90% lol degene die je dat heeft wijs gemaakt moet je maar een trap gevenJewCookie zei:wat is het verschil tussen normale wiet en wiet met 90% thc...?
en dan bedoel ik niet als je allebij hetzelfde gewicht erin draait, maar als je ongeveer de zelfde hoeveelheid thc binnen krijgt..![]()
90% KAN NIET. Normale wiet is 10 - 30% Misschien hele sterke van 40% ofzo dat kan ik nog geloven maar van 90% is impossible.JewCookie zei:dat is een vrij grote dealer, en ik zat er bij dat mensen (blowen elke dag) er heeeeeel anders op reageerden..
EDIT: nja niet zo zeer anders, maar veel extremer. alsof je echt helemaal knetter waren zeg maar van een dosis waar ze normaal wel tegen kunnen..
slipperman zei:90% KAN NIET. Normale wiet is 10 - 30% Misschien hele sterke van 40% ofzo dat kan ik nog geloven maar van 90% is impossible.JewCookie zei:dat is een vrij grote dealer, en ik zat er bij dat mensen (blowen elke dag) er heeeeeel anders op reageerden..
EDIT: nja niet zo zeer anders, maar veel extremer. alsof je echt helemaal knetter waren zeg maar van een dosis waar ze normaal wel tegen kunnen..
JewCookie zei:maar als je ongeveer de zelfde hoeveelheid thc binnen krijgt..
In het jaarlijkse onderzoek naar THC gehaltes heeft men in de periode 2001/2002 ook nog naar de gehaltes per soort gekeken.
1. White Widow (18,4%)
2. Jack Herrer (17,2%)
3. Northern Light(17,1%)
4. K2 (14,5%)
5. Orange Bud (10,9%)
ff wat opgezocht:
Quote:
In het jaarlijkse onderzoek naar THC gehaltes heeft men in de periode 2001/2002 ook nog naar de gehaltes per soort gekeken.
1. White Widow (18,4%)
2. Jack Herrer (17,2%)
3. Northern Light(17,1%)
4. K2 (14,5%)
5. Orange Bud (10,9%)
tis wel een oud onderzoek maar ik denk dat het verschil met nu zeker geen 10% zal verschillen.
tij voor een koppie