Vanacht mijn eerste keer

kimberly17

Experimenterende gebruiker
Gistermiddag was mijn eerste keer. Ik deed rustig aan en deed een uurtje over een halve gram pep.

Dit gevoel is onbeschrijvelijk . . .

Ik weet nu echt wat mijn drug is PEPPEDEPEP ! Echt niet normaal praten dat ik deed, ik was heel opgewekt en was absoluut niet moe, contact met anderen ging ook goed, niet te intiem en ik voelde me niet eenzaam.

Maar.. het heeft 17 uur lang voor de volle 100% bij me gewerkt dat is echt ziek, ik weeg 52kg/170cm/17jaar

Hoeveel gram is aan te raden voor de volgende keer ?

En me huid op me armen en benen voelt zo beurs aan, ik had niet eens door dat ik zo strak heb gestaan :openmouth:

Wooooww sorry moest dit echt ff kwijt . .

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nou Kim,

Je vertelt er weer is niet bij wat voor pep je neemt. Of hoe je het neemt.
Dus over hoeveelheden valt dan weinig te zegen.
PEP is meestal alleen maar cafeine waar je je akleig van gaat voelen ook al denk je nu dat het hemels is.....

Stonie

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Een halve gram in een uur tijd opgemaakt?? Ik doe 24 uur met een halve gram en ben een behoorlijk ervaren gebruikster.... Als beginneling heb je maar een of twee lekkere lijntjes nodig en je gaat de hele nacht al hard. Als je dan thuiskomt, is het aan het uitwerken en kun je waarschijnlijk niet veel later gewoon wat slapen.

kimberly17

heb eigenlijk geen idee wat voor PEP ik heb GESNOVEN werd wel gezegt dat deze 1 van de "Sterkere?" is. Maarja wat r gezegt word..

kimberly17

Hmm ja daar zeg je wat, ja kvond wel chill gewoon, heb gewoon geen enkele nare bijwerking gehad behalve dan dat me huid zo beurs is nu

Fluxalex

Da's knap veel voor een eerste keer. Ik doe normaal ook een heel weekend met een hele gram. Wel fijn dat je je goed geamuseerd hebt. Ik ben wel benieuwd of je nog kon slapen..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
kimberly17 zei:
heb eigenlijk geen idee wat voor PEP ik heb GESNOVEN werd wel gezegt dat deze 1 van de "Sterkere?" is. Maarja wat r gezegt word..

De laatste die me dat vertelde ( ik zal geen namen noemen) zei:
Dit is echt de betere shit ... hoopvol brengt de jingen een test sample van 100 mg weg. Uitslag: 16 % Amfetamine en 53% Cafeine. De hand waar het allemaal uit kwam mertke meteen op: Ik heb nu veel betere .....

Alleen als je het laat testen kun je je dealer confronteren met zijn slechte inkoop beleid.

Goedkope pep is in 98% van de gevallen de moeite niet waard.

Groet

STonie

3970

Wijs gebruiker
Een halve gram in een uurtje.... :openmouth: Knap. Ik vraag me af wie je geadviseerd heeft om de eerste keer zo te beginnen..Ik weeg zo'n 90 kilo, 1.95, en ik gebruik nog geen halve gram op 24 uur, als ik het gebruik...Maar, je speed zal waarschijnlijk zo waardeloos zijn geweest dat je lichaam het wel aankon.

Hoeveel wil je gaan gebruiken als je tolerantie op bouwt? :rolleyes:

Hemi

kimberly17

3970

Zo ik ken je nog niet eens maar heb nu al een hekel aan je. Maar is het lekker om zo ff te zeggen dat mijn speed waardeloos is ?

pff loser..

3970

Wijs gebruiker
Je kent me inderdaad niet, en er staat waarschijnlijk. Ik wens jou wel een gelukkig leven....

Hemi

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ze zegt dat ze een halve gram gebruikt heeft en dat het 17 uur werkte,
lijkt me een best spulletje hoor, doe mij die maar.
Buiten dat ben ik net zo groot (/klein) en even zwaar (/licht) als jij en als ik goeie pep heb (wat goed aanvoelt Lysergine, geen percentages) heb ik in ieder geval niet zo veel nodig.

El Retro

Wijs gebruiker
kimberly17 zei:
3970

Zo ik ken je nog niet eens maar heb nu al een hekel aan je. Maar is het lekker om zo ff te zeggen dat mijn speed waardeloos is ?

pff loser..

Je speed IS gewoon waardeloos, accepteer het gewoon, je hebt er totaal geen ervaring mee en je snuift al een halve gram weg in een uur. En voel je niet zo aangevallen klein kind.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
lol @ bovenstaande posters :grin:

Om dit soort grappen lees ik toch graag het speed forum, terwijl ik het nooit gebruik :tearsofjoy:

Kus

Adreno

kimberly17

El Retro zei:
kimberly17 zei:
3970

pff loser..

Je speed IS gewoon waardeloos, accepteer het gewoon, je hebt er totaal geen ervaring mee en je snuift al een halve gram weg in een uur. En voel je niet zo aangevallen klein kind.

- Mag ik, ik ben 17

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Adrenochroom zei:
lol @ bovenstaande posters :grin:

Om dit soort grappen lees ik toch graag het speed forum, terwijl ik het nooit gebruik :tearsofjoy:

Kus

Adreno

LOL

:hearteyes:

@ Kim,

Hoeveel gram ... ok ik zou niet meer snuiven als 500 mg als het de goede shit is. Dan is de kater goed te overwinnen..... doe het rustig aan aub.
Hoe meer grammen hoe meer spijt en pijn ......

Stonie

B a r t

Newbie
dat advies kwam voor mij nou ffe telaat, ik heb zaterdag niet geslapen, zondag niet en nu zit ik om half 11 weer op deze site te kijken uit verveling :P

af en toe na-kaken en vaak nog kippenvel, wel grappig maar stoppen mag het nou wel :grin:

esmee

Belezen gebruiker
Mja dat maakte ik nou ook mee de eerste keer....
Nu weet ik ondertussen wel beter hehehehe :sunglasses:

TheChippy

Newbie
kimberly17 zei:
Ik weet nu echt wat mijn drug is PEPPEDEPEP !
Tja...

De eerste paar jaar is speed inderdaad fantastisch. Als ik het tegenwoordig neem dan heb ik drie dagen later geheid visite van de schaduwventjes. Ze zijn wel niet echt en dat weet ik, maar het blijft toch een kutervaring iedere keer weer.

Misschien gaat dat bij jou anders maar ik betwijfel het. Speed is leuk (ik doe het nog steeds, weliswaar in mindere mate dan vroeger) maar hoed je voor dit soort uitspraken. Het kan wel eens een zwaardere impact op je hebben dan je vermoedt.

(Met deze post hoop ik trouwens geen speedfreaks tegen het hoofd te stoten. Dat is niet mijn bedoeling, maar speed benader ik tegenwoordig niet meer met zo'n harmless fun-instelling --voor zoverre dat mogelijk is met hd-- als vroeger.)

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Beste drugs ooit.. alleen dit wordt anders als je het misbruikt, spreek zelf uit ervaring. Een tijd stoppen en weer opnieuw eens proberen; maar dan met mate is een oplossing.

Hou het gewoon voor die paar keer dat je op een feestje bent, of dat je eens in de zoveel tijd eens lekker thuis wilt gebruiken. Dan blijft het leuk.

Soms kom je hier pas achter als je bijna tegen een verslaving aanzit en het ook doet om je "normaal" te voelen, zelfs terwijl je belangrijke dingen zoals Werk en School hebt.

Laat het niet zover komen en luister naar deze wijze raad, dan is het leuker :grin:

B a r t

Newbie
Phreakingout zei:
Beste drugs ooit.. alleen dit wordt anders als je het misbruikt, spreek zelf uit ervaring. Een tijd stoppen en weer opnieuw eens proberen; maar dan met mate is een oplossing.

Hou het gewoon voor die paar keer dat je op een feestje bent, of dat je eens in de zoveel tijd eens lekker thuis wilt gebruiken. Dan blijft het leuk.

Soms kom je hier pas achter als je bijna tegen een verslaving aanzit en het ook doet om je "normaal" te voelen, zelfs terwijl je belangrijke dingen zoals Werk en School hebt.

Laat het niet zover komen en luister naar deze wijze raad, dan is het leuker :grin:

heel mooi, zo zie ik het ook

NicoTn

Newbie
El Retro zei:
kimberly17 zei:
3970

pff loser..

halfe gram in een uur kan makkelijk ... khad eerst van het echte goede spul.. ^^ khad in 1 uurtje 750mg op .. maar jah .. ik ben ook dan wel wat zwaarder in gewicht dus kan ook meer hebben ^^

Um

Belezen gebruiker
koop beter voor tien euro een gram dat rond 70procent puur is en je krijgt een fantastische rush, in plaats van zwak rotzooispul van 5 euro

van dat slap spul heb je niet veel aan, ik neem geen speed om wakker te blijven, maar om euforisch te worden, superman te zijn, 20 cm boven de grond te zweven

Frisko

Badass junkie
Um zei:
koop beter voor tien euro een gram dat rond 70procent puur is en je krijgt een fantastische rush, in plaats van zwak rotzooispul van 5 euro

van dat slap spul heb je niet veel aan, ik neem geen speed om wakker te blijven, maar om euforisch te worden, superman te zijn, 20 cm boven de grond te zweven
hahahaha dude flikker toch op!!!
die 70% kost helemaal geen 10€...die heb je zelfs voor 1/5 van die 10 pleuro :rolleyes: :wink: dus al wie zegt dat 1gr speed voor 5€ slecht is is een zeikblaas want het kan nog veel goedkoper :wink: :wink: :wink:

NicoTn

Newbie
Frisko zei:
Um zei:

die 70% kost helemaal geen 10€...die heb je zelfs voor 1/5 van die 10 pleuro :rolleyes: :wink: dus al wie zegt dat 1gr speed voor 5€ slecht is is een zeikblaas want het kan nog veel goedkoper :wink: :wink: :wink:

indeed ... het is niet altijd hoe goedkoper hoe crappier ... vaak is dat wel zo .. maar ik kan ook voor 15 euro coke kope inplaats van 25 ofz en dan nog erg wazig worden ...

The_kid

Marla Singer zei:
Een halve gram in een uur tijd opgemaakt?? Ik doe 24 uur met een halve gram en ben een behoorlijk ervaren gebruikster.... Als beginneling heb je maar een of twee lekkere lijntjes nodig en je gaat de hele nacht al hard. Als je dan thuiskomt, is het aan het uitwerken en kun je waarschijnlijk niet veel later gewoon wat slapen.
wow, ik doe het af en toe in het weekend en bras er wel eens 2-3 gram de avond door maar sta dan echt wel teringstrak

Frisko

Badass junkie
NicoTn zei:
Frisko zei:
Um zei:

indeed ... het is niet altijd hoe goedkoper hoe crappier ... vaak is dat wel zo .. maar ik kan ook voor 15 euro coke kope inplaats van 25 ofz en dan nog erg wazig worden ...
hier ga ik wijselijk niet op in gaan... :rolleyes: :openmouth:

Bail

lekker prijzen gaan bespreken, slim hoor :P
en een gram in een uur is niet zo heel veel.
vroeger heb ik wel eens bommetjes van een gram of 2 genomen.
je gaat er helemaal aan onderdoor maar leuk is het wel

Soma

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
Um zei:

1. Hij zegt niet dat goede speed altijd zoveel hoeft te kosten. Hij wil gewoon zeggen dat je beter meer geld uitgeeft aan goede speed dan weinig aan bucht
2. Niet iedereen kan er zo goedkoop aangeraken

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Bail zei:
l

Moet ik dit serieus nemen , wat een kut advies / opmerking.
Echt pure bullshit !!

Bommetjes pep 70% puur van 2000 mg overleef je net aan ... maar wel met een leeggepomte maag in het ziekenhuis

dus ga de foumbezoekers nou niet in gevaar brengen.
Dat je 1900 mg insonitol neemt + 100 mg dex is wel te overleven.
Ik kan me redelijk opwinden over dit soort opschepperij, laat eerst je 2000 mg bakpoeder maar is testen.

Mijn advies is en blijft, neem nooit meer dan 300 mg 70% pep want je maag en andere organen lijken wel te verbranden ( ja ik heb het ooit is gedaan met mijn stomme kop ik denk zo'n 500 mg 46% ) ik had toen geen weegschaal was mijn eerste bommetje.)

mijn god beste peppers .... ga deze Bail aub niet geloven, zorg voor je organen en je lichaam verniel het niet.

Stonie

ps: 300 mg 70% = gelijk aan 600 mg 35%
600 mg 35% is gelijk aan 1200 mg 17%

1200 mg 17% + 800 mg manitol is wat bail waarschijnlijk met gemak opeet.
Tsja dat kan iedere beginner nog aan.

En !!

Ik kan ook wel vertellen wat ik voelde:

Bijna een hartaanval .... ik vermoed dat mijn hartslag doorschoot naar de max 200 beeats of meer ?
Een brandend gevoel op mijn organen waarvan ik dacht dat het echt gevaarlijk was.
De drang om alsnog naar het ziekenhuis tegaan om me te laten leegpompen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Bail zei:
l
en een gram in een uur is niet zo heel veel.

GVD je maakt zelfs 2 van die mongolische opmerkingen....

Bail i double dare you !! Are u chicken ?
I donate 2000 mg and i will personally see to it you swallow the bomb in one time. Then i will watch you suffer and beg for an ambulance.

Bail

de onderste regel zou de punchline al moeten bevatten. kzal voortaan mn grappen wel markeren ofzo? lekker druk gaan maken of dit soort dingen

en trouwens, als je 2 gram probeert door te slikken is het er binnen het uur weer uit, je maag houdt dat soort dingen niet

Bovenaan