Vervanging mdma

Hey,

Ik ga binnenkort een weekend naar een hardstyle festival en wil daar drugs gaan doen, ik weet alleen niet welke.

Eerst was de planning mdma maar daar ben ik het laatste festival erg ziek van geworden, ik lag namelijk een week plat en heb de eerste paar dagen alleen maar overgegeven. (Er zat minimaal een jaar tussen met het vorige gebruik van mdma.)

De eerste keer dat ik mdma heb gedaan had ik dit ook en daarna heb ik hier geen last meer van gehad in ongeveer 2 jaar redelijk vaak gebruiken, tot het vorige festival dus helaas.

Ik heb ook een periode antidepressiva gebruikt dus misschien ben ik er nu vatbaarder voor om weer zo ziek te worden. (hypothese)
Nu ben ik dus bang dat ik de volgende keer weer zo ziek wordt en daar heb ik weinig zin in.

Ik zat te denken miauw, maar dit werkt ook op serotonine dus denk dat hier het risico om ziek te worden aanwezig is.
Of speed, maar dan kan ik waarschijnlijk niet slapen gezien ik veel slecht slaap van drugs behalve van mdma. Of dit moet ik heel goed weten te doseren met bommetjes.

Ik heb liever wel iets waar ik energie van krijg en geen psychedelica, want dan ben ik bang de controle te verliezen.

Ik vroeg me af of er iemand een idee heeft voor een goede drug die ik op een festival kan gebruiken. Maar ook of iemand die het herkent zo ziek te worden van mdma en tips heeft.

Sorry voor het hele verhaal, maar ik hoop wel dat het zo duidelijk is😅.

Neusje

Bewuste gebruiker
Bommetjes 3mmc (oraal). Niet snuiven, want dan doe je het straks net zo vaak als ik. Het werkt een klein beetje op serotonine, in mindere mate dan MDMA. Het zorgt vooral voor een toename van noradrenaline en dopamine. Er bestaat een kans dat je een dip krijgt, maar dat heb je met alle uppers.

Dick_van_Leeuwen

Bewuste gebruiker
Hey,

Ik ga binnenkort een weekend naar een hardstyle festival en wil daar drugs gaan doen, ik weet alleen niet welke.

Eerst was de planning mdma maar daar ben ik het laatste festival erg ziek van geworden, ik lag namelijk een week plat en heb de eerste paar dagen alleen maar overgegeven. (Er zat minimaal een jaar tussen met het vorige gebruik van mdma.)

De eerste keer dat ik mdma heb gedaan had ik dit ook en daarna heb ik hier geen last meer van gehad in ongeveer 2 jaar redelijk vaak gebruiken, tot het vorige festival dus helaas.

Ik heb ook een periode antidepressiva gebruikt dus misschien ben ik er nu vatbaarder voor om weer zo ziek te worden. (hypothese)
Nu ben ik dus bang dat ik de volgende keer weer zo ziek wordt en daar heb ik weinig zin in.

Ik zat te denken miauw, maar dit werkt ook op serotonine dus denk dat hier het risico om ziek te worden aanwezig is.
Of speed, maar dan kan ik waarschijnlijk niet slapen gezien ik veel slecht slaap van drugs behalve van mdma. Of dit moet ik heel goed weten te doseren met bommetjes.

Ik heb liever wel iets waar ik energie van krijg en geen psychedelica, want dan ben ik bang de controle te verliezen.

Ik vroeg me af of er iemand een idee heeft voor een goede drug die ik op een festival kan gebruiken. Maar ook of iemand die het herkent zo ziek te worden van mdma en tips heeft.

Sorry voor het hele verhaal, maar ik hoop wel dat het zo duidelijk is😅.
Had je niet gewoon (veel) teveel genomen?

Plex

Badass junkie
Cocaine kan leuk zijn en ben persoonlijk groot fan van 4-FMA, ookal is dit niet wat je zoekt aangezien het ook op je seratonine werkt. Opzich kan miauw wel maar dan zou ik het wel oraal nemen zoals hierboven al is gezegd

Cocaine kan leuk zijn en ben persoonlijk groot fan van 4-FMA, ookal is dit niet wat je zoekt aangezien het ook op je seratonine werkt. Opzich kan miauw wel maar dan zou ik het wel oraal nemen zoals hierboven al is gezegd
Ja wel heel duur cocaïne😅. Ja 4-fma heb ik ook veel over gelezen zat daar ook over na te denken.

Torchic

Badass junkie
Eerst was de planning mdma maar daar ben ik het laatste festival erg ziek van geworden, ik lag namelijk een week plat en heb de eerste paar dagen alleen maar overgegeven.

dus denk dat hier het risico om ziek te worden aanwezig is.

want dan ben ik bang de controle te verliezen.

Is het wel slim om te gaan gebruiken? Je bent heel erg bezig met “wat als” en als je je daar zo op focust zullen die dingen ook daadwerkelijk gebeuren.

Misschien op een later moment een keer gaan gebruiken wanneer je er wat zekerder in staat?

Laatst bewerkt:
Is het wel slim om te gaan gebruiken? Je bent heel erg bezig met “wat als” en als je je daar zo op focust zullen die dingen ook daadwerkelijk gebeuren. Misschien op een later moment een keer gaan gebruiken wanneer je er wat zekerder in staat?
Ik snap inderdaad dat je dat zegt ik ben nu bezig met het verkrijgen van zo veel mogelijk informatie. En wanneer ik iets vind waar ik vertrouwen in het doe ik dat natuurlijk en anders niet. Bijvoorbeeld speed is altijd m'n back up want dat gaat wel goed als ik er optijd mee stop.

Ik wil nu vooral kijken wat de opties en inzichten zijn.

Druggers

Belezen gebruiker
Je kan eens kijken naar de borax combo (blue bliss). Dit zou dus mdma moeten emuleren met research chemicals bij elkaar gedaan. Mocht je dat willen.

Speed, maar ik zou de laatste dosis welke je neemt sowieso snuiven in plaats van een bommetje. Een bommetje werkt veel langer, en is dus lastiger te timen dan wanneer je snuift.

Alternatief, 6-APB.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Je kan eens kijken naar de borax combo (blue bliss). Dit zou dus mdma moeten emuleren met research chemicals bij elkaar gedaan. Mocht je dat willen.
5-MAPB + 4-FMA + 5-MEO-MIPT in 1 pilletje. Super combi. Werkt bij mij langer dan echte MDMA en sinds ik deze combinatie gevonden heb ook geen echte MDMA meer gekocht.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
5-MAPB + 4-FMA + 5-MEO-MIPT in 1 pilletje. Super combi. Werkt bij mij langer dan echte MDMA en sinds ik deze combinatie gevonden heb ook geen echte MDMA meer gekocht.

Behoorlijk link en onvoorspelbaar dat soort combinaties. Zou ik afraden, zéker aan iemand die zegt ziek te worden van MDMA ansich.

Dirkdirk

DF-koning
6-apb. Misschien als ik ooit vader wordt dat ik een grotere high ga krijgen maar ik ben bang dat mijn meest intense euforische moment geweest is. Krijg er nog steeds bijna tranen van.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Behoorlijk link en onvoorspelbaar dat soort combinaties. Zou ik afraden, zéker aan iemand die zegt ziek te worden van MDMA ansich.
Dit is de zgn. Borax combo. Bekend en reeds beproefde combinatie. Origineel met 2-FA. Ik ben zelf gevoelig voor speed maar heb in deze combinatie geen kater welke ik in mijn jonge jaren als ik iets met speed op had wel last van had. Deze combinatie geeft mij geen kater of dinsdagdip maar MDMA geeft mij die ook niet

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dit is de zgn. Borax combo. Bekend en reeds beproefde combinatie. Origineel met 2-FA. Ik ben zelf gevoelig voor speed maar heb in deze combinatie geen kater welke ik in mijn jonge jaren als ik iets met speed op had wel last van had. Deze combinatie geeft mij geen kater of dinsdagdip maar MDMA geeft mij die ook niet

Ik geloof zeker dat jij er goede ervaringen mee hebt hoor. En dat het qua ervaring lekker kan zijn geloof ik ook. Het probleem van RC’s combineren waarvan de risico’s op zichzelf al amper onderzocht en daardoor onbekend zijn, is dat dat je nóg veel meer je eigen proefkonijn bent dan je sowieso al was door het gebruiken van RC’s. Hoe meer middelen je in de mix gooit, hoe onvoorspelbaarder zowel de acute effecten als de eventuele gevaren op langere termijn worden. Dit geldt dus ook voor de Borax-combo. Bijkomend nadeel is dat je een afzonderlijke stof kunt laten testen, bij zo’n Borax-mix is het maar de vraag wat er echt in zit. Een testcentrum kan hier niks mee, lijkt me?

In het kader van harm reduction zou ik het daarom toch niet aanraden.

Ik ben zelf groot fan van 6-APB, ik verkies dat de laatste jaren consistent boven MDMA. Vind het overall een betere deal dan M. Het is rustiger, helderder, in het algemeen wat minder intens en net even minder piekend euforisch, maar daarvoor krijg je een bijna dubbel zo lange werking en een geleidelijkere uitwerking waardoor je niet de hele tijd in je hoofd zit met bijneem-twijfels/cravings.

Maar het is natuurlijk de vraag of TS daar dan minder ziek van zou worden. Voor al deze middelen geldt: niet te hoog doseren. Uiteraard. Ik denk dat dát vooral de veroorzaker zal zijn van de monsterkater, minder dan het specifieke middel.

Dirkdirk

DF-koning
Zelfs olifant is het met me eens.
Ik ben zelf groot fan van 6-APB, ik verkies dat de laatste jaren consistent boven MDMA. Vind het overall een betere deal dan M. Het is rustiger, helderder, in het algemeen wat minder intens en net even minder piekend euforisch, maar daarvoor krijg je een bijna dubbel zo lange werking en een geleidelijkere uitwerking waardoor je niet de hele tijd in je hoofd zit met bijneem-twijfels/cravings.
Thanks voor de backup @Roze Olifant 😉

tordjebrain

Newbie
70 mg 5 mapb in twee doses 35 mg oraal gedurende 2 uur + 3 mg 5 meo mipt oraal ook + 3-fea door de neus om te beginnen en toen het wegviel, begon ik opnieuw 5-mapb en 3-fea gemengd door de neus in kleine doses.
in totaal 200 mg 5-mapb + 100 mg 3-fea + 3mg 5-meo mipt in 15 uur grote high en een licht ruige afdaling van 2 uur de volgende dag

5 meo mipt te verdunnen in wodka voor een volumetrische dosering, onmogelijk te meten met een weegschaal
Het is niet nodig om 5-meo mipt opnieuw te doseren, de effecten zijn erg lang

Ik was high als een raket, klappertanden en ogen schoten alle kanten op, groot verlangen naar seks, een beetje anders maar zo intens als mdma en minder afdaling van slechts twee uur dan de vermoeidheid die het met zich meebrengt

Ik vergat dat ik om te beginnen een beetje 4-fma had ingenomen, maar ik kan naar mijn smaak niet tegen te veel cafeïne.
daarvoor heb ik vervangen door de 3-fea. Ik denk dat het zonder de 4-fma heel goed werkt met de 3-fea

Dus misschien had ik een slechte bach en het werkt zeker ook met 2-fa, 4-fma
of misschien is het nog beter met 3-fea, 3-fea wat op zichzelf niet erg stimulerend is als je het zonder iets anders vreemds inneemt.

Ik deed dit allemaal in afleveringen en op een gegeven moment had ik gewoon het 5-meo mipt en 5-mapd effect en het was om te slapen maar aangenaam, de 3-fea gaf energie en met de combinatie van drie producten was het echt goed

Ik benadruk dat ik voor dit soort ervaringen echt met kleine doses ben gegaan om te zien hoe de potentie was.

tekst vertaald door Google als het mijn zinnen niet erg duidelijk is

Laatst bewerkt:

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Bijkomend nadeel is dat je een afzonderlijke stof kunt laten testen, bij zo’n Borax-mix is het maar de vraag wat er echt in zit. Een testcentrum kan hier niks mee, lijkt me?
Natuurlijk kunnen ze wel testen wat er in zo'n Borax-pilletje zit. Waarschijnlijk kunnen of zullen ze niet meten in welke hoeveelheden. Ze zijn echt professioneel verpakt in een aluminium blister en netjes in een kartonnen sleeve. De verpakking vermeld het volgende: CAS: 1354631-77-8, 75 mg + CAS: 52063-62-4, 30 mg + CAS 96096-55-8, 3 mg. Ook hier zal ik t.z.t. eens eentje naar het testcentrum brengen. Door de korte openingstijden kom ik er helaas iedere keer niet aan toe maar ondertussen blijf ik maar proefkonijn spelen. Tot nu toe geen klachten maar natuurlijk het blijven research-chemicals. Drugs die ik op straat/club koop of toegestopt krijg ga ik ook niet eerst testen. Als ik zie dat iemand er lekker op gaat dan wil ik dat ook.

1x in m'n leven op een feestje een foute pil gekocht welke PMMA bevatte. So-de-fucking-ju wat een rommel was dat. Daar ben ik wel een paar uur goed beroerd en overhit van geweest. Gelukkig backstage rustig kunnen chillen zonder al teveel paniekerende mensen om me heen en rustig gaan liggen en water gedronken, ventilator erbij en daar weer van bijgekomen en daarna weer kunnen genieten van de avond en tja... een andere pil gekocht van een andere dealer en door met het feest !

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Natuurlijk kunnen ze wel testen wat er in zo'n Borax-pilletje zit. Waarschijnlijk kunnen of zullen ze niet meten in welke hoeveelheden. Ze zijn echt professioneel verpakt in een aluminium blister en netjes in een kartonnen sleeve. De verpakking vermeld het volgende: CAS: 1354631-77-8, 75 mg + CAS: 52063-62-4, 30 mg + CAS 96096-55-8, 3 mg. Ook hier zal ik t.z.t. eens eentje naar het testcentrum brengen. Door de korte openingstijden kom ik er helaas iedere keer niet aan toe maar ondertussen blijf ik maar proefkonijn spelen. Tot nu toe geen klachten maar natuurlijk het blijven research-chemicals. Drugs die ik op straat/club koop of toegestopt krijg ga ik ook niet eerst testen. Als ik zie dat iemand er lekker op gaat dan wil ik dat ook.

1x in m'n leven op een feestje een foute pil gekocht welke PMMA bevatte. So-de-fucking-ju wat een rommel was dat. Daar ben ik wel een paar uur goed beroerd en overhit van geweest. Gelukkig backstage rustig kunnen chillen zonder al teveel paniekerende mensen om me heen en rustig gaan liggen en water gedronken, ventilator erbij en daar weer van bijgekomen en daarna weer kunnen genieten van de avond en tja... een andere pil gekocht van een andere dealer en door met het feest !

Ah, my bad dan, ik wist niet dat je dergelijke mixes ook kunt laten testen. Ik was daar al niet geheel zeker van. Kan wel dus, beter. Dan nog zou ik voorzichtig zijn met een mix van ingrediënten, zeker als je geen hoeveelheden weet.

Ik heb in het verleden staatdrugs juist wél altijd laten testen (behalve speed niet altijd, moet ik eerlijk toegeven, maar verder alles altijd: MDMA, LSD, 2C-B, coke…). RC’s minder vaak, omdat mijn ervaring is dat hier minder mee gesjoemeld wordt/werd. Let wel, dat slaat nergens op, want hier kan net zo goed mee gekloot worden. Eigenlijk moet je gewoon altijd alles laten testen.

PMMA lijkt me wel echt creepy shit! Was gebleken uit de test dat dat erin zat?!

Ik ben benieuwd wat de test laat zien bij Borax. Waarom moet ik bij die naam steeds aan Borat denken? 😂

Bovenaan