van pasta naar droge

frenchcore

Experimenterende gebruiker
heb een vraagje , vriend van mij zei me dat hij 130 gram pasta had gekregen op krediet van een dealer , hij zou die dan verkopen en zou de dealer dan 1040 euro moeten betalen hier zou hij dan zelf ook een kleine winst mee maken.. Maar hij heeft de speed laten drogen waardoor het nog maar 65 gram is blijkt ?? kan dit? en gaat hij nu verlies maken of moet hij voor 1 gram dan 20 inplaats 10 euro vragen omdat het straffer ofzo is ? alvast bedankt

Aldous

Belezen gebruiker
Is dit serieus? Dan hoop ik voor je vriend dat je een typo heb gemaakt met het gewicht of met de prijs!!! Afgezien daarvan als je pasta laat drogen zal je ergens tussen de 40-70% overhouden
edit: lees dit topic even viewtopic.php?f=4&t=6825

frenchcore

ExceptionalInsight zei:
Nee lul, het wordt minder in hoeveelheid.
Dus hij heeft een groot probleem ? ik zit er echt mee want denk niet dat de dealer er zo tevreden mee gaat zijn dan ? heb hem ook nog eens het advies gegeven dat hij het kon laten drogen omda het bijna niet te snuiven was... dus nu heeft hij nog maar de helft over :openmouth:

Drientje

DF-koning
Lekker slim van hem. Een serieuze verkoper verkoopt alleen pasta. Als ik droge poeder krijg hoef ik het niet, wie weet wat voor paracetamol er door heen zit.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
frenchcore zei:
ExceptionalInsight zei:
Nee lul, het wordt minder in hoeveelheid.
Dus hij heeft een groot probleem ? ik zit er echt mee want denk niet dat de dealer er zo tevreden mee gaat zijn dan ? heb hem ook nog eens het advies gegeven dat hij het kon laten drogen omda het bijna niet te snuiven was... dus nu heeft hij nog maar de helft over :openmouth:
Dan zit er niets anders op hè.. versnijden en tot in de eeuwigheid branden in het hellevuur.

frenchcore

ja ik vrees dat er niets anders opzit als het te versnijden, wat zijn zoal goede versnijmiddelen ? Gewoon bloem ofzo? :)

En toch vind het raar dat als je 130 gram 1 nacht laat drogen je nog maar de helft overhoud ? vind het jammer voor hem maarjah zal hem de raad geven dat hij het beter versnijd met iets , of dat hij misschien gwn iets minder geeft.. bedankt voor jullie reacties

Flameon

Badass junkie
Als hij aan zijn beurs denkt moet hij het inderdaad versnijden. Is hij een goeie kerel dan verkoopt hij de speed zoals het nu is en vraagt hij desnoods wat meer geld per gram om niet al te veel verlies te draaien.
Als hij zich vantevoren had ingelezen of rond had gevraagd dan had hij nu nog 130 gram gehad, en het als pasta kunnen verkopen wellicht

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
frenchcore zei:
ja ik vrees dat er niets anders opzit als het te versnijden, wat zijn zoal goede versnijmiddelen ? Gewoon bloem ofzo? :)
En dan broden schijten? Laat hem alsjeblieft zich eerst goed inlezen.

frenchcore zei:
En toch vind het raar dat als je 130 gram 1 nacht laat drogen je nog maar de helft overhoud ?
Ja ik ook, vocht weegt toch niets?

Immo

Badass junkie
Cafeïne is een goed middel of het mee te versnijden, Dat is meestal te koop in een smartstore. Succes met het verzieken van de kwaliteit van je pep. :)

Flameon

Badass junkie
als hij slechte pep gaat verkopen (door bv veel caffeine ofzo erbij te doen) dan zul je geen tevreden klanten krijgen, en ontevreden klanten komen niet terug. Dus hoe hij dan makkelijk die 130 gram weg krijgt, tsja lijkt me niet gemakkelijk

frenchcore

ExceptionalInsight zei:
frenchcore zei:
En dan broden schijten? Laat hem alsjeblieft zich eerst goed inlezen.

frenchcore zei:
En toch vind het raar dat als je 130 gram 1 nacht laat drogen je nog maar de helft overhoud ?
Ja ik ook, vocht weegt toch niets?
ja ok maar anders zit dat vocht toch ook in je zakje en ben je daar toch ook niets mee ? want ik neem aan dat de meesten het laten drogen na aankoop en het daarna pas in hun neus steken.. Nu heeft hij dus minder vocht en goeie bruikbare speed en daar maakt hij dan verlies op.. maaja snap wat je bedoel hoor... vind het alleen jammer.

Drientje

DF-koning
^nee dat klopt niet, amfetamine bestaat voor een deel uit zout en voor een deel uit vloeistoffen. Die vloeistoffen verdampen en blijft er dus minder amfetamine over omdat amfetamine ook mee verdampt.

Correct me if i'm wrong, anyone?

Aldous

Belezen gebruiker
Drientje zei:
^nee dat klopt niet, amfetamine bestaat voor een deel uit zout en voor een deel uit vloeistoffen. Die vloeistoffen verdampen en blijft er dus minder amfetamine over omdat amfetamine ook mee verdampt.

Correct me if i'm wrong, anyone?
bedoel je hiermee dat in pasta het amfetaminesulfaat voor een deel in oplossing is en dan er dan ook een deel als de vrijebase aanwezig is die dan verdampt tijdens het drogen? dampspanning van het amfetaminesulfaat is namelijk verwaarloosbaar.

Drientje

DF-koning
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?

frenchcore

We hebben , om het verlies te beperken er bloem ingedaan.. in 50 grammetjes zo'n lepel bloem om het wat meer te laten lijken :) vonden we in ieder geval beter als caffeine... ikzelf haat dit als er dat inzit, word je gans opgefokt van.. bloem is denk ik nog wel het beste wat we konden gebruiken nu maar hopen dat alles snel verkoopt zodat we nieuwe kunne gaan hale en deze keer NIKS laten drogen :) bedankt voor jullie reacties in ieder geval grtz

Wacky

Badass junkie
Nee, dit kan echt niet waar zijn. Hou op met ons voor de gek te houden.

Het is ook verboden om op dit forum advies te vragen over dealen.

cronos

Wijs gebruiker
Wacky zei:
Nee, dit kan echt niet waar zijn. Hou op met ons voor de gek te houden.

Het is ook verboden om op dit forum advies te vragen over dealen.

hehe was best grappig dit topic om te lezen :tearsofjoy:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Wat ben je toch een lul hè? Ik zei toch geen bloem! Ik zal de krant even goed in de gaten houden, op zoek naar een artikel over een dealer die een pak slaag heeft gekregen.

caatje

Badass junkie
frenchcore zei:
We hebben , om het verlies te beperken er bloem ingedaan.. in 50 grammetjes zo'n lepel bloem om het wat meer te laten lijken :) vonden we in ieder geval beter als caffeine... ikzelf haat dit als er dat inzit, word je gans opgefokt van.. bloem is denk ik nog wel het beste wat we konden gebruiken nu maar hopen dat alles snel verkoopt zodat we nieuwe kunne gaan hale en deze keer NIKS laten drogen :) bedankt voor jullie reacties in ieder geval grtz

OMG

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Jammer he? Zulke mensen.... Stonie zou ze mores leren, zuiverheid is een must!

Laat hem dit onderwerp maar niet lezen dan wordt hij woest!! :wave:

Ik vind dat je beter 0,5 gram kan verkopen voor dezelfde prijs dan het te versnijden met fucking bloem...of beter nog, leg maar bij zelf deze keer, eigen schuld dikke bult...

Drientje

DF-koning
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Drientje zei:
Als je speed heel lang bewaard gaat toch het effect verloren? Speed van een jaar oud doet niet zo heel veel meer, dus waar blijft de amfetamine? Dat verdampt toch?

Kan je speed maar een jaartje bewaren?

In de vriezer in een gripzakje en in een strijkzakje kun je het langer bewaren, op de verwarming gaat je product hard achteruit.

Flameon

Badass junkie
Drientje zei:
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Drientje zei:

Kan je speed maar een jaartje bewaren?

In de vriezer in een gripzakje en in een strijkzakje kun je het langer bewaren, op de verwarming gaat je product hard achteruit.

Ligt denk ik ook aan de kwaliteit van de pep, toch?
Als jij bv 70 procent pep bewaard (wel luchtdicht etc) buiten de vriezer kun je die denk ik nog wel gebruiken na een jaartje. De kwaliteit zal uiteraard minder zijn

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Als jij bv 70 procent pep bewaard (wel luchtdicht etc) buiten de vriezer kun je die denk ik nog wel gebruiken na een jaartje. De kwaliteit zal uiteraard minder zijn

En in een sealtje?

Flameon

Badass junkie
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Flameon zei:

En in een sealtje?

Een sealtje is luchtdicht als het goed is. Doe er anders twee over elkaar.
Op een donkere plaats bewaren en op dezelfde temperatuur (dus niet steeds dat sealtje openen), dan moe tje het wel even een tijdje kunnen bewaren gok ik zo

Bovenaan