Verleiding

Weednator

Bewuste gebruiker
Is het bij jullie ook zo als je wiet in huis hebt dat je er niet van kan afblijven :) ? heb er juist eentje gedraaid en ga hem binnen een half uurtje oproken maar ik kan al niet meer wachten :stoned: .

Happydude

Belezen gebruiker
Dat soort rook gedrag word veroorzaakt door je dubbele verslaving van weed met tabak ..

eigenlijk heb je gewoon trek in nicotine ....

ten eerste lijk je nuchterter als je eigenlijk bent door de behoefte aan nicotine
maar ten tweede werken weed en nicotine elkaar voor een deel tegen en daardoor werkt de weed anders en korter ..

waarschijnlijk word je ook altijd suf van het blowen en ga je al helemaal niet lekker proten na het blowen ... mijn tip -->
ROOK PUUR EN GEEN TABAK MEER

Weednator

Bewuste gebruiker
Ja idd ik wordt altijd suf na het blowen . Maar puur blowen kost me teveel wiet . Zeker als ik elke keer een pure moet rollen :)

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik niet, heb dat probleem trouwens ook gehad, maar ik kan het nu al zeker een dag laten liggen in men kamer zonder het op te roken over vooruitgang gesproken :stoned: :wave:

Lana

Wijs gebruiker
Eerst brandde het wel in m´n tas.
Maar sinds de laatste tijd, ik niet zo lekker in m´n vel heb gezeten, kan ik het goed bewaren tot een gezellig moment en er dan eentje draaien.

Happydude

Belezen gebruiker
Maar puur blowen kost me teveel wiet . Zeker als ik elke keer een pure moet rollen

als je geen tabak meer rookt en alleen puur dan rook je niet ieder half uur meer :wink:
en ben je dubbel zo goedkoop uit !! ik rookte ruim 1 slof mrlboro in de week plus ruim 10 gram weed (meestal 20) nu rook ik minder als een gram per dag en geen peuken meer .. geen peuken meer scheelde me al ruim 20,- in de week (ik kocht vaak bij een maat van me gesmokkelde waar vanaf een boor eiland) anders scheelde het me meteen 48,- euri o.i.d. ... kun je bij veel mannetjes toch weer 15 gram of meer wiet voor halen en dat krijg ik niet op in een week ... jah gaat wel lukken maar dan kom ik niet op m`n werk

en JAH in de shop is weed veels te duur zeker voor een verslaafde zoals jij of ik .. daarom kun je beter zelf groeien of gewoon in 1 x 50 gram bij een maat halen ... 2,50 euri per gram is dan vaak haalbaar.. puur zijn de allersterkste wietjes toch niet zo lekker dus een skunkje of zelfs buiten teelt en dan in zo iets -->

http://www.happydude.nl/ready/A-011-03b.jpg

uiteindelijk zul je vaker en langer stoned zijn . niet zo suf en vutloos zijn en goedkoper uit zijn !! op cker !!

023User

Belezen gebruiker
Joint draaien, en wachten?

WTF? :P

Nee, joint draaien, roken, verleiding is te moeilijk te weerstaan. :stoned:

Bovenaan