Ten eerste denk ik (ook) dat als je probeert verslaafd te worden, het een stuk moeilijker word, omdat het vooral met coke en roken vooral tussen je oren zit ! Ik ben (niet expres) ook aan coke verslaafd geweest, en toen ik het eenmaal door had en wou stoppen ging het ook een stuk makklijker.
Als je het echt graag wil proberen, moet je deze dingen proberen !
1 Otrive neusspray ! Ik gebruik pas 6 jaar drugs met daarin een coke en een benzo verslaving, maar na 10 jaar ben ik nog steeds niet van die verdomde klote neusspray af !! Deze verslaving is vele malen hardnekkiger als coke of benzo's, gezien het feit dat er NIX van in je hoofd zit, ik zit namelijk echt niet wachten op mijn shotje ofzo, ik krijg gewoon geen lucht, krijg het benauwd, ben sneller moe, slaap met mijn mond open (heel vermoeiend, vies) en moet eten met mijn mond open om lucht te krijgen. Dit is een 100% lichamelijke verslaving. Stop dit iedere dag in je neus, 1, 1,5 potje per week, boeit niet of je neus al open is, en na 3 maanden zul jij een echte lichamelijke verslaving ervaren !
2 Benzo's ! Sla je een doos of 3 temazepam 20mg in, en slik ze iedere dag voordat je naar bed gaat. Je zal al die tijd heerlijk slapen, misschien na een maandje zelfs 2 per avond. Wederom na 3 maanden zal jij ervaren wat een echte lichamelijke (en ook geestelijke) verslaving is. De benzo's maken gewoon de slaap voor je aan, en als je er naar zo'n tijd mee wil stoppen zal je lichaam verslaafd zijn aan de slaap die normaal kunstmatig word toegedient. 99% slagingskans acht ik. Voor meer slagings kans voor overdag nog wat passieve benzo's nemen, alprazolam, clorazepaat, bromazepam, in lage dosissen.
3 GHB ! Beetje het zelfde verhaal als met benzo's. Alleen zou ik het dan meermaaldaags innemen. In het geval van GHB is het een lichaamseigen stof met een huishouding. Als dit stelselmatig verhoogd word word je lichaam eraan gewend en zal het niet meer zonder de extra dosis ghb per dag kunnen
let wel op ! GHB is geen speelgoed, zoals veel andere drugs ! Een cold turkey afkick kan om meerdere redenen dodelijk zijn !
Verder, zou ik net als iedereen je aanraden blij te zijn met de "gave" om niet verslaafd te raken.
Ten slotte kun je nog altijd aan de crack of meth, of andere opiaat als heroine gaan... Maar het punt over te ver gaan snap ik ook nog wel. Al zou ik zelf het ghb verhaal puur voor de risico's niet aangaan.
Ik zou als je het dan toch echt wil voor de neusspray gaan. Ga je niet dood aan, overdosis kan niet, kan er de rest van je leven verslaafd aan zijn, zonder er lichamelijke nadelen (op een verstopte neus na) aan over te houden. Dan snap je direct hoe het is om verslaafd te zijn zonder het "zelf te willen". Zoals ik al zei is het een puur lichamelijke verslaving, het gaat je dus echt niet op het spritsen in je neus, ik baal eigenlijk iedere keer ervan als ik het doe, maar dat nog altijd liever als totaal geen lucht door je neus. Bij coke of benzo's baalde ik niet echt, vond ik het ook geestelijk juist hoe dan ook fijn... Dat is bij neusspray niet
Maar hey, we zijn nou eenmaal mensen, willen we niet altijd wat we niet kunnen krijgen ? Ik in ieder geval (bijna altijd) wel !