Urinetest THC andermans urine

Derm

Newbie
hey jongens/meisjes,
Ben kerel van 29 jaar die graag al eens zijn jointjes rookt, nu moest ik herstelexamens doen om mijn rijbewijs terug te krijgen (zelfs niet gepakt met drug, maar met ongeldig rijbewijs rond te rijden) Nu is er hier in België een nultolerantie voor drugs, dus moest kk onverwachts plassen.

Zoals verwacht was deze test positief, dus krijg ik een week om een staal in te leveren bij mijn dokter, dit is zeker niet genoeg tijd om een negatieve test te verkrijgen..

Dus als gevolg : ik ga moeten valsspelen, heb al urine geregeld van een goede vriend dit moest ook ochtendurine zijn, dus ga hem zondagochtend laten plassen om de staal maandagochtend te gebruiken.

En dan nu eindelijk mijn vraag : hoe kan ik dit best bij een dokter in het potje krijge? Ik was aan het denken : een condoom op me dragen zodat deze op lichaamstemp is en dan uiteindelijk zo in het potje te ledige n, lijkt dat wat? Ook ben ik bang dat ze bij de test (wordt door een labo gedaan) misschien sporen van het glijmiddel of de latex van de condoom terugvinden.

Is er iemand die raad weet of een beter idee heeft? Hoor ik het graag! Excuses trouwens voor de lange post, wil gewoon even duidelijk zijn :)

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik denk niet dat advies geven om een drugstest te omzeilen op zijn plaats is.
Meestal staan ze er bij met de deur open. Als ze je zien sjoemelen ben je nog erger de Sjaak.

• Like
Waarderingen: Derm

Derm

Newbie
Ik denk niet dat advies geven om een drugstest te omzeilen op zijn plaats is.
Meestal staan ze er bij met de deur open. Als ze je zien sjoemelen ben je nog erger de Sjaak.

Zou idd gerust kunnen, ben wel van plan als ze echt meekijken een echt plasje te doen, liever positief dan betrapt worden, ook al ben ik dan rijbewijs langer kwijt.. Mijn huisdokter vertrouwt me wel, dus ik verwacht wel beetje privacy.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zou idd gerust kunnen, ben wel van plan als ze echt meekijken een echt plasje te doen, liever positief dan betrapt worden, ook al ben ik dan rijbewijs langer kwijt.. Mijn huisdokter vertrouwt me wel, dus ik verwacht wel beetje privacy.
Als je sjoemelt beschaam je het vertrouwen van je arts. Of je dat wil? Ik zou er nog eens over nadenken.

Bovenaan