Verschil 2mmc / 3mmc

superlucy

Belezen gebruiker
Weet iemand wat het verschil is? ik vind 2mmc heel ritalin achtig, met weinig comedowns en weinig euforie.

TimmyTaakstraf

Experimenterende gebruiker
3mmc is veel heftiger. Lijkt meer op speed. Eetlust en slaap verdwijnen en de kater is intens. Effect is wel intenser, euforie, energie etc. 2mmc is veel milder, je veranderd fysiek niks, blijft jezelf en gaat je niet anders gedragen, je krijgt wel meer focus, motivatie en toch wel vrolijker en zin in dingen. Slapen gaat prima en de kater is (mits je niet teveel en te vaak neemt) minimaal. Mijn ervaring :)

drug gebruiker

Heb zelf bij de verschillede mmc's dat de come down en de effecten veel verschill kunnen hebben.
Al's ik me heel euphoric voel ,helemaal zweet en gespannen kaken krijg.
(heb ik enkel bij de sterkere mmc's ) is de come down 100x erger Dan bij een Andere mmc (zelfde hoeveelheid) die wat minder sterk is. Maar dat is vrij logisch Denk ik.
Zelf vind ik ook dat je bij sterke varianten niet jezelf bent. heb persoonlijk all heel Mijn levensverhaal naar mensen gestuurd en de dag Erna veel spijt gehad ook is de craving vaak veel gevaarlijker en hang je in een vingerknip vast.Ik Kan zelf ook bij 2mmc vaak Nog iets eten maar bij 3mmc bijna niet.
Plassen gaat ook op een of Andere manier bij mij slechter met 3mmc. Heb dit vaak zien verschillen bij mensen dus je Kan ook geen last hebben. Ik wens jullie een veilige trip Verder hoop dat dit helpt.

+Met sterke variant heb ik geen enkel Andere drugs gebruikt die zo verslavend aanvoelde en mij zo hard als persoon doet verranderen ook in de dag of dagen erna ik weet dat niemand er om vroeg maar de sterke varianten kunnen extreem verslavend vind dat dit veel meer moet worden duidelijk gemaakt.

Conclusie.
2mmc lijkt me veiliger voor verslavingsgevoeligen Dan 3mmc of 4mmc
Maar blijft super verslavend.

Heb zelf gelukkig controle .

Aartsbok

Bewuste gebruiker
2mmc is net als een koffie die iets te sterk is maar zonder de tremors. Je voelt je klaarwakker, scherp en goed in je vel, niet vermoeid, zin om een boek te lezen of het gras af te rijden zonder een dwingend gevoel. Gewoon gezonde stimulatie met respectabele duur en geen nare comedown. Gewoon herdoseren vermijden want blijft vasoconstructief. Wi je toch een minimum aan euforie, neem dan 300-350 mg, liefst verdeeld over 2 uur. Lijkt veel maar zo licht is het. Oraal in capsules of vloeitje aanbevolen, duurt een
klein uurtje voor je je lekker warm voelt.

een typische zondagsstim :wink:

superlucy

Belezen gebruiker
2mmc is net als een koffie die iets te sterk is maar zonder de tremors. Je voelt je klaarwakker, scherp en goed in je vel, niet vermoeid, zin om een boek te lezen of het gras af te rijden zonder een dwingend gevoel. Gewoon gezonde stimulatie met respectabele duur en geen nare comedown. Gewoon herdoseren vermijden want blijft vasoconstructief. Wi je toch een minimum aan euforie, neem dan 300-350 mg, liefst verdeeld over 2 uur. Lijkt veel maar zo licht is het. Oraal in capsules of vloeitje aanbevolen, duurt een

werkt het ook op je serotonine? of alleen dopa

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Ik zou zeggen enkel dopa want je krijgt er milde euforie van bij hoge dosissen en minimaal omdat ie nu eenmaal zo braaf is reuptake inhibitor. Weer enkel als je 300 mag gaat of zo puur voor de euforiz. Anders krikt je een lekker warm en wake up gevoel en een liefdevolle zondagsmood. voor serotonine moet je eerder bij nep zijn of eurylone of xtc (dat moet ik nog proberen Trouwens 😇 xtc maagd hier)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
3MMC klinkt verschrikkelijk.

Heb je toevallig ervaring met 4F-MPH? Zo ja, is 2MMC daarmee te vergelijken? (kan zijn dat ik deze vraag eens eerder heb gesteld op DF, weet het niet zeker, staat me vaag bij)

Aartsbok

Bewuste gebruiker
3MMC klinkt verschrikkelijk.

Heb je toevallig ervaring met 4F-MPH? Zo ja, is 2MMC daarmee te vergelijken? (kan zijn dat ik deze vraag eens eerder heb gesteld op DF, weet het niet zeker, staat me vaag bij)
4F-MPH is meer rilatine op steroïden. Niet veel sterker maar erg langwerkend en vrij braaf en ontschukdig maar krachtig en neemt slaap weg. Ik heb net 4-mpd of zo besteld en die zou erg op serotonine. 4 x zo potent als nep maar
zonder
de
nare neveneffecten naar verluid. Ik heb er overmorgen, keep you posted als je wil @Mindless

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
4F-MPH is meer relative op steroïden. Niet veel sterker maar erg langwerkend. Ik heb net 4-mpd of zo besteld en die zou erg op serotonine. 4 x zo potent als nep maar
zonder
de
nare neveneffecten naar verluid. Ik heb er overmorgen, keep you posted als je wil @Mindless
Uhh, klopt dit wel?

Ja, keep me posted :)

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
4F-MPH is meer rilatine op steroïden. Niet veel sterker maar erg langwerkend en vrij braaf en ontschukdig maar krachtig en neemt slaap weg. Ik heb net 4-mpd of zo besteld en die zou erg op serotonine. 4 x zo potent als nep maar
zonder
de
Langwerkend?

Leslie010

Iemand ook ervaring met:

Eerst lijntje 2mmc pakt en uurtje later overstapt naar 3mmc?
2mmc zal waarschijnlijk ook een halfwaarde tijd hebben van echt maar 40minuten ofzo. Als je dan naar 3mmc gaat voel je gewoon de effecten van 3mmc, met misschien iets meer stimulering nog van de 2mmc die in je bloed zit. Ik heb het zelf weleens beide op een avond gedaan maar dan merk ik geen verschil meer, behalve dat ik van de 3mmc iets grotere ogen krijg en wat meer strakke kaken heb, wat sterkere euforie met een lichte stimulering, terwijl 2mmc meer een hele lichte euforie met een wat sterkere stimulering is.

Leslie010

Met de ervaringen die ik heb onder extreme dosissen, zou ik zeggen dat dit vooral op dopamine werkt (en natuurlijk licht op noradrenaline niet te vergeten!), aangezien het een vergelijkbare energie geeft als coke voor mij. Wanneer dosissen van 200-250mg+ nasaal werden gebruikt, kreeg ik wel een redelijke euforie ervan, en begon ik ook zwaar grote doppen te krijgen en met me kaak te bewegen. Voelde waardering voor vrienden waar ik mee was en wou ze graag bedanken voor dingen, maar ZEKER niet in de mate waarin MDMA/MDA dat doet. Onderzoek ooit naar deze stof zou de percentages kunnen uitwijzen nog later, maar ik denk dat dit 75% dopamine, 20% noradrenaline en 5% serotonine effect geeft.

wolftrance

Belezen gebruiker
Ik vind 2mmc wel fijn. Werkt niet al te lang, enkele uurtjes maar door een of twee keer bij te pakken is de werkingsduur voor mij heel prima. Bij een festival of rave (oraal via capsules) voel ik me er niet wappie of high van maar wel heel vrij om te dansen en te praten en kan ik makkelijker in de muziek kruipen. En tijdens dates word ik er opgewonden van en ook heerlijk vrij met mijn partner, vooral als we pluggen. Ik voel dan ook echt wel even die xtc-achtige euforie ervan, niets vergeleken bij xtc zelf natuurlijk maar toch wel erg fijn. En dit alles zonder jezelf te verliezen, zoals hierboven al werd gezegd, "je blijft mens".

Ik heb op internet gezocht naar gegevens over 2mmc, op psychonautwiki bijvoorbeeld, maar kan niets vinden? Weet iemand een bron voor wat "officiele" psychonautwiki-achtige data?

Ik ben bijv. benieuwd naar halfwaarde tijd en interacties met bijv alcohol, en ook wat anderen vinden van dosering in verschillende ROAs. Zelf doseer ik 150mg of 200mg in een capsule oraal (voor mijn vrouw altijd 100mg) en als ik bijpak minstens twee uur tussen twee innames. Bij pluggen doseer ik 100mg of 120mg, heb ook een keer 180mg gedaan maar dat voelde te heftig, de opwinding werd te dwingend terwijl het niet langer duurde (daar hoopte ik op). Ik heb deze doseringen "ontdekt" door steeds wat hoger te gaan (ik begon met pluggen en zelfs oraal bij 60mg) en af en toe vond ik ook wel iets op deze site in een post.

Rubrix

Belezen gebruiker
2MMC is echt topspul vind ik! Ik heb nooit echte 3MMC gebruikt, maar wel een aantal keer 2M en ik ben er erg enthousiast over. Ik raad wel aan het oraal te nemen, gewoon in je drankje of bommetje. Dan voel je het effect echt veel beter dan als je het snuift. Veel meer euforie en energie in ieder geval. Beetje XTC light.

De werkingsduur is ook fijn! Ik kan meestal wel slapen na een paar uurtjes en de comedown is goed te doen. Ook de dagen erna heb ik meestal geen dip. Niet op normale hoeveelheden

Bovenaan