Maar puur blowen kost me teveel wiet . Zeker als ik elke keer een pure moet rollen
als je geen tabak meer rookt en alleen puur dan rook je niet ieder half uur meer
en ben je dubbel zo goedkoop uit !! ik rookte ruim 1 slof mrlboro in de week plus ruim 10 gram weed (meestal 20) nu rook ik minder als een gram per dag en geen peuken meer .. geen peuken meer scheelde me al ruim 20,- in de week (ik kocht vaak bij een maat van me gesmokkelde waar vanaf een boor eiland) anders scheelde het me meteen 48,- euri o.i.d. ... kun je bij veel mannetjes toch weer 15 gram of meer wiet voor halen en dat krijg ik niet op in een week ... jah gaat wel lukken maar dan kom ik niet op m`n werk
en JAH in de shop is weed veels te duur zeker voor een verslaafde zoals jij of ik .. daarom kun je beter zelf groeien of gewoon in 1 x 50 gram bij een maat halen ... 2,50 euri per gram is dan vaak haalbaar.. puur zijn de allersterkste wietjes toch niet zo lekker dus een skunkje of zelfs buiten teelt en dan in zo iets -->
http://www.happydude.nl/ready/A-011-03b.jpg
uiteindelijk zul je vaker en langer stoned zijn . niet zo suf en vutloos zijn en goedkoper uit zijn !! op cker !!