Verhouding?

Slowburn

Experimenterende gebruiker
Had iets gehoord van 10mg pure mdma staat in verhouding met een xtc pil van 100mg?
Klopt dat wel?

r2a

Newbie
Meestal zit er in een XTC een bepaald mg MDMA, dus als je 10mg MDMA pakt, en een (zuivere) pil met 10mg zou het, hetzelfde moeten zijn.

Maar er zit vaker iets anders bij bijv. Speed of andere ingredienten, plus het bindingmiddel. dus als er dan 10mg mdma in zit en 2mg speed dan ga je natuurlijk wel wat harder. ( energieker in dit geval )

Paperplane.

Wijs gebruiker
Er zit een verschil tussen 100mg mdma kristal en een pilletje van 100mg. Kristal kan namelijk max 84% puur zijn, dus is 100mg mdma kristal maar 84mg mdma. Bij een pilletje is dit in het testcentrum al verekend en krijg je bij een 100mg pil ook echt 100mg binnen.

Wat betreft je vraag, dat zal wel een sterk verhaal zijn van iemand.
En volgens mij is komt er nauwelijks speed voor in pillen, tenminste als ik de testresultaten mag geloven komt het bijna niet voor....

Daarnaast is 1 gr mdma niet 1 gr mdma omdat dit in poedervorm niet zuiverder te verkrijgen is als een bepaald % (weet niet hoeveel precies dacht rond de 80).

Paperplane.

Wijs gebruiker
flupdiebubs zei:
Wat betreft je vraag, dat zal wel een sterk verhaal zijn van iemand.
En volgens mij is komt er nauwelijks speed voor in pillen, tenminste als ik de testresultaten mag geloven komt het bijna niet voor....

Daarnaast is 1 gr mdma niet 1 gr mdma omdat dit in poedervorm niet zuiverder te verkrijgen is als een bepaald % (weet niet hoeveel precies dacht rond de 80).
Er zit idd nauwelijks speed in pillen tegenwoordig.

+/- 84% ja.

r2a

Newbie
Offtopic:

Was een voorbeel deig. Maar als pure mdma maar 84% is en je doet dat in een pil dan blijf die waarde tog gelijk? Of gaat het proces met het maken van die pil dan heel anders?

En als je een pil heb en die weegt 330mg en je test hem en dan uit de test komt eruit dat er 200 mg mdma in zit, zit er in de rest dan alleen bindmiddel?

Paperplane.

Wijs gebruiker
Nee, bij pillen is dat al weggerekend. Als je pil 200mg als testuitslag heeft zit er dus (200*100)/84%= 238mg mdma HCl(kristal) in, en moet je ook 238mg 84% mdma kristal nemen om het zelfde effect te krijgen als een pil van 200mg.

Als een pil 330mg weegt, en de testuitslag 200mg is, dan zit er dus 238mg mdma HCl in, en de rest is bindmiddel/kleurstof.

Peace,

r2a

Newbie
Paperplane. zei:
Nee, bij pillen is dat al weggerekend. Als je pil 200mg als testuitslag heeft zit er dus (200*100)/84%= 238mg mdma HCl(kristal) in, en moet je ook 238mg 84% mdma kristal nemen om het zelfde effect te krijgen als een pil van 200mg.

Als een pil 330mg weegt, en de testuitslag 200mg is, dan zit er dus 238mg mdma HCl in, en de rest is bindmiddel/kleurstof.

Peace,

Duidelijk ;p

Bovenaan