ma hangt het ook nie af van welke soort drank?
Nirvana_646 zei:Ja natuurlijk in welke mate er alcohol inzit, hoe slechter het voor je is.
Maar of 10 pintjes of 5 shotjes zal wel op hetzelfde neerkomen...
SpacingBen zei:Inderdaad VERDOMME. Ik ben fokking 19, en merk nu al dat ik heel wat hersencellen ben verloren. En dat te bedenken dat alles nog vol in ontwikkeling is..
chiwawa zei:ma hangt het ook nie af van welke soort drank?Ja dat hangt ervan af, van bier word je bijvoorbeeld dom, maar bokbierdrinkt maakt het weer niets uit. Vodka is dan weer slecht maar van rum schijn je zelfs hersencellen aan te maken!![]()
barry zei:SpacingBen zei:Inderdaad VERDOMME. Ik ben fokking 19, en merk nu al dat ik heel wat hersencellen ben verloren. En dat te bedenken dat alles nog vol in ontwikkeling is..
dat meen je nu toch niet?
edit: zie nu pas dat dit sarcastisch is? of dat hoop ik toch, je wordt er dus echt niet in een dalende grafiek dommer van fzo hoor...
barry zei:je gaat me toch niet wijsmaken dat je je hersenen voor de volle honderd procent gebruikt?
Robdebob zei:Het is een fabeltje dat mensen 'maar' zoveel procent van hun hersenen gebruiken. Als dat waar zou zijn zouden er veel minder mensen met een beroerte met een half-verlamd lichaam zitten....
Mensen kunnen niet grote gedeeltes van hun hersenen missen.
Het enige vervelende is, is dat er gewoon nog zó weinig info over beschikbaar is. Behalve de hersenen zijn vrijwel alle organen van de mens volledig in kaart gebracht qua werking. Ik kan niet wachten om hier meer onderzoek naar te doen en dit mysterieuze klompje cellen te ontrafelen...![]()
Jeller zei:kdenk dat je van bijna elke drugs dommer wordt..
toch alleszins van wiet, xtc, alcohol, speed, coke..
maar valt allemaal wel mee als je nie overdrijft en het is een lang aftakelingsproces![]()