Vaginaal pluggen

Drientje

DF-koning
Dit is een serieus topic en je mag onzinnige uitspraken doen ga gerust je gang en ik kan me voorstellen dat er mannen onder jullie zijn die er grapjes over maken, ik filter de serieuze antwoorden er wel uit...

Ik las net het topic over pluggen voor dummies en ik vroeg me af of er hier vrouwen zijn die weleens geprobeerd hebben om drugs vaginaal te pluggen. Ik persoonlijk zou geen drugs in mijn intieme delen willen hebben. Alleen Lsd lijkt mij daarvoor geschikt.

Punt 1: hoe ga je de drugs inbrengen? Smeer je het aan de binnenkant uit? Lijkt me dat er geen drugs zijn die geen slijmvliezen aantasten en gezien het feit dat een vagina een ongelofelijk kwetsbaar apparaat is lijkt me dat je als vrouw zijnde daar voorzichtig mee omgaat en er geen spullen instopt die het kunnen beschadigen. Als je een capsule gebruikt waar je de drugs fijngemalen in hebt gestopt, dan moet die capsule er ook weer een keer uit. Ik bedoel je slijmvliezen kunnen veel opnemen maar zo'n capsule lost in je vagina nooit helemaal op lijkt me. We zijn als vrouwen allemaal wel eens een tampon touwtje kwijtgeraakt en het is vervelend om die dan weer te verwijderen. Een douche of bidet is dan de slimste oplossing maar wat als je die niet bij de hand hebt?

Punt 2: Dan heb je de drugs ingebracht/uitgesmeerd en wil je een paar uur later heftige seks met je vriendje/vriendinnetje. Het lijkt me dat de drugs de zuurgraad van je vagina aantast en de smaak ervan kunnen beïnvloeden. Een vagina die naar speed of coke smaakt(er zijn misschien mannen die het lekker vinden, die smaak, maar kan het me niet voorstellen) kan je seks op dat moment behoorlijk beïnvloeden, al naar gelang de voorkeur van de partner. En mijn ervaring is dat een penis in opgewonden toestand soms niet bestand is tegen het in contact komen met bijv speed. (Dat is persoonlijke ervaring en nee ik heb het er niet opgesmeerd maar zat in mijn speeksel :mrgreen: )

Zijn er vrouwen die ervaring hebben met het vaginaal pluggen? En als je je ervaring niet met de rest van de wereld wil delen kun je me natuurlijk pm-en.

X
Drientje

neti

Badass junkie
interessant... zou zeggen begin eens met een sterk bakje koffie, laten afkoelen en met een theelepel inbrengen

*bakje koffie buuf?*

hell yes, this was serious :P

azgaza

Badass junkie
Ellesdee zei:
http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=26033

Ik was ook net van plan dat report even te zoeken en te posten, ik moest er meteen aan denken toen ik dit topic zag.

En verder.. ik heb het nooit geprobeerd en het lijkt me onwaarschijnlijk dat het goed werkt. Ik ben nog steeds een grote voorstander van mondslijmvliezen-opname (voor paddo's en LSD dan dus), maar als iemand anders het probeert: ik ben benieuwd naar de uitkomst.

Drientje

DF-koning
Dat is een usefull stukje! Volgens mij kan ik daaruit concluderen dat vaginaal pluggen niet echt werkt. De personen ervaarden maar 50 pct van normale orale inname... Wel grappig om te lezen dat, toen het tegenviel, ze massaal aan de ketamine gingen... Zou ik ook gedaan hebben.

@ Delirium, ik denk dat de zuurgraad van de vagina idd niet goed is om je drugs optimaal te benutten. Ik denk dat mijn volgende lsd zegel een rectale reis gaat maken!

Daar komt een report van denk ik zo. Weet nog niet wanneer...

Thnx voor de reacties!

MetaalKonijn

Badass junkie
whahahaha. :beer: dit is te mooi. Leve jullie vrouwen.

Maar met een beetje nuchter nadenk-werk lijkt me toch te concluderen dat je 't beter niet kan doen. Tenzij je die sterke... behoefte... voelt... *hijgt.

Drientje

DF-koning
MetaalKonijn zei:

Maar met een beetje nuchter nadenk-werk lijkt me toch te concluderen dat je 't beter niet kan doen. Tenzij je die sterke... behoefte... voelt... *hijgt.

Ja mooi vrouw zijn. Heb nog niet echt de sterke behoefte gevoeld een man te willen zijn, behalve als ik nodig moet plassen en er geen wc is, en ik ben over het algemeen ook niet te genieten als ik ongesteld ben, maar verder vind ik vrouw zijn prachtig.

En over het nuchtere nadenk werk, hey het zou best een mooie optie zijn als je vaginaal kunt pluggen. Ik stop daar vaker wat in, dan in in mijn anus...

Ondanks dat het een serieus topic was hijg ik naar je terug jongen... Veel plezier ermee :beer:

MetaalKonijn

Badass junkie
Drientje zei:
MetaalKonijn zei:

Ja mooi vrouw zijn. Heb nog niet echt de sterke behoefte gevoeld een man te willen zijn, behalve als ik nodig moet plassen en er geen wc is, en ik ben over het algemeen ook niet te genieten als ik ongesteld ben, maar verder vind ik vrouw zijn prachtig.

En over het nuchtere nadenk werk, hey het zou best een mooie optie zijn als je vaginaal kunt pluggen. Ik stop daar vaker wat in, dan in in mijn anus...

Ondanks dat het een serieus topic was hijg ik naar je terug jongen... Veel plezier ermee :beer:

Blij dat mijn schertzende hijg zo goedmoedig op word gevat :mrgreen: , maar gezien vanuit 't perspectief van den vrouw, gelijk heb je, zou best handig zijn als je daar eventueel andere dingen in kwijt zou kunnen. :smoke:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb gehoord dat het met alcohol werkt.... een tampon vol met wodka inpluggen..... en dannnnnnnnn binnen een kwartier een hevige alcoholshok heftiger dan oraal....

Lijkt mij persoonlijk vrij lastig om een volle tampon in te brengen :confused: Maargoed, je moet er iets voor over hebben.... ofzo?? :openmouth:

Ellesdee

Badass junkie
TechNora zei:
Ik heb gehoord dat het met alcohol werkt.... een tampon vol met wodka inpluggen..... en dannnnnnnnn binnen een kwartier een hevige alcoholshok heftiger dan oraal....

Lijkt mij persoonlijk vrij lastig om een volle tampon in te brengen :confused: Maargoed, je moet er iets voor over hebben.... ofzo?? :openmouth:

lol

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
:openmouth: Hier had ik niet eens van gehoord, wat een gekkigheid! Je *piep* is een tempel en daar hoor je niet met rotzooi in te foeteren! :wink:

jcutter

Badass junkie
Jullie vrouwtjes mogen mijn vlees injectie vaginaal gaan inbrengen...

^Te makkelijk gewoon, Te makkelijk... :flushed: :sunglasses:

jcutter

Badass junkie
^Ik vind het ook zonde. Ook wanneer er teveel mannen sap er in is gespoten. Ik ben er nu ook van overtuigd dat vrouwen high worden van zaad; gezien ze ook vaak willen filosoferen of willen gaan slapen na de daad :hearteyes:

Drientje

DF-koning
Dat klopt idd jcutter, vrouwen worden blij van zaad. Wetenschappelijk bewezen! Daarom heb ik een hekel aan condooms...

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Tsssssssssssssssssk.......... Belachelijke reacties van de mannen zeg!! Volgens mij zijn ze jaloers op onze extra mogelijkheden... :rolleyes:

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Nee,

tis gewoonweg zonde om iets waar je zonder drugs zulke leuke dingen mee kan doen te veneuken voor een paark x high.

Mwua btje dan

Had ik iets om de hele dag te doen :mrgreen:

Bovenaan