verschil..

JewCookie

Wijs gebruiker
wat is het verschil tussen normale wiet en wiet met 90% thc...?

en dan bedoel ik niet als je allebij hetzelfde gewicht erin draait, maar als je ongeveer de zelfde hoeveelheid thc binnen krijgt.. :wink:

Freaky high

Bewuste gebruiker
euhm.. je vraag klopt niet echt denk ik, je komt gewoon rapper high met wiet dat bv 90% thc bevat dan normale wiet

Wortel

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
wat is het verschil tussen normale wiet en wiet met 90% thc...?

en dan bedoel ik niet als je allebij hetzelfde gewicht erin draait, maar als je ongeveer de zelfde hoeveelheid thc binnen krijgt.. :wink:
90% lol degene die je dat heeft wijs gemaakt moet je maar een trap geven :wink:

JewCookie

Wijs gebruiker
dat is een vrij grote dealer, en ik zat er bij dat mensen (blowen elke dag) er heeeeeel anders op reageerden..

EDIT: nja niet zo zeer anders, maar veel extremer. alsof je echt helemaal knetter waren zeg maar van een dosis waar ze normaal wel tegen kunnen..

Wortel

Bewuste gebruiker
JewCookie zei:
dat is een vrij grote dealer, en ik zat er bij dat mensen (blowen elke dag) er heeeeeel anders op reageerden..

EDIT: nja niet zo zeer anders, maar veel extremer. alsof je echt helemaal knetter waren zeg maar van een dosis waar ze normaal wel tegen kunnen..
90% KAN NIET. Normale wiet is 10 - 30% Misschien hele sterke van 40% ofzo dat kan ik nog geloven maar van 90% is impossible.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
slipperman zei:
JewCookie zei:

90% KAN NIET. Normale wiet is 10 - 30% Misschien hele sterke van 40% ofzo dat kan ik nog geloven maar van 90% is impossible.

weed van 40% :openmouth:
en ik dacht dat weedsoorten zoals white widow (18-20% thc) de sterksten ter wereld waren...

A

Anonymous

Gast
Wiet met 90% thc.
Of Thc met 10% wiet?
Dus je hebt eigenlijk kristallen met stukjes wiet?

Haha dealerpraat, ik ken het.
Wat klinkt beter, een dealer die zegt:
Ja het is redelijk, niet de beste maar je voelt er wel wat van.
Of hoor je liever:
Het is de beste van de stad, koop bij mij.

Ik heb er een bloedhekel aan als een dealer van zn mug een olifant maakt.

A

Anonymous

Gast
JewCookie zei:
maar als je ongeveer de zelfde hoeveelheid thc binnen krijgt..

Zal ik je zin afmaken?

..wordt je even stoned als normaal, maar omdat de high van wiet grotendeels in je hersenen afspeelt, kan je als je oprecht gelooft dat je onkruid zoo goed is dat je er bij neervalt van een haaltje, dat het gaat gebeuren ook.

En dat is het onverklaarbare :)

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Je bedoelt placebo FX.

Btw, waarom zou je naar een dealer gaan om aan wiet te komen, terwijl we in ons landje een aantal mooie shops hebben staan waar je goed spul kan krijgen.

caatje

Badass junkie
ff wat opgezocht:

In het jaarlijkse onderzoek naar THC gehaltes heeft men in de periode 2001/2002 ook nog naar de gehaltes per soort gekeken.

1. White Widow (18,4%)
2. Jack Herrer (17,2%)
3. Northern Light(17,1%)
4. K2 (14,5%)
5. Orange Bud (10,9%)

tis wel een oud onderzoek maar ik denk dat het verschil met nu zeker geen 10% zal verschillen.

bron jellinek

A

Anonymous

Gast
Ik heb een keer een test resultaat, de uitslag was 21,05% thc, zag er allemaal wel proffi uit. De wiet was heel licht groen met witte spikkels/kristalletjes er op, niet te verkruimelen want alles zit aan je vinger.

BacingsPen

Badass junkie
lol 90% !

Ben je van die wiet dan echt niets wijzer geworden?

Ik geloof het nog niet in een bezopen staat,,,endat zegt watwwant vanalcohl word je dmoi!

ff wat opgezocht:

Quote:
In het jaarlijkse onderzoek naar THC gehaltes heeft men in de periode 2001/2002 ook nog naar de gehaltes per soort gekeken.

1. White Widow (18,4%)
2. Jack Herrer (17,2%)
3. Northern Light(17,1%)
4. K2 (14,5%)
5. Orange Bud (10,9%)

tis wel een oud onderzoek maar ik denk dat het verschil met nu zeker geen 10% zal verschillen.

dit onderzoek is een beetje raar want niet overal is de wiet even sterk tog of wel?? want die planten worden niet allemaal op dezelfde manier gekweekt ik weet niet hoe ze het get6est hebben maar ik denk dat ze gewoon het gemiddelde van een aantal gram hebben genomen maar wiet met 90% thc ?dan zou het niet eens meer softdrugs zijn en het kan denk ik niet eens maar als ik het zeker zou weten dat het 90% thc zou zijn zou ik er wel flinke ueros voor leggen voor een joint :wave: :smoke: :stoned: tij voor een koppie :beer:

Bovenaan