verschil tussen 2fma en 4fma

Djuitie

Newbie
Halloo

Ik vroeg mij af wat het verschil is tussen 2fma en 4fma.
Ik lees veel dat mensen 4fma met etc vergelijken?
Wat zijn jullie goede/slechte ervaringen met 4fma?

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
2-FMA is veel meer een functionele stimulant vergeleken met 4-FMA. 2-FMA geeft relatief weinig euforie. 4-FMA lijkt ook (meer) je serotonine aan te spreken en zal je meer euforie geven en iets meer in de buurt komen van het gevoel van MDMA. 2-FMA komt daar totaal niet in de buurt. Verder is er weinig onderzoek nog naar deze middelen gedaan.

Via de zoekfunctie kun je wel al wat topics hierover vinden eventueel.

Neo-Shulginist

Badass junkie
4-FMA duurt relatief kort. In totaal een uurtje of vier, maar de meest plezierige piekeffecten zijn na 1,5 uur alweer weg. Bij herdoseren komt die plezierige roes steeds minder terug, en in plaats daarvan verandert het effect langzaamaan in een gematigd stimulerend.

Ik zou overigens niet te veel verwachten van vergelijkingen met MDMA. 4-FMA heeft niet dat lieve en geest openbarende effect. Eerder word je er wat warm en rozig van; meer in jezelf gekeerd.

MetalGuy

Badass junkie
4-FMA duurt relatief kort. In totaal een uurtje of vier, maar de meest plezierige piekeffecten zijn na 1,5 uur alweer weg. Bij herdoseren komt die plezierige roes steeds minder terug, en in plaats daarvan verandert het effect langzaamaan in een gematigd stimulerend.

Ik zou overigens niet te veel verwachten van vergelijkingen met MDMA. 4-FMA heeft niet dat lieve en geest openbarende effect. Eerder word je er wat warm en rozig van; meer in jezelf gekeerd.
Thanks! Dat is de juiste omschrijving inderdaad.

Bovenaan