Vanavond aan de truffels (Dragon's Dynamite)

Sebas-

Belezen gebruiker
Hallo beste DF'ers,

Wie: ik (Bas), 26 jaar.

Vanavond wou ik eens alleen aan de truffels gaan. Heb het al vaker gedaan ongeveer 10 keer. Heb vaak het gevoel als ik met een meerdere mensen aan het trippen ben dat ik niet helemaal op mijn gemak ben, dus wou het vanavond solo doen om eens alles uit de trip te kunnen halen.

Ook zit ik de laatste tijd soms wat minder in mn vel, beetje down en ongemotiveerd. Ik merkte vaak bij vorige truffel ervaringen dat ik me de weken soms zelfs maanden daarna een stuk beter voelde. Heb ook verschillende artikelen gelezen dat ze mogelijk op dezelfde hersengebieden werken als antidepressiva's.

Afijn, heb net een doosje Dragon Dynamite truffels van 15 gram gehaald in de smartshop.

Het is nu 15:30 's middags en ben van plan ze rond 19:30 in te nemen. Zorg dat ik 2-3 uur van de voren niks eet, en wil ze gaan 'lemon tekken'.

Lemon tek is een methode dat je de truffels zo fijn mogelijk snijdt, ze in een glas doet, er citroensap overheen giet tot alle truffels bedekt zijn en vervolgens dit hele goedje 20 minuten te laten staan.
Het zuur van de citroensap werkt als een soort maagzuur waardoor de truffels al geactiveerd worden in het glas. Door dit proces wordt je dus minder tot niet misselijk en werken de truffel sneller in. Echt een aanrader dus!

Zit nog te twijfelen om 10 gram truffels te nemen en na 2 uur 5 gram bij doseren, of de gehele portie in een keer te nemen. Wat zouden jullie adviseren?

Zal vanavond of morgen als ik wakker word het trip rapport delen! Goed weekend allemaal.

• Love
Waarderingen: ljuv
Bovenaan