Tripreport v/d Maand [TvdM] 2e x XTC ''WOW factor expanded!''

flankz

Experimenterende gebruiker
Tripreporter
TvdM September!

Hee mensen, beetje laat, maar ik heb ongeveer anderhalf maand geleden voor de 2e keer XTC gebruikt, van de eerste keer heb ik ook een verslag. zier hier: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=37973

Deze keer was het op een groot feest in Hilvarenbeek, wil de naam niet noemen, maar ik denk dat het wel duidelijk is welke :wink:

- 18 jaar
- 75 kg
- wat?: Kwart gele ferrari en 1 hele blauwe defqon over de hele dag (193 mg)

De Vrijdag:

De dag van de nuchtere pre-party(ja ik zat op de camping ;P), geen gekke dingen gedaan, maar wel hard losgegaan. Vervolgens was slapen niet mogelijk, want er werd de hele tijd keiharde hardcore en terror geblazen.
Met toch nog 2 uurtjes slaap snel door naar de volgende dag

De Zaterdag:
De dag van het grote feest! Wakker geworden om 8 uur 's ochtends, hierna even lekker ontbijt gehad.

Eerste inname: Gele ferrari (kwartje) om +- 11:30. Dit was voordat ik samen met M. naar binnen ging. M had besloten vooral aan de kristallen te gaan, maar dat even ter zijde.

En toen waren we binnen :mrgreen: . Genieten bij de pussy***** met alvast wat lekkere koude ice tea. Want gottegot wat was het warm daar (36 graden en wel 38 graden tussen de stuiterende menigte!)

12:30
Ik zat naast een Rotterdammer op een fatboy, die hevig aan het klapperen was, toen ik met hem aan het praten was merkte ik dat ik ook met m'n lippen begon te spelen, maar ik ben gewoon even lekker blijven zitten. Ik sprak nog verschillende mensen, uit Denemarken, Italie en natuurlijk met Nederlanders!

Toen we in de Hardcore tent stonden klapte die dan toch wel leuk in, harstikke hard losgaan daar! Het zweet liep over me rug en de muziek klonk zo ontiegelijk vet :grin:
Op een gegeven moment was het zelfs zo erg, ik stond even met mijn armen in de lucht en het zweet drupte gewoon van mijn armen af.

13:30
De ''energie'' was even op, en ik besloot samen met M. lekker even alles te bekijken en lekker een beetje te dansen, maar wel even rustig aan want ik moest de hele dag nog.

16:00
We besloten te gaan eten, nu lukte het nog. Bij M. lukte het minder goed, maar hij had dan ook al veel meer op dan ik, hij heeft wat meer ervaring met MDMA. Het was ook nog niet zo druk daar dus we konden lekker snel een hapje bikken.

16:30
Na het bikken besloot ik weer wat te nemen, nu een halfje Blauwe Defqon.

17:00
Ik was volledig in de ''Love'' fase. Ik kwam een vriend van mij tegen die gewoon 1 dag op het feest kwam. Hij had veel vrienden van hem mee, en we besloten samen de dag te gaan beleven.
En nu begon het avontuur eigenlijk pas, JEZUS ME KAKEN HEE, omnomnomnomnomnom :flushed:
Normaal doe ik gewoon *bam bam bam* mee op de muziek, maar het enigste wat ik eruit kon brengen was *MIMIMIMIMIMI* xD
En ik bleef maar praten, echt het ging zo helder, ongelovelijk! Ik hoefde niet eens na te denken wat ik zei, en ik kwam echt met zulke intelectuele dingen! Maar ik weet nu niet meer wat het nu precies was.
Hele tijd bleef ik tegen M. aan praten, en zoo snel hee niet normaal. Uitspraken als: Woow dit feest is echt toptoptoptoptoptoptop! mooimooimooimooimooimooi! (En dat sprak ik 3x zo snel uit dan dat jij dit nu leest :P )
hahahahahahah Mooimanmooimanmooimanmooimooimooimooii! xD

Op een gegeven moment gingen we richting de oldschool hardcore, met Buzzfuzz! kwartje erbij in getrapt, Let's Gooo! :grin:

ik stond 10 minuten los te gaan, maar dan ook echt compleet als een malle, echt als een circusclown lopen stuiteren, en iedereen gaf me een knipoog en ging daarna zelf ook met de tong uit de bek mee! Ik stond eigenlijk gewoon mensen op te zwepen haha :grin:
Totdat ik op mijn horloge keek, er was (in plaats van 10 minuten) alweer een UUR verstreken! En dit betekende dat ik een uur had staan hakken zonder water, suikers of iets dergelijks in een weertje van dik 36 graden. Hier dacht ik op dit moment niet goed genoeg bij na en ik ging maar even zitten, naast een (wat het leek) een stelletje van rond de 30. En ik weet niet wat ik allemaal gezegd heb, maar het was zeer gezellig :grin:

Hierna at ik een paar dextro en dronk ik wat ijsthee.

20:00
Op naar de Remember voor Daniele Mondello! Reverse bassjes all the way! zoo ziekelijk, en stik, me muntjes waren op!
En toen kwam mijn gek kwartiertje... Ik dacht: ''hee ik heb toch energie over, laat ik naar de andere kant van het terrein rennen daar muntjes halen en weer terug'' (en dit dacht ik nog steeds sneller dan dat jij dit net gelezen hebt :P )
Dus ik sprintte met m'n onwijs strakke kop richting de andere kant, muntjes gehaald en weer helemaal terug. Toen ik weer terug was hijgde ik 1x. Daarna weer vol los op de muziek van de Remember. En maar dansen en maar dansen.

22:00
Op een gegeven moment naar de hardcore tent gegaan (volgens mij het laatste kwartje tussen 20:00 en 21:00 naar binnen getikt). En weer volledig losgaan en met heel veel mensen gepraat en geknuffeld, het was zo gemoedelijk allemaal, wat een sfeer!

22:30
Onderweg naar de mainstage besloot ik maar weer is wat drinken te halen, en hier ging het mis. Het duurde te lang aan de bar en ik stond weer eens zonder suikers, (of magnesium of iets dergelijks) dus ik hing op gegeven moment echt over de bar heen te schreeuwen om water, want ik dacht dat het hieraan lag, ik ging echt bijna out :wave: . Op een gegeven moment zag een bekende van mij mij hangen. En hij kon een stuk sneller bestellen dan ik, hij gaf mij een GoFast in mijn handen, ik nam een slokje en in 1 x was ik er weer helemaal bij, maar het hele gevoel was weg. Ik liep nog wel te kauwen.

Toen heb ik naar het vuurwerk gekeken en het was alsof ik middenin het vuurwerk zat, Zoo mooi! :openmouth:
Vervolgens naar de uitgang gelopen en terug naar de tenten. De buren hadden nog wel door dat ik mij een beetje vreemd gedraagde en ze lachten me een beetje uit/toe. Allemaal prima, ik hield alsnog van iedereen.

Hierna dacht ik van laat ik deze nacht mijn oordopjes indoen zodat ik niet te veel geluid hoor, en ik heb heerlijk geslapen.

Zondag:
De dag van de afterparty. Het was daar echt alsnog geniaal. Niks meer bij in getrapt, maar bij de echte mooie nummers kwam het gevoel nog even een paar keer terugkicken, heerlijk. En maar stampen in mijn brakpak, (trainingsbroek met slippers eronder).

Hierna pakten wij ons spul weer in en gingen we naar huis! Een fantastisch weekend!

Maar toch ben ik wel een beetje geschrokken van het mindere moment... (dat aan die bar)
Lag dit echt aan mijn suikers? of was het puur omdat het gewoon te warm was de hele tijd?
Graag reacties hierop. (ik voelde me alsof ik flauw ging vallen, heel licht in m'n kop en alles verzwakte...)

Groetjes! :mrgreen:

LytseTerror

Re: 2e x XTC ''WOW factor expanded!''

Mooi verslag! Kan helemaal met je meegenieten.

Ik denk (weet bijna zeker) dat je te weinig vocht had, in combinatie met de warmte en het aantal mg. Want 193 mg voor een tweede keer, is echt heel veel. Tolerantie heb je nog niet opgebouwd, dus met zoveel mg ga je aardig hard. Daarom gaat de tijd ook zo snel voorbij, en vergeet je te drinken. Had je ook extreem droge mond of weet je dat niet meer? Je zweette ook erg veel. Probeer de volgende keer ieder uur 1 glas water te drinken. Maar drink niet te veel (het kan soms heel lekker smaken)! Dan heb je kans op water vergiftiging. Het kan trouwens ook zo zijn, dat je zo diep weg spaced, dat je van de wereld raakt en dénkt dat je out gaat. Ik ben zelfs eens aan het werk geweest (in mijn hoofd dan), op een feest.

Hou er zoveel mogelijk tijd tussen! Neem een paar weken pauze voordat je weer gaat gebruiken. Anders heb je deze zalige gevoelens niet heel lang meer.

Grt.

Ntronaut

Ik sluit me aan bij de vorige post.
Maar ook dit: bij MDMA moet je ervoor oppassen dat je lichaam het niet te warm krijgt. Een omgevingstemperatuur van 36 graden (!), en dan ook nog eens lichamelijk erg actief zijn (dansen) is behoorlijk riskant. Als je dan ook nog eens weinig vocht binnenkrijgt, en veel transpireert, dan trekt je lichaam het gewoon niet meer. Het verbaast me nog dat je niet knock-out bent gegaan. Gelukkig is het op het laatste moment goed gekomen.

Advies voor volgende keer: houd je lichaam koel, en drink.
Verder wel aanstekelijk verhaal overigens.

flankz

Tripreporter

thanks voor de complimentjes en thanks voor de tips. Ik dacht toch echt dat ik genoeg dronk, ook veel ijsthee en ik heb ook waterijsjes gehad. Maar blijkbaar was het toch net niet genoeg. en een droge mond had ik de hele tijd wel ja, en het was ook best zandhappen met al dat stof daar.

Ik weet niet helemaal zeker wanneer ik het weer ga doen, maar het blijft bij de grote feesten... Wees maar niet bang, ik stuiter verstandig :wink:

Herbalisme

Bewuste gebruiker

Zo te horen was het wel een dik feest ^^
Heb hier ook nog wat blauwe dafqons liggen, die pilletjes zijn echt hemels :grin:

Greets,
Herbalisme

walnootje

Belezen gebruiker

Leuk verslag om te lezen! volgens mij is een kwart gele ferrari en een blauwe defqon zelfs nog wel iets meer dan 193mg maar goed, beter dat alles tog nog goed is gekomen! :grin:

Bovenaan