Valentijnsdag

SperSIZEboon

Badass junkie
wat heb jij gedaan? of heb je er een hekel aan?

ik had gewoon dezelfde kaart als mn vriendin gekocht :grin:
passen we dan bij elkaar of niet :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Aalpoepert

Badass junkie
Ik heb geen hekel aan valentijnsdag maar ik vier het niet. Stiekem hoop ik natuurlijk wel eens een kaartje te krijgen van iemand die heimzaam een crush op mij heeft :wink:.
Als ik mijn geliefde een cadeau wil geven doe ik dat wanneer ik dat wil en niet op valentijnsdag. Bovendien kan ik nooit wachten als ik een cadeau voor iemand heb om het te geven.

Volgens mij is valentijnsdag trouwens voor je geheime geliefde dus en niet zomaar je vriend(in).

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hahahaha, dat is toevallig Oscar! :)

Wij doen zelf niks aan Valentijn, we zeggen toch al bijna dagelijks dat we van elkaar houden... :wink:

Gemini

Badass junkie
Ik heb een gedicht gemaakt, een tijdje geleden al. Die heb ik hem vannacht laten lezen en toen hebben we samen gehuild.

Extisi

Wijs gebruiker
Ik heb het uitgemaakt met mijn vriend. Gister toen hij me belde was het er al uit, omdat hij vroeg of ik er een punt achter wilde zetten.. maar ik heb het net definitief gemaakt..
Het voelde heel vreemd, ik ga hem best missen.. maar goed.. ik heb hem inderdaad veel vreselijks gedaan..
Ik heb die tijd oogkleppen opgehad..maar ik zag hoe ik langzaam toch veranderde..
Had steeds minder zin hem te zien, hij werd meer een vriend dan 'mijn' vriend, ik werd stiller als ik bij hem was, kreeg toch wel schuldgevoelens..vooral als ik met hem ging slapen..
Ik kon dit niet meer..dus heb hem net álles verteld..

:cry:

Extisi

Wijs gebruiker
Ja, goed.. donderdag heb ik ontzettend ruzie gemaakt.. gister aan de telefoon..
Ik kon niet wachten. Het liep uit de hand.. ik ben blij dat ik dit gedaan heb.
En wat is valentijnsdag? Je kan iedere dag laten zien dat je van iemand houdt. Valentijn = onzin.

SperSIZEboon

Badass junkie
Extisi zei:
Ja, goed.. donderdag heb ik ontzettend ruzie gemaakt.. gister aan de telefoon..
Ik kon niet wachten. Het liep uit de hand.. ik ben blij dat ik dit gedaan heb.
En wat is valentijnsdag? Je kan iedere dag laten zien dat je van iemand houdt. Valentijn = onzin.
true

Amateurtje

Wijs gebruiker
Ik doe er niet aan, vind het een beetje ridicuul dat je speciaal op 14 Februarie iets moet kopen voor je geliefde. Ik geef liever onverwachte dingen.

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik geef normaal vaak een roos aan mijn vriendin, dit jaar niet want ik had afgelopen vrijdag niet echt tijd. Boeit ook niet, verder zal ik haar vanavond vertellen dat ik van haar hou en dan gaan we samen slapen. GESELLAGGG

Ow ben afgelopen donderdag naar Valentine's Day geweest (ja dat was haar keus), en wij vonden het een slechte film.

azgaza

Badass junkie
Marla Singer zei:
Wij doen zelf niks aan Valentijn, we zeggen toch al bijna dagelijks dat we van elkaar houden... :wink:

Dit geldt ook voor mij; in een hele goede liefdevolle relatie is iets als valentijnsdag eigenlijk heel betekenisloos, we zijn wel samen vandaag, maar we spenderen eigenlijk bijna elke dag samen dus dat zegt ook niet zo veel haha.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ben eigenlijk nog niet zo lang uit bed. Maar vanacht was echt GEWELDIG! Had 3 valentijnen (hoezo heeft dit woord geen normaal meervoud. :openmouth: ) haha, lagen we dan bijna heel de nacht met zn 4e in een soort comfortabele grouphug helemaal doorgespaced te zijn. :P

Axxess

Bewuste gebruiker
iSmokex zei:
Ben eigenlijk nog niet zo lang uit bed. Maar vanacht was echt GEWELDIG! Had 3 valentijnen (hoezo heeft dit woord geen normaal meervoud. :openmouth: ) haha, lagen we dan bijna heel de nacht met zn 4e in een soort comfortabele grouphug helemaal doorgespaced te zijn. :P
+1 :wink:

cropp zei:
een extra pilletje geslikt :rolleyes:
Wij zitten opt zelfde level :)

kaasbaas

Badass junkie
Valentijnsdag... Een door de regering bedacht feest om geld mee te verdienen en achterbakse moralen achter liefde te duwen.

Heb er een hekel aan, heb niemand om het voor te doen, doe er niet aan. Ik kan ook van iemand houden zonder zoiets als Valentijnsdag, een huwelijk, en al dat soort dingen. Echte liefde heeft geen bevestiging nodig.

Maar ik ben niet zo erg dat ik geen cadeau zou geven aan iemand als ik iemand had om een cadeau aan te geven (hoewel ik niet wil trouwen).

Lauu

Badass junkie
Ziek geweest het hele weekend
De liefde bedreven
Bank gehangen
Bed gehangen
Samen gekookt

de dag zelf is niks speciaals, we doen er ook niks speciaals mee.

blu

Bewuste gebruiker
J0S zei:
Valentijnsdag... Een door de regering bedacht feest om geld mee te verdienen en achterbakse moralen achter liefde te duwen.

Heb er een hekel aan, heb niemand om het voor te doen, doe er niet aan. Ik kan ook van iemand houden zonder zoiets als Valentijnsdag, een huwelijk, en al dat soort dingen. Echte liefde heeft geen bevestiging nodig.

Maar ik ben niet zo erg dat ik geen cadeau zou geven aan iemand als ik iemand had om een cadeau aan te geven (hoewel ik niet wil trouwen).

Prima dat je geen Valentijnsdag wil vieren, maar kom niet aan met die onzin van "door de regering bedacht feest om geld mee te verdienen." Natuurlijk word er geld verdiend met Valentijnsdag, maar wat is er verkeerd aan om 1 dag in het jaar te nemen waarop je mensen kan vertellen dat je ze lief vindt? Volgens mij ben jij een beetje een eenzame zuurpruim.

Ontopic: Op het moment heb ik geen vaste relatie (dus ook niet echt iemand om iets speciaals voor te doen), maar ik heb wel van de gelegenheid gebruik gemaakt door vanmiddag gezellig te gaan lunchen met een heel lief meisje :mrgreen:

-spaceman-

Badass junkie
Marla Singer zei:
Hahahaha, dat is toevallig Oscar! :)

Precies dat is het. Valentijn is niet NODIG om te laten zien dat je om elkaar geeft. Het is gewoon een manier voor de commersie om geld te verdienen... Dat weet toch iedereen...

Axxess

Bewuste gebruiker
Ik denk niet dat die paar wenskaarten de schatkist heel erg hard bijvullen.

Had er eigenlijk wel op gehoopt om er een te krijgen van mn buuf :hearteyes:, maar wie weet zij ook :confused:

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
J0S zei:

mijn para gedachtgen zeggen het zelfde net als al die andere feest dagen .

Andrew

Badass junkie
Hartjes koekjes gemaakt, helaas was dat geen succes en gingen ze naar elkaar toe in de oven en hadden we 1 grote koek, maar het was wel lekker!

Djo

Badass junkie
Os, dat is wel helemaal bijzonder allebei dezelfde kaart! Jullie zijn ook een :hearteyes: stel! Houden zo!

Extisi, dat het nu toevallig Valentijnsdag is en je je relatie uitgemaakt hebt geeft toch niks!
Als je het gewoon bekeken hebt, gewoon doen!

Had vrijdag tijdens het brievenbussen lichten (ben postbode voor degene die me niet kennen) wel echt dikke pakken commercie!
Vooral het A4 formaat scoorde hoog!
Er waren ook vroege vogels overigens, vanaf woensdag waren de brievenbussen al roodbezaaid!

OT: Leuk afspraakje gehad! Maar dat was toevallig! Datum en dag daar sta ik niet bij stil! Het gaat zo vlug!

kaasbaas

Badass junkie
blu zei:
Prima dat je geen Valentijnsdag wil vieren, maar kom niet aan met die onzin van "door de regering bedacht feest om geld mee te verdienen." Natuurlijk word er geld verdiend met Valentijnsdag, maar wat is er verkeerd aan om 1 dag in het jaar te nemen waarop je mensen kan vertellen dat je ze lief vindt? Volgens mij ben jij een beetje een eenzame zuurpruim.

Ik ben verre van eenzaam, hoewel ik wel een persoon ben die van alleen zijn houd maar ik ben niet eenzaam. Echter heb ik vrede met single zijn en vind ik het absoluut niet erg om geen vriendin te hebben van tijd tot tijd.

En overigens ben ik er heilig van overtuigd, ik had het inderdaad niet als een feit moeten voortbrengen maar als een mening dus hier komt ie: Mijn mening is dat Valentijnsdag zo populair is geworden omdat als je vaak genoeg iets herhaald zoals "je moet een cadeau voor de persoon kopen die je lief hebt anders ben je asociaal" mensen dat gaan geloven. En hiermee word geld verdient, gebeurt ook bij vele andere feestdagen.
En wat is er verkeerd met een dag waarop je kan zeggen 'ik hou van jou'? Niks... Maar ik heb Valentijnsdag niet nodig om dat te zeggen :).

Bovenaan