachten, misschien meer drugs gebruiken, misschien (nog) minder, ik weet het niet, ik zie het allemaal wel.

Chris Pontius

Badass junkie
Chemical zei:
Chris Pontius zei:

of je kunt aan de hero beginnen :wink:
Ik heb mijn anus al vele malen verkocht @ CS maar niemand die er hero voor wil bieden :(

Spor

Wijs gebruiker
Nou, mijn plan voor 2010 is mijn (een beetje uit de hand) gelopen verzameling eens op te maken ! Ik heb intussen van zo veel stofjes samples en halve grammen om te proberen, dat ik er gewoon niet meer allemaal aan toe kom als ik maar eindeloos door blijf sparen. Bovendien begin ik het jammer te vinden om iets op te maken, en dat betekend voor mij dat het tijd is om te stoppen met verzamelen. In het nieuwe jaar ga ik dus beginnen met alles op te maken, en zo veel mogelijk documenteren.

That's the plan :)

Dopezilla

Badass junkie
Ik verwacht minder mdma te gaan gebruiken. Ik wil het wel speciaal houden.

Ketamine zal wel zijn intrede doen, één keer gedaan nu, en ik denk dat het m'n nieuwe favoriete drug is.

Voor de rest hoop ik alles een beetje netjes te houden, natuurlijk.

Naja, verder zijn mijn verwachtingen niet bijster spannend voor het nieuwe jaar. Veel zal er niet veranderen. Pas in september komt er 'n grote verandering, dan ga ik studeren. Als ik rond die tijd ook in A'dam een plekje kan vinden om te wonen zou ik helemaal gelukkig zijn.

Olle

Arthur King

Wijs gebruiker
Ik hoop om in 2010 de wonderlijke stofjes die beschikbaar zijn in deze wereld te ontdekken, de frequentie mag wat mij betreft wel gelijk blijven, misschien zelfs een klein beetje stijgen. :grin:

pascal828

Badass junkie
Ollemann zei:
Ik verwacht minder mdma te gaan gebruiken. Ik wil het wel speciaal houden.

Ketamine zal wel zijn intrede doen, één keer gedaan nu, en ik denk dat het m'n nieuwe favoriete drug is.

Voor de rest hoop ik alles een beetje netjes te houden, natuurlijk.

Naja, verder zijn mijn verwachtingen niet bijster spannend voor het nieuwe jaar. Veel zal er niet veranderen. Pas in september komt er 'n grote verandering, dan ga ik studeren. Als ik rond die tijd ook in A'dam een plekje kan vinden om te wonen zou ik helemaal gelukkig zijn.

Olle
Pascal

cropp

Badass junkie
ik ga denk ik eens wat minder blowen, verder hoop ik op de lente en de zomer, want ik hou echt van s'nachts buiten drugs gebruiken...

r@r@

Wijs gebruiker
Grappig dat het topic expliciet van "verwachting" spreekt en er allerlei andere reacties komen: ik hoop, ik neem me voor, ik denk etc.

Toch heel wat anders dan 'verwacht'.

Ik verwacht eigenlijk niets voor 2010, er valt niets te voorspellen en dat is maar goed ook. Maar ik hoop natuurlijk wel veel en ik denk veel en ik neem me ook wat dingen voor...

Maar ja, daar ging het topic niet over :P

Beanhead

Badass junkie
Meer experimenten met LSD, K en MDMA. Misschien hier en daar eens pep maar dat valt nog te bezien.

Hoogstwaarschijnlijk veel minder blowen als dit jaar omdat ik de laatste weken ook maar sporadisch in het weekend eens wat heb gerookt.

En de aloude stoppen met roken natuurlijk :wave:

psych-out

Bewuste gebruiker
Ik wou wel gaan minderen in 2010, maja
dat zei ik een maand geleden ook dusja, wel zulle zien of het lukt.
:stoned: btw aan alle df'ers een gelukkig 2010 !!!

Elohtibbar

Badass junkie
Ik verwacht méér te gaan gebruiken, dat wil ik en mag ik ook, want ik gebruik nu slechts 1, hooguit 2 keer per maand wat. Ook drinken doe ik niet eens wekelijks.

Deranged

Badass junkie
Zekerheid, en geen twijfel.

Verbazing, maar geen verrassing.

Zoiets zal het wel weer gaan worden.

2010 wordt groots.

Maar niet zo groots als 2011.

Chemical

Belezen gebruiker
helemaal geen drug ( ook geen legale ) . Elke week in het nieuwe jaar kan ik gecontroleerd worden.

cropp

Badass junkie
minder blowen, minder drinken, speed niet meer in pieken en dalen gebruiken, meer te trippen, meer nieuwe dingen proberen en een meiske erbij zoeken, of er in ieder geval voor open staan en niet weken lang ergens in een bos met 1 maat de hele nacht gaan zitten zuipen tot we niet meer kunnen, maar te socializen...

BacingsPen

Badass junkie
wiiiiiiiiii waaaaaaaaaat waar? Ja je vriendin! Paas die joint nou door! schiet is op! Ik heb geen zin meer om met die geile meid blond haar bruine ogen te praten!

ZE IS GEIL!

En ik dronken...

Dus dat gaat niet werken....

Snapte?

Bovenaan