Verslaafd.

Telefoon

Wijs gebruiker
Jullie gaan Me allemaal voor gek verklaren.

Maar

ik heb geprobeert verslaafd te worden ( waarom omdat ik wil weten wat dat nu precies is )

Roken. geprobeerd 5 maanden iedere dag een pakje roken ( in het begin iets minder natuurlijk maar op het laast wel een pakje per dag.
En kon gewoon zonder problemen stoppen.

Coke. 3 weken lang iedere dag 1 gram weg gesoven en die dosis om hoog gewerkt
duur grapje 42 gram gehaald.. mooi verdeeld 1 gram in de eerste week
2 gram in de 2e week en 3gram in de 3e week

daarna kon ik ook weer zonder problemen stoppen

ik geef het maar op :P

verslaafd worden zit gewoon niet in me.. :rolleyes:

minamo

Bewuste gebruiker
heroine?

maar om even serieus te doen, verslaafd raken is een van de ergste die er zijn.

om het dan ook nog expres te doen heb ik eigenlijk geen woorden voor over.

Telefoon

Wijs gebruiker
zoals ik al zei julli egaan me voor gek verklaren

maar nee Heroine wil ik niet gebruiken.
dat middel vind ik gewoon een stap te ver.

jcutter

Badass junkie
Jij zoekt een manier om rust te creeéren in je chaotische koppie van je, want je bent niet gelukkig of zo...

Proberen verslaafd te worden vind ik nogal gestoord.

Telefoon

Wijs gebruiker
Rust ...

ik vind mijn leven prima zo

ik zoek spanning denk ik

ik wil kunnen bewijzen dat ik alles aan kan

de verslaving die de mensen verkracht

wil ik verslaan maa rik wil maar niet verslaafd worden

jcutter

Badass junkie
Oke, je wilt discipline kweken en adrenaline. Dat herken ik wel van mezelf. Is krachttraining niks voor jou?

Magic Guest

Belezen gebruiker
Ik kan er wel inkomen, maar ik denk dat sommige mensen gewoon een te sterke wil hebben om verslaafd te worden. Ik kan ook altijd zonder al te veel problemen ergens mee ophouden, hoewel ik nooit heb geprobeerd om verslaafd te worden.

Oom Klaas

Badass junkie
Als het je intensie is om verslaafd te worden,
zal je denk ik aardig moeilijk verslaafd worden...
Een groot deel van de verslaving zit meestal tussen de oren,
en als je dat juist probeert op te roepen zal dat denk ik lastig gaan.
Verslaafd zijn is ook anders dan iedere dag een gram weg snuiven,
als het een gewoonte is geworden, of je hebt het gevoel dat je het nodig hebt ben je verslaafd imho....Als je dus alleen maar gefocust bent op het verslaafd worden lukt het gewoon niet, buiten de lichamelijke aspecten van het verslaafd zijn om, maar als je het toch echt wilt mee maken zou ik maar een spuit pakken en wat bruin scoren...

Ik begrijp, denk ik, trouwens ook wel waarom je het wilt. Om dus er "zeker" van te zijn dat je sterker bent dan de drugs of de drang er naar, maar is het niet beter dat je dat helemaal niet hoeft te testen. Je klinkt aardig zeker erover en als je dat al bent, is dat dan niet genoeg?
Je wilt bewijzen dat je sterker bent dan die verslaving/drug,
maar als je niet verslaafd kan worden...is het dan niet al duidelijk...
Voordat de strijd is begonnen heb je al gewonnen....

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Telefoon zei:
Jullie gaan Me allemaal voor gek verklaren.

Maar

ik heb geprobeert verslaafd te worden ( waarom omdat ik wil weten wat dat nu precies is )

Roken. geprobeerd 5 maanden iedere dag een pakje roken ( in het begin iets minder natuurlijk maar op het laast wel een pakje per dag.
En kon gewoon zonder problemen stoppen.

Coke. 3 weken lang iedere dag 1 gram weg gesoven en die dosis om hoog gewerkt
duur grapje 42 gram gehaald.. mooi verdeeld 1 gram in de eerste week
2 gram in de 2e week en 3gram in de 3e week

daarna kon ik ook weer zonder problemen stoppen

ik geef het maar op :P

verslaafd worden zit gewoon niet in me.. :rolleyes:

Flikker op

Als je het goed gedaan had was je wel verslaafd...

Delirium

Badass junkie
Weekendgebruik is ook een verslaving.

Ik rook elk weekend, en ik vind het erg moeilijk om dat niet te doen. Vooral als ik alcohol op heb is de drang heel erg sterk.

En Telefoon, als je echt verslaafd wil raken, ga lekker spuiten: speed, cocaïne, heroïne, speedballs... ga crack roken... Genoeg opties om jezelf de tering in te werken.

:wave:

mattskovic

Wijs gebruiker
Delirium zei:
Weekendgebruik is ook een verslaving.

Ik rook elk weekend, en ik vind het erg moeilijk om dat niet te doen. Vooral als ik alcohol op heb is de drang heel erg sterk.

En Telefoon, als je echt verslaafd wil raken, ga lekker spuiten: speed, cocaïne, heroïne, speedballs... ga crack roken... Genoeg opties om jezelf de tering in te werken.

:wave:

vergeert de meth niet

(waarom zou je jezelf expres verslaafd willen maken ??? ik zie er het nut niet van in om als mens in de fleur van je leven ,je leven in de goot te gooien jaren lange studies weg gooien en waarom ??

IkWilGeenGebruikersNaam

Belezen gebruiker
Ik snap dit idee zeer zeker en heb het zelf ook gedaan (al was het alleen met nicotine (omdat ik geen zin heb in teveel lichamelijke schade), maar toch na een half jaar roke :beer: zonder problemen in 1 keer gestopt). Ik begrijp wel waarom je dit wilt maarja om het echt te testen zal je toch aan de hardere shit moeten gaan zoals crack, hero of meth.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Of je snel verslaafd raakt of niet, is gedeeltelijk afhankelijk van genetische factoren. Voor de duidelijkheid: genetisch hoeft niet per definitie te maken te hebben met erfelijkheid.

Als ik dit zo lees ben jij niet erg verslavingsgevoelig. Prijs je gelukkig! (Ik daarentegen raak juist aan alles gelijk verslaafd... als ik bv ga studeren doe ik dat gelijk over the top, net als sporten, en eten, drinken ennn... drrrrrugs :mrgreen: Betekent trouwens niet dat ik dat ook toelaat... gewoon ertegen vechten kan natuurlijk altijd. Hoe sterk je daarin bent heeft naar mijn weten te maken met hoe graag je wilt vechten, en dat heeft te maken met hoezeer je jezelf, en het leven waardeert... hoeveel reden je dus hebt om te vechten...)

acidboy

Badass junkie
^ +1

En ik verklaar je niet voor gek, ik kan het bijna begrijpen... Tis maar moeilijk uit te leggen denk ik... dunno. Ik begrijp het gewoon wel, heb dat gevoel ook ooit gehad, vervolgens ben ik ook verslaafd geworden, op het moment is dat gelukkig alleen nog maar nicotine (nouja... verslaving is for life denk ik).

Albino

Bewuste gebruiker
Je wilt misschien weten hoe het is om verslaafd te zijn, hoe het is om in die wereld te leven.. Ik kan me ook niet voorstellen na 3 weken coke gebruiken dat je er geen enkele keer nog zin in had?! Zowiezo verslaafd zijn is geen pretje het is hartstikke kut!

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Kreng word niet verslaafd, trouwens ja ik rook al 6 maanden zware shag en ik kan ook stoppen wanneer ik wil. deze week heb ik een rook vrije vakantie

Atropa

Bewuste gebruiker
Neem gewoon GHB 24 uur per dag en voor een week lang en stop dan maar eens cold turkey. :wink: Gerarandeerd success met verslaving.

Die afkicks van basecoke, nicotine en heroine zijn namelijk te negeren. Maar GHB withdrawals pikken het niet als je ze negeerd.

Northawke

Wijs gebruiker
Ik zou maar 'ns goed naar m'n eigen motieven lopen te kijken, want proberen verslaafd te worden om te kijken of je sterker bent dan de verslaving... dan zit er ergens behoorlijke onvrede over iets of over jezelf in je, lijkt me.

Je mag blij zijn dat je schijnbaar niet verslavensgevoelig bent. Persoonlijk vind ik dit van die dingen die je niet zou moeten testen.

dollegekske

Bewuste gebruiker
Misschien maakt het je wel gelukkig dat je een gave hebt om niet (zo makkelijk) verslaafd te raken..

Vind het eigenlijk wel raar, proberen om verslaafd te raken maargoed ieder zn ding.

Hans

Wijs gebruiker
Misschien wordt je alleen de verslaafd zonder de mentale instelling dat je het wilt worden? Lijkt mij wel logisch..

deadlock

Badass junkie
Godverdomme Kris, hou gewoon eens op met die idioterie. In het verleden is het al eens immens mis gegaan en het wordt je einde nog een keer, echt.

Delirium

Badass junkie
Atropa zei:
Die afkicks van basecoke, nicotine en heroine zijn namelijk te negeren.

Ga een Christiane F. ofzo kijken... cold-turkeyen van heroïne is echt niet makkelijk ofzo hoor :confused: Koort, diarree, heftige krampen...

jcutter

Badass junkie
Ja, maar cold turkey met een ghb verslaving kan je organen stoppen met hun werking. Dat is bij een afkick van heroine wel anders. Smack is geestelijk niet te negeren volgens mij. Smack lijkt mij zo enorm lekker als je er aan bent gewend...
Ze zegggen niet voor niks dat horse een ziekte is.

Spor

Wijs gebruiker
Ten eerste denk ik (ook) dat als je probeert verslaafd te worden, het een stuk moeilijker word, omdat het vooral met coke en roken vooral tussen je oren zit ! Ik ben (niet expres) ook aan coke verslaafd geweest, en toen ik het eenmaal door had en wou stoppen ging het ook een stuk makklijker.

Als je het echt graag wil proberen, moet je deze dingen proberen !

1 Otrive neusspray ! Ik gebruik pas 6 jaar drugs met daarin een coke en een benzo verslaving, maar na 10 jaar ben ik nog steeds niet van die verdomde klote neusspray af !! Deze verslaving is vele malen hardnekkiger als coke of benzo's, gezien het feit dat er NIX van in je hoofd zit, ik zit namelijk echt niet wachten op mijn shotje ofzo, ik krijg gewoon geen lucht, krijg het benauwd, ben sneller moe, slaap met mijn mond open (heel vermoeiend, vies) en moet eten met mijn mond open om lucht te krijgen. Dit is een 100% lichamelijke verslaving. Stop dit iedere dag in je neus, 1, 1,5 potje per week, boeit niet of je neus al open is, en na 3 maanden zul jij een echte lichamelijke verslaving ervaren !

2 Benzo's ! Sla je een doos of 3 temazepam 20mg in, en slik ze iedere dag voordat je naar bed gaat. Je zal al die tijd heerlijk slapen, misschien na een maandje zelfs 2 per avond. Wederom na 3 maanden zal jij ervaren wat een echte lichamelijke (en ook geestelijke) verslaving is. De benzo's maken gewoon de slaap voor je aan, en als je er naar zo'n tijd mee wil stoppen zal je lichaam verslaafd zijn aan de slaap die normaal kunstmatig word toegedient. 99% slagingskans acht ik. Voor meer slagings kans voor overdag nog wat passieve benzo's nemen, alprazolam, clorazepaat, bromazepam, in lage dosissen.

3 GHB ! Beetje het zelfde verhaal als met benzo's. Alleen zou ik het dan meermaaldaags innemen. In het geval van GHB is het een lichaamseigen stof met een huishouding. Als dit stelselmatig verhoogd word word je lichaam eraan gewend en zal het niet meer zonder de extra dosis ghb per dag kunnen

let wel op ! GHB is geen speelgoed, zoals veel andere drugs ! Een cold turkey afkick kan om meerdere redenen dodelijk zijn !

Verder, zou ik net als iedereen je aanraden blij te zijn met de "gave" om niet verslaafd te raken.

Ten slotte kun je nog altijd aan de crack of meth, of andere opiaat als heroine gaan... Maar het punt over te ver gaan snap ik ook nog wel. Al zou ik zelf het ghb verhaal puur voor de risico's niet aangaan.

Ik zou als je het dan toch echt wil voor de neusspray gaan. Ga je niet dood aan, overdosis kan niet, kan er de rest van je leven verslaafd aan zijn, zonder er lichamelijke nadelen (op een verstopte neus na) aan over te houden. Dan snap je direct hoe het is om verslaafd te zijn zonder het "zelf te willen". Zoals ik al zei is het een puur lichamelijke verslaving, het gaat je dus echt niet op het spritsen in je neus, ik baal eigenlijk iedere keer ervan als ik het doe, maar dat nog altijd liever als totaal geen lucht door je neus. Bij coke of benzo's baalde ik niet echt, vond ik het ook geestelijk juist hoe dan ook fijn... Dat is bij neusspray niet

Maar hey, we zijn nou eenmaal mensen, willen we niet altijd wat we niet kunnen krijgen ? Ik in ieder geval (bijna altijd) wel !

deadlock

Badass junkie
Delirium zei:
Atropa zei:

Ga een Christiane F. ofzo kijken... cold-turkeyen van heroïne is echt niet makkelijk ofzo hoor :confused: Koort, diarree, heftige krampen...
De dood ook! Bij verslaving aan heroïne wordt het functioneren van je lichaam afhankelijk van heroïne en stop je, dan stopt je lichaam. Daarom moeten alle heroïneverslaafden methadon gebruiken om de afkickperiode (die meerdere jaren kan duren) door te komen. NeedleFreak naamzoek, die kan je er heel veel meer over vertellen.

acidboy

Badass junkie
deadlock zei:
Delirium zei:
Atropa zei:

De dood ook! Bij verslaving aan heroïne wordt het functioneren van je lichaam afhankelijk van heroïne en stop je, dan stopt je lichaam. Daarom moeten alle heroïneverslaafden methadon gebruiken om de afkickperiode (die meerdere jaren kan duren) door te komen. NeedleFreak naamzoek, die kan je er heel veel meer over vertellen.

Nope da's niet waar...

Methadon dient ervoor dat de verslaafde weer een normaal ritme kan opbouwen, weer regelmaat in zijn leven kan vinden. Een baan kan gaan zoeken en waar kan meedraaien in de maatschappij. Zelfs met methadon is de drang naar heroine nog ontzettend groot.. maargoed, da's dan weer een ander verhaal.

Dat je lichaam zou 'stoppen' zoals je het beschrijft, zodra je met heroine stopt, is onzin.
Heroine is een van de weinige drugs waarmee je in één keer kan stoppen zonder dat dat gevaarlijk is voor je gezondheid. In tegenstelling het zwaar onderschatte alcohol bijvoorbeeld, dát kan wel dodelijk zijn.

Skippy

Wijs gebruiker
Je bent op zoek naar wat nieuws, je vind het leuk om ergens naar uit te kijken, je vind het leuk om van drugs je obsessie te maken, geweldig!
Maar het lukt je niet he ?
Ga aan de crack ofzo, kansloos figuur.

Bovenaan