Vermengde speed :/

Hoi,

Maatje van me had 5g speed, nog pasta, nu wou hij die verkopen, hij had alles goed laten drogen en dan voor 1/4de vermengd met dextro (druivensuiker, ongeveer op 0,6g speed een 0,3g dextro erbij) :confused: . Vertelde hem dat hij dit zo zeker niet mocht verkopen, hij wou alles weggooien en ik heb het meegenomen. Wat denken jullie? zou dit nog te gebruiken zijn? Moet ik dan zuiveren op een bepaalde manier of er gewoon meer van snuiven?

Soma

Bewuste gebruiker
Ben je high? :)

Wat is het nu? 5gr speed of 60 gr speed? 30gr dextro op 60gr speed is niet voor 1/4 versnijden, maar voor 1/2.

Ik vind het persoonlijk maar zwak van je maat dat hij de speed wou versnijden om het weer door te verkopen. Goed dat je hem hebt omgepraat.

De speed zal wel nog bruikbaar zijn, maar ik zou het niet snuiven. Je snuift op den duur meer druivensuiker dan speed. Slik het in een bommetje ofzo :wave:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Wat was de kwaliteit van de speed, voor het vermengen anders zegt het echt helemaal niets.
Speed hoeft niet versneden te worden trouwens.

:grin: ja was high. Was dus inderdaad om te verkopen. 0,6g speed en 0,3g dextro. Zo was het verdeeld. Kwaliteit weet ik niet, maar na test met deel zonder dextro was hij echt goed, al meer dan een jaar geleden dat ik zon peps had. Grtz

Ketaboy

Bewuste gebruiker
donsiciliano zei:
:grin: ja was high. Was dus inderdaad om te verkopen. 0,6g speed en 0,3g dextro. Zo was het verdeeld. Kwaliteit weet ik niet, maar na test met deel zonder dextro was hij echt goed, al meer dan een jaar geleden dat ik zon peps had. Grtz

Haha, vet zonde. Is het een budget-Tony Montana ofzo :wink: beetje pep gaan versnijden. Het enige motief dat versnijden ietswat goed kan praten bij pep is om de pep wat minder scherp te maken.

Cole

Belezen gebruiker
Nu heb je dextro-amfetamine :tongueout: goed toch :tearsofjoy:

Als de speed echt goed was, kun je hem gewoon snuiven hoor ... Meestal word hij toch versneden en of je maat dit nu gedaan heeft of een andere dealer. Zoveel maakt het niet uit :)

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Cole zei:
Nu heb je dextro-amfetamine :tongueout: goed toch :tearsofjoy:

Als de speed echt goed was, kun je hem gewoon snuiven hoor ... Meestal word hij toch versneden en of je maat dit nu gedaan heeft of een andere dealer. Zoveel maakt het niet uit :)

Mjaa, maar zelf versnijden doe je als je 10 of liever 100 keer zoveel hebt als waar het hier omgaat. Anders ben je gewoon veel te wijs aan het doen IMHO :mrgreen:

Jaah dat zei ik hem dus ook, kwaliteit is echt wel goed (zeg er eerlijk bij, niet laten testen, maar woon dan ook in Belgie). Dus ga het gewoon eens proberen met de dextro en zien wat dit doet.

Para

Newbie
Hoi,

Iemand weleens gehoord van pep die vermengd is met methadon?
Je hart gaat er van overslaan , je lijft beeft , trilt en beukt van alle kanten , hoge temperatuur , koude of juiste hele warme huid en erg klam.
Iemand bekend hiermee en wat moet je ertegen doen als je het gebruikt hebt , behalve jezelf voor je kop slaan dat je het ooit hebt gekocht?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Para zei:
Hoi,

Je hart gaat er van overslaan , je lijft beeft , trilt en beukt van alle kanten , hoge temperatuur , koude of juiste hele warme huid en erg klam.
Iemand bekend hiermee en wat moet je ertegen doen als je het gebruikt hebt , behalve jezelf voor je kop slaan dat je het ooit hebt gekocht?

Nee nooit van gehoord. Volgens mij is het ook echt bullshit, je bent als dealer wel heel erg stupide als je een pepmiddel gaat vermengen met een opiaat als methadon. Dat heeft namelijk juist een zeer kalmerende werking!

Para

Newbie
Marla Singer zei:
Para zei:
Hoi,

Nee nooit van gehoord. Volgens mij is het ook echt bullshit, je bent als dealer wel heel erg stupide als je een pepmiddel gaat vermengen met een opiaat als methadon. Dat heeft namelijk juist een zeer kalmerende werking!

Ja en van pep ga je "hard"dus dat botst aardig tegen elkaar op , dan gaat je lijf toch aardig raar doen lijkt me?

W.F.L.

Badass junkie
Methadon is cheap en verslavend, dat is de enigste reden waarom een dealer dat bij zijn speed zou kappen. Maar ik geloof niet dat dat gebeurt. Der zijn betere dingen om mee te versnijden. Lijkt mij weer zo'n urban myth.

Para

Newbie
Aangezien ze tegenwoordig van alles bij de pep pleuren sta ik er niet van te kijken , degene die het doet vind ik toch aardig gek in z'n bovenkamer. Geen urban myth toch ...

W.F.L.

Badass junkie
Je moet goed opletten met dat soort verhalen. Het hangt er allemaal vanaf waar je het vandaan hebt. Er zijn redelijk wat mensen met 73% amfetamine. Maar dat betekent niet dat ze er daarom om het even welk poeder tussen mengen. Daarbij is methadon volgens mij als het voorgeschreven is een vloeistof, en het lijkt mij sterk dat een versnijder zich gaat bezighouden met methadon uit te koken of whatever voor een beetje wit poeder te krijgen. Dat is zoals dat verhaaltje van "er zit hero in de pep".. Als je weet wat heroine kost (Die hier bovendien bruin is.. hallo.. bruine pep?) voor dat klein beetje gewichtstoename gaan ze zich echt niet die moeite troosten. De bedoeling is om het gewicht te vermeerderen en toch nog een werkend middel te hebben. Dextrose in je speed getuigt van heel wat amateurisme eigenlijk. Caffeine is verreweg het meest gebruikte. Wat er verder nog in je speed zit (tandpasta wellicht :grin:) lijkt mij maar een klein procent te zijn en zijn meestal idioot makkelijk te krijgen witte poeders. Denk niet dat je je echt zorgen moet maken om methadon in pep, want die kans is wel heel klein..

Para

Newbie
W.F.L. zei:
Je moet goed opletten met dat soort verhalen. Het hangt er allemaal vanaf waar je het vandaan hebt. Er zijn redelijk wat mensen met 73% amfetamine. Maar dat betekent niet dat ze er daarom om het even welk poeder tussen mengen. Daarbij is methadon volgens mij als het voorgeschreven is een vloeistof, en het lijkt mij sterk dat een versnijder zich gaat bezighouden met methadon uit te koken of whatever voor een beetje wit poeder te krijgen. Dat is zoals dat verhaaltje van "er zit hero in de pep".. Als je weet wat heroine kost (Die hier bovendien bruin is.. hallo.. bruine pep?) voor dat klein beetje gewichtstoename gaan ze zich echt niet die moeite troosten. De bedoeling is om het gewicht te vermeerderen en toch nog een werkend middel te hebben. Dextrose in je speed getuigt van heel wat amateurisme eigenlijk. Caffeine is verreweg het meest gebruikte. Wat er verder nog in je speed zit (tandpasta wellicht :grin:) lijkt mij maar een klein procent te zijn en zijn meestal idioot makkelijk te krijgen witte poeders. Denk niet dat je je echt zorgen moet maken om methadon in pep, want die kans is wel heel klein..
Nou er bestaan ook pil vormen methadon genaamd Symoron ... even chop chop er doorheen en klaar is kees. Die pilletjes zijn wit dus krijg je ook geen bruine pep. Als we tegenwoordig al wild gaan doen van tandpasta moet je die voortaan ook maar in het schap laten staan!

W.F.L.

Badass junkie
Ah, dat wist ik niet. Toch vind ik methadon idioot. Zou het oplossen in aceton? :P

En met dat bruine bedoelde ik heroine. Dat doen ze er definitely niet tussen..

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Para zei:
Marla Singer zei:
Para zei:
Hoi,

Ja en van pep ga je "hard"dus dat botst aardig tegen elkaar op , dan gaat je lijf toch aardig raar doen lijkt me?

Ja en daarom ben je als dealer dus vrij stupide om het door je speed heen te mengen. De mensen verwachten kwaliteit en geen troep waar je lichaam raar van gaat doen, want dan zoeken ze wel een andere dealer!

En methadon is idd gewoon in pilvorm te krijgen. Ik ben er tijdens een zwarte periode in mijn leven, ooit eens een tijdje verslingerd aan geweest.... :flushed: Dat verder even terzijde, maar ik ken dus wel degelijk de werking van dat spul en als dealer ben je gewoon echt behoorlijk achterlijk als je daar je speed mee gaat versnijden!

W.F.L.

Badass junkie
Flameon zei:
Gooi die vijf gram maar weg en begin opnieuw! Of begin niet

Druivensuiker zal best wel goed smaken. Hij moet zijn lijn gewoon 1/3de groter maken dan normaal en dan komt het wel goed, toch? :wink:

speedjunky69

Bewuste gebruiker
Ketaboy zei:
donsiciliano zei:

Haha, vet zonde. Is het een budget-Tony Montana ofzo :wink: beetje pep gaan versnijden. Het enige motief dat versnijden ietswat goed kan praten bij pep is om de pep wat minder scherp te maken.

:grin: :grin: :grin: :grin:

budget-tony montana hoe verzint ie et :wink:

CHIASME

Belezen gebruiker
Para zei:
Marla Singer zei:
Para zei:
Hoi,

Nee dit is onzin :)

Debris

Bewuste gebruiker
Ik vind het niet erg om wat Dextro erdoorheen te krijgen (een keertje). Meestal is dex een stuk zuiverder dan speed en daardoor een stuk sterker. En volgens de meesten geeft het een leuk effect (ikzelf heb dat nog niet gemerkt. Bij mij heeft het meer een werking als speed).
Dex is over het algemeen een pak duurder dus waarom hij het daarmee versnijdt is mij een beetje onduidelijk.

Trouwens, drogen voor verkoop? Dan maak je er eerder verlies op...

Debris

Bewuste gebruiker
Oh. He bah, druivensuiker in de speed...
Uiteindelijk krijg je nog altijd even veel speed, omdat hij 't droogt.
Het maakt op zich niet veel uit. Maar ik krijg liever een zakje natte zuivere speed wat na het drogen nog maar 0.6 is. Dan 1g droge speed, wat 0.4g druivensuiker is.

*Zuivere speed is naar mijn weten trouwens niet nat. (wordt wel eens versneden met water voor het gewicht).

speedjunky69

Bewuste gebruiker
bij ons heb je op dit moment ''speed'' die na het snuiven gewoon doodleuk onopgelost terug uit je neus loopt :confused: :confused: :confused:

gelukkig heb ik meerdere adressen...

knolselderij

Wijs gebruiker
ik zeg niet dat je het moet versnijden maar als je het wil verkopen doe je dit toch niet met dextro (ookal lijkt t me voor eigen gebruik wel chill, toch n iets minder vieze doorvaller)

W.F.L.

Badass junkie
Debris zei:
*Zuivere speed is naar mijn weten trouwens niet nat. (wordt wel eens versneden met water voor het gewicht).

Amfetaminesulfaat hoort een wit poeder te zijn dat gemakkelijk in stukken breekt. Dat de speed nat is zou blijkbaar zijn omdat ze de laatste stap van het productieproces is overgeslaan, namelijk de pasta drogen en zo het poeder te krijgen. Maar dan gaat er aardig wat gewicht verloren van stoffen die er nog inzitten van het productieproces en die moeten verdampen, zodat hij gewoon nat verkocht wordt. Het is niet goed en het is ook niet slecht, maar het is eigenlijk ook een vorm van versnijden, of eerder een product in niet-afgewerkte staat afleveren om kosten te besparen. :grin: Of ze kunnen er gewoon zelf vloeistoffen bij doen.. Ik heb geen idee hoe ze er pasta van maken als ze het zouden versnijden met een vloeistof, waarschijnlijk gewoon een heel klein beetje gebruiken (Pep lost op in water).. Dus of het water is weet ik niet. Maar dat heeft dan weer bijna geen zin, of het moet een hele grote hoeveelheid zijn. Ik denk eerder dat het gewoon zo verkocht wordt om geen verlies te hebben, zoals je al zei. Dus ja, zuivere speed hoort inderdaad droog te zijn, omdat alle rommel die gebruikt is er dan al uit verdampt is.

Bovenaan