werkt het ook op je serotonine? of alleen dopa2mmc is net als een koffie die iets te sterk is maar zonder de tremors. Je voelt je klaarwakker, scherp en goed in je vel, niet vermoeid, zin om een boek te lezen of het gras af te rijden zonder een dwingend gevoel. Gewoon gezonde stimulatie met respectabele duur en geen nare comedown. Gewoon herdoseren vermijden want blijft vasoconstructief. Wi je toch een minimum aan euforie, neem dan 300-350 mg, liefst verdeeld over 2 uur. Lijkt veel maar zo licht is het. Oraal in capsules of vloeitje aanbevolen, duurt een
klein uurtje voor je je lekker warm voelt.
een typische zondagsstim![]()
Ik zou zeggen enkel dopa want je krijgt er milde euforie van bij hoge dosissen en minimaal omdat ie nu eenmaal zo braaf is reuptake inhibitor. Weer enkel als je 300 mag gaat of zo puur voor de euforiz. Anders krikt je een lekker warm en wake up gevoel en een liefdevolle zondagsmood. voor serotonine moet je eerder bij nep zijn of eurylone of xtc (dat moet ik nog proberen Trouwens 😇 xtc maagd hier)werkt het ook op je serotonine? of alleen dopa
Heb je toevallig ervaring met 4F-MPH? Zo ja, is 2MMC daarmee te vergelijken? (kan zijn dat ik deze vraag eens eerder heb gesteld op DF, weet het niet zeker, staat me vaag bij)2mmc is net als een koffie die iets te sterk is maar zonder de tremors. Je voelt je klaarwakker, scherp en goed in je vel, niet vermoeid, zin om een boek te lezen of het gras af te rijden zonder een dwingend gevoel. Gewoon gezonde stimulatie met respectabele duur en geen nare comedown. Gewoon herdoseren vermijden want blijft vasoconstructief. Wi je toch een minimum aan euforie, neem dan 300-350 mg, liefst verdeeld over 2 uur. Lijkt veel maar zo licht is het. Oraal in capsules of vloeitje aanbevolen, duurt een
klein uurtje voor je je lekker warm voelt.
een typische zondagsstim![]()
4F-MPH is meer rilatine op steroïden. Niet veel sterker maar erg langwerkend en vrij braaf en ontschukdig maar krachtig en neemt slaap weg. Ik heb net 4-mpd of zo besteld en die zou erg op serotonine. 4 x zo potent als nep maar3MMC klinkt verschrikkelijk.
Heb je toevallig ervaring met 4F-MPH? Zo ja, is 2MMC daarmee te vergelijken? (kan zijn dat ik deze vraag eens eerder heb gesteld op DF, weet het niet zeker, staat me vaag bij)
Uhh, klopt dit wel?4F-MPH is meer relative op steroïden. Niet veel sterker maar erg langwerkend. Ik heb net 4-mpd of zo besteld en die zou erg op serotonine. 4 x zo potent als nep maar
zonder
de
nare neveneffecten naar verluid. Ik heb er overmorgen, keep you posted als je wil @Mindless
Ik vond 4fmph voor een uur "leuk" en goed werkend, vanaf dat uur bleef er alleen energie overUhh, klopt dit wel?
Ja, keep me posted![]()
Je gaat er niet dood van, maar gezond zal het niet zijnIemand ook ervaring met:
Eerst lijntje 2mmc pakt en uurtje later overstapt naar 3mmc?
Langwerkend?4F-MPH is meer rilatine op steroïden. Niet veel sterker maar erg langwerkend en vrij braaf en ontschukdig maar krachtig en neemt slaap weg. Ik heb net 4-mpd of zo besteld en die zou erg op serotonine. 4 x zo potent als nep maar
zonder
de
nare neveneffecten naar verluid. Ik heb er overmorgen, keep you posted als je wil @Mindless
2mmc zal waarschijnlijk ook een halfwaarde tijd hebben van echt maar 40minuten ofzo. Als je dan naar 3mmc gaat voel je gewoon de effecten van 3mmc, met misschien iets meer stimulering nog van de 2mmc die in je bloed zit. Ik heb het zelf weleens beide op een avond gedaan maar dan merk ik geen verschil meer, behalve dat ik van de 3mmc iets grotere ogen krijg en wat meer strakke kaken heb, wat sterkere euforie met een lichte stimulering, terwijl 2mmc meer een hele lichte euforie met een wat sterkere stimulering is.Iemand ook ervaring met:
Eerst lijntje 2mmc pakt en uurtje later overstapt naar 3mmc?
Met de ervaringen die ik heb onder extreme dosissen, zou ik zeggen dat dit vooral op dopamine werkt (en natuurlijk licht op noradrenaline niet te vergeten!), aangezien het een vergelijkbare energie geeft als coke voor mij. Wanneer dosissen van 200-250mg+ nasaal werden gebruikt, kreeg ik wel een redelijke euforie ervan, en begon ik ook zwaar grote doppen te krijgen en met me kaak te bewegen. Voelde waardering voor vrienden waar ik mee was en wou ze graag bedanken voor dingen, maar ZEKER niet in de mate waarin MDMA/MDA dat doet. Onderzoek ooit naar deze stof zou de percentages kunnen uitwijzen nog later, maar ik denk dat dit 75% dopamine, 20% noradrenaline en 5% serotonine effect geeft.werkt het ook op je serotonine? of alleen dopa