uit met de liefde?

aapje000

Newbie
Hey,

ik heb vorige week voor de 3de keer MDMA poeder gedaan. De keer daarvoor was vorig jaar in augustus dus ik verwachtte dat het ongeveer weer zoals de eerste keer zou zijn. We hadden echter niet zo heel erg veel ik denk 0.7 g voor 2 personen waar ik ongeveer 0.4 van heb opgedaan (kan echter ook wat minder zijn). Ik weeg ongeveer 85 kg.

Ik moest echter ongeveer het dubbele nemen als de vorige 2 keren, en ook leek de mdma niet echt zwaar in te slaan. Ik had ook niet zo een stroboscopisch zicht waarbij je ogen zo trillen, wat ik de vorige twee keren wel had. Ik voelde het wel, maar duidelijk minder dan andere keren, de 'zwaarte' was ongeveer te vergelijken met als je biertjes zit te drinken en plots merkt dat je een beetje aangeschoten bent. Het effect was ook helemaal niet constant en kwam in vlagen, zo voelde ik me om het halfuur eventjes niet lekker waarna het effect van de mdma wat sterker was maar dan terug sterk uitvaagde gedurende het volgende halfuur.

Is dit tolerantie wat ik heb of ligt het eventueel aan de dosis of de kwaliteit van de mdma ?

alvast bedankt

aapje000

Newbie
btw de dosis lijkt mss wat veel maar pak dat het in totaal iets van 300mg was maar wel verspreid over de hele avond/ nacht

alcoholist

Wijs gebruiker
heb niet echt veel ervaring met mdma crystallen,maar aangeschoten worden na mdma gebruik kan nooit kloppen..

aapje000

Newbie
ik bedoelde eerder dat het effect van die grootte was zo:
aangeschoten in vergelijking met dronken.
dat je het zo licht voelde in plaats van echt overduidelijk. vorige keer voelde ik me dan "aangeschoten" terwijl ik me de andere keren duidelijk "dronken" voelde.
ik heb het puur over de magnitude van het effect niet over het effect zelf :grin:

DDeeJay

Belezen gebruiker
100% zekerheid de kwaliteit

MDMA poeder moet je niet kopen (poeder zijn geplette kristallen en hierin zal MEESTAL meer rommel vermengd zijn als kristallen omdat niet elke straat dealer weet hoe hij terug kristallen kan vormen zal hierin (volgens mij ) meer MDMA inzitten

succes

Tufnut

Badass junkie
Heb je de mdma-poeder getest? Nee, dan zegt de dosis ook niks.
En dat blijkt ook maar weer want met kwaliteit zou je teringhard moeten zijn gegaan met die dosis. Tolerantie is het iig niet. Je hebt lang gewacht en gebruikte pas voor de derde keer, dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Regel dus nieuwe shit (poeder of cristallen) die wel goed is. Zorg dat je dat zeker weet door het te laten testen. Het beste dat je kan hebben is 84% puur.

Jij weegt 85 kg en hebt dus 170 mg op de hele avond nodig om je lekker te voelen. Als je poeder of kristallen hebt moet je de dosis even omrekenen met het puurheidspercentage. In jouw geval 170/84x100=202 mg Bij pillen kun je gewoon uitgaan van het opgegeven aantal mg per pil en dan is 170 op de hele avond dus genoeg.

En trouwens: spreek je dealer aan op het feit dat ie je rotzooi heeft verkocht!!

Bovenaan