Vanavond eerste keer keta! :)

KetaRenzo

Newbie
Jow mensen van het forum, ik ga vanavond met 3 man keta doen (1 gram) wat is het beste om mee te beginnen als je net nieuw bent met keta, sleutelpuntjes of lijnen en wat is de beste dosering, ik had gelezen op internet dat de normale dosering zo tussen de 15•30 mg zit. Ik hoop dat jullie mij wat meer informatie kunnen geven over deze drug! 🤠

Poederpret

Bewuste gebruiker
Ik zou gewoon een klein sleutelpuntje pakken om te beginnen, dan kan je aanvoelen of het lekker valt of niet. Daarna gewoon sleutelpuntjes bijnemen tot je het gewenste effect krijgt, zou niet boven de 200 mg nemen omdat je dan in een k-hole kan komen en ik weet niet of je dat nou zo prettig vind als je net begint xD

KetaRenzo

Newbie
Oke bedankt voor de info, ik zal rustig beginnen kijken of ik het wat vind en dan pas gaan opbouwen! Ik laat je nog weten hoe de trip is bevallen.

BraboF

Badass junkie
Wat leuk! Ik kan mijn eerste keer ook nog wel herinneren.
Ikzelf was begonnen met 1 puntje. En daar voel je zeker wat van! Doseer niet gelijk te hoog. 1 puntje lijkt me dan ook prima.
Je kunt keta stapelen. Dus vind je dat je meer effect mag hebben dan kun je na een minuut of 30 eenzelfde of een halve dosis bijpakken.

Veel plezier!

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
als je een weegschaal hebt zou ik idd afwegen.. weet je tenminste hoeveel je op hebt en de werking daarvan
of je kan volumetrisch te werk gaan.. de gram telkens delen totdat je de gewenste dosis hebt.
20 mg is idd wel okay om mee te beginnen.. idd ff een klein half uurtje wachten als je al wil bijnemen,

neem je ook wel eens andere drugs?
met ( veel ) alcohol combineert het niet altijd lekker.

plezier!

KetaRenzo

Newbie
als je een weegschaal hebt zou ik idd afwegen.. weet je tenminste hoeveel je op hebt en de werking daarvan
of je kan volumetrisch te werk gaan.. de gram telkens delen totdat je de gewenste dosis hebt.
20 mg is idd wel okay om mee te beginnen.. idd ff een klein half uurtje wachten als je al wil bijnemen,

plezier!
Ja ik heb een weegschaal maar denk dat ik ong wel de juiste dosis weet te nemen me ketamine is getest en de zuiverheid was 73 procent is dat een hoog zuiverheids getal? Ik ga het sowieso niet combineren met alcohol ik wilde misschien wel als het begon in te werken een jointje opsteken maar is dat wel een goede combo?

Spyro

DF-koning
Ja ik heb een weegschaal maar denk dat ik ong wel de juiste dosis weet te nemen me ketamine is getest en de zuiverheid was 73 procent is dat een hoog zuiverheids getal? Ik ga het sowieso niet combineren met alcohol ik wilde misschien wel als het begon in te werken een jointje opsteken maar is dat wel een goede combo?
Nou, ik zou lekker van je Keta genieten en niet meteen combineren. De sterkte is oké!

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
Nou, ik zou lekker van je Keta genieten en niet meteen combineren. De sterkte is oké!

ik sluit me hierbij aan..😘

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Je topic is verplaatst naar het juiste subforum. :)

OT: Langzaam opbouwen is super belangrijk met keta (en andere disso’s). Soms denk je ‘merk weinig, kan nog wel een lijntje’ en een half uur later snap je er geen fuck meer van. Kan grappig zijn maar ik zou toch aanraden voorzichtig zijn de eerste keer. Zeker niet combineren. Enjoy!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

plezier!

Haha dat vind ik een understatement, ooit een paar lijnen keta gepakt na een avondje Belgische speciaal biertjes, was geen succes zeg maar, en dat is nog redelijk zacht uitgedrukt. :’) Ik had net zo goed ondersteboven twintig keer achter elkaar in de Break Dance op de kermis kunnen gaan zitten.

(Is misschien wel net anders met een subtiele dosis, maar ik zou het toch niet aanraden.)

benzzzy

Badass junkie
Bestel een mg(0.001)weegschaal op Amazon of) voor nog geen 20 euro (of de smartshop maar die zijn prijzig let op het MOET 0.001 weegschaal zijn).

Daarna ga je naar de erowid dosage pagina van ketamine.

Daar kan je de miligrammen per LBS(ponden) vinden van Light common heavy k+hole.

Zodra je de dosis hebt berekend voor de doserings range die jij wilt dan kan je dit afwegen en opsnuiven.

Bovenaan