• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

[Truffels] Mexicana A

Chaincells

Belezen gebruiker
Wat; 10gram truffels, Mexicana A. p.p.
Wie; Ik & T.
Waar; Bos, Stad, overal en nergens.

Ik zou een paar weken geleden met een andere vriend deze truffels gebruiken, maar hij had opeens geen interesse meer, wat ik erg jammer vond. T wou wel truffelen met me, en toen dit dus.

Om 12:00 de truffels gegeten, gewoon gekauwd en met water weggespoeld. Ik vond ze echt niet lekker, maar had nog net geen braakneigingen. Toen zijn we gaan fietsen naar een bos wat ongeveer op een half uur afstand van mijn huis ligt.
Tijdens het fietsen gebeurde er niet veel, maar toen we bijna in het bos aankwamen voelde we al wat veranderingen in gehoor/reukvermogen.
Eenmaal daar aangekomen hebben we onze fietsen ergens ver in dat bos gezet, bij een soort open plek. We zijn toen gaan 'chillen' in een soort speeltuintje wat daar was.

We probeerde steeds te ontdekken of we nou aan het trippen waren of niet. De effecten namen steeds meer toe, maar zoals bij bijna elke 1e keer qua drugs dacht ik dat ik het me verbeelde.
Toen raakte ik in gesprek met T, en hebben we een half uur gepraat. We hadden amper door dat we extreem filosofisch werden, en opeens merkte T op dat hij zo extreem veel nadacht, en ik herkende het helemaal.

Toen begonnen we een beetje vaag te doen;

Ik: Zullen we naar onze fietsen gaan?! T: Ja! Doen we!
*Bij fietsen aangekomen; Gast... wat doen we hier? .. Geen idee :l! En dan keihard lachen natuurlijk.
En dat echt meerdere keren. En dus keihard gelachen.

We zijn in een soort buis gaan liggen, (soort van rioolpijp, maar dan voor kinderen om door heen te kruipen). Daarin veranderde de hele setting steeds. De buis werd heel lang, daarna heel erg kort, toen voelde het net alsof ik in één of andere grot aan het klimmen was. Opeens leken alle gaatjes in het beton op wormen, daarna weer op schimmel, en daarna weer normaal.
Ik keek op m'n mobiel, en het was pas 13:30, ik was helemaal verbaasd want ik dacht dat we al weer 3 uur bezig waren.

Toen we uit de buis klommen dachten we dat we weer helemaal clean waren, toen waren we teleurgesteld. Maar al gauw merkten we dat het niet zo was. Het ging continue van; Ja, dude, ik ben weer clean man! Ja.. ik ook! En dan opeens weer vet vage gedachtes en gesprekken, om 2 minuten daarna weer tot de conclusie te komen dat we weer helemaal normaal waren.

We kregen erge honger en zijn om ongeveer 14:30 naar de Albert Heijn gegaan. We zeiden continue; Ja! We gaan wel normaal doen hé? En we waren er van overtuigd dat dit wel ging lukken.

Eenmaal in de AH aangekomen, damn. Wat een vage boel daar zeg, het leek wel alsof het 20keer groter was dan normaal, en ál die producten waren gewoon zoveeel. Ik dacht dat ik dubbel zag, maar eigenlijk kwam dat gewoon omdat er altijd een heleboel de zelfde producten bij elkaar stonden.
We konden totaal niet kiezen/bepalen waar we trek in hadden, en we hebben uit eindelijk maar energie drink & Doritos, nacho-cheese gekocht.

We zijn naar een bankje gereden, maar daar kwamen te veel mensen langs, en toen zijn we weer naar het bos gegaan. We konden in het bos maar geen plek vinden waar geen mensen waren, en we bleven maar rijden, als een stel formule 1 racers.

Opeen gegeven moment leek het echt alsof we op de vlucht waren, en we hebben als een stel gevluchte criminele door dat bos geraced.

Uiteindelijk een bankje tegen gekomen, en daar tot 17:00 uur diep filosofische gesprekken gehad, over wat we wouden bereiken in ons leven, en nog veel meer diepe dingen.

Toen naar huis gegaan. De muziek die ik op had onderweg was echt extreem mooi, intens, en ging echt mijn hele lichaam door.

Toen nog tot half 9 vaag gevoelt, en toen was mijn trip helemaal over. Wel een geslaagde dag dus.
Iets minder visueel dan ik zou willen, maar dat hele mind-fuck aspect vond ik ook geweldig.

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Klinkt als een leuke ervaring.
Maar het bevestigt voor mij ook wel een beetje het idee dat je op een portie van 10 gram niet echt een full-blown trip krijgt. Maar aan de andere kant is het wel een veilige portie. En je was blijkbaar goed in staat om de ´mind-fucks´te handelen. Dat kan op een hogere dosis makkelijk een ander verhaal worden.

Chaincells

Belezen gebruiker
Bedoel je dat met een hogere portie de mind-fucks zo onbegrijpelijk zijn dat je echt de weg kwijt raakt?

Ik had nu dat ik steeds afdwaalde/rare gedachten had, maar als ik wou de realiteit gewoon in een paar sec weer terug kraag.

KoxBox

Badass junkie
Chaincells zei:
Bedoel je dat met een hogere portie de mind-fucks zo onbegrijpelijk zijn dat je echt de weg kwijt raakt?
Zoiets ja, je begrijpt gewoon niets meer. Maar dan ook echt niets.

Maar je kan ook zodanig hard gaan dat je niet fout kan gaan, moeilijk uit te leggen. Je raast gewoon door alles heen, van gedachte naar gedachte.

desiyaboy

Experimenterende gebruiker
Die mindfucks zijn juist de rede dat ik menig truffel verorbert heb. Geweldig als je gaat spacen op je eigen space. Zag vorige keer een muur paars worden dus ik van: nee das nie echt, en terwijl ik dat zei gebeurde het gewoon nog een keer en weer das niet echt. Weg, terug, weg terug. Tof die truffels :hearteyes: Bij grote hoeveelheden heb je niet meer door dat de muur niet ECHT paars is, dat soort gevalltjes. Alhoevwel het naturlijk altijd persoonlijk is/blijft :)

Noarx

kapitein-x zei:
desiyaboy zei:
Die mindfucks zijn juist de rede dat ik menig truffel verorbert heb.
´De mindfuck´ is ook niet meer wat het geweest is.
:grin:

Een mindfuck op paddo's van mij
wat eraan vooraf ging:

Paddo's eten, vervolgens misselijk worden, vingers in de keel steken kotsen, rondje lopen vol vaagheid en vervolgens thuis komen, niet naar de keuken durven omdat het daar een rommel is :P
Dan weer moeten kotsen omdat je uiteindelijk toch wat in de keuken moet halen.

Vervolgens:
Ik dacht dat mn lichaam zo uitgeput was omdat ik al mn voedingsstoffen eruit had gekotst, ik voelde me vreselijk koud en zwak en kon alleen nog maar in bed liggen waar ik werkelijk dacht dat ik al jaren aan boulimia leed.

Dat zijn pas mindfucks :P En dan weet je echt niet meer dat het niet echt zo is.
Pas een uur later ofzo kon ik weer enigzins wat praten, gelukkig uiteindelijk net een badtrip kunnen ontlopen :)

OT:

Mooi reportje, klinkt leuk! zelf nog nooit truffels gedaan, misschien maar eens doen binnenkort :grin: Gelukkig heb je een mooie eerste ervaring gehad. Dat filosofische nadenken en communiceren vind ik altijd een mooi aspect van het trippen.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Noarx zei:
Ik dacht dat mn lichaam zo uitgeput was omdat ik al mn voedingsstoffen eruit had gekotst, ik voelde me vreselijk koud en zwak en kon alleen nog maar in bed liggen waar ik werkelijk dacht dat ik al jaren aan boulimia leed.

Dat zijn pas mindfucks :P En dan weet je echt niet meer dat het niet echt zo is.
Pas een uur later ofzo kon ik weer enigzins wat praten, gelukkig uiteindelijk net een badtrip kunnen ontlopen :)

Wat is het verschil tussen wat jij meemaakte en een bad trip dan? Heb je wel eens erger meegemaakt van truffels?

OT: Leuk reportje, supervette dag lijkt me zo :)

kapitein-x

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zoals ik het zie kunnen mindfucks onderdeel uitmaken van een bad-trip. Maar even een paar minuten een mindfuck hebben leidt nog niet per definitie tot een bad-trip.
Een voorbeeld van mind-fuck die ik zelf wel is heb gehad is toen ik languit op de bank lag onder invloed van mexicaanse paddo´s en ´soort van´ dacht dat ik mijn gezicht had opengekrabd, terwijl ik de ene minuut dacht ´ah wat verschikkelijk´ en een minuut later ´no problemo, dit leven is maar een druppeltje in de eeuwigheid - peanuts!´ En dan om en om een afwisseling tussen deze twee emoties. En het duurde denk ik iets van 20 minuten. Toen kwam ik op het wijze idee om naar de spiegel te lopen en zag daar dat er niets aan de hand was. :)
De aanleiding was wsl een jeukje aan mijn gezicht dat ik even had weggeveegd met mijn hand. En omdat ik toen alles anders ervoer is dat zijn eigen leven gaan leiden.
Als ik het me goed herinner heb ik deze trip toen wel in goede stemming af weten te sluiten, en daarom gaat hij ook niet de boeken in als bad-trip.

Misschien ben je wel net zoals ik heel gevoelig voor glucoseschommelingen tijdens het trippen. Ik heb in het begin ook meerder malen in algehele malaise mijn trip afgesloten (koud, futloos, geen energie om op te staan, zeer lage bloeddruk.)
Totdat ik ontdekte dat het een glucose-iets is. Een glas zoetige vruchtensap op zijn tijd doet wonderen. Als ik merk dat ik begin te verzwakken neem ik nu dus een glas coolbest vitaminejuice oid, en dan is het net alsof de zon op slag begint te schijnen. Bijna niet te geloven dat het zo´n verschil maakt. :hearteyes:

Noarx

soldiermoney zei:
Wat is het verschil tussen wat jij meemaakte en een bad trip dan? Heb je wel eens erger meegemaakt van truffels?
Dat het slechts een uur of 2 duurde en ik tegen mezelf zei: "ok dit is kut, maar dit gaat op een gegeven moment weer over, het komt door de drugs dat dit zo is" Dat stemmetje bleef ergens door mn hoofd gaan en daardoor raakte ik zeg maar niet in paniek.

kapitein-x zei:
Misschien ben je wel net zoals ik heel gevoelig voor glucoseschommelingen tijdens het trippen. Ik heb in het begin ook meerder malen in algehele malaise mijn trip afgesloten (koud, futloos, geen energie om op te staan, zeer lage bloeddruk.)
Totdat ik ontdekte dat het een glucose-iets is. Een glas zoetige vruchtensap op zijn tijd doet wonderen. Als ik merk dat ik begin te verzwakken neem ik nu dus een glas coolbest vitaminejuice oid, en dan is het net alsof de zon op slag begint te schijnen. Bijna niet te geloven dat het zo´n verschil maakt. :hearteyes:

Thanks voor deze tip! Ik heb het namelijk ook met blowen wel eens dat ik bijna flauwval en als ik dan een cola ofzo drink gaat het wel weer, zelfde na een nachtje speed of pillen voelde ik me de volgende dag altijd zo brak terwijl mn vrienden nog wel het een en ander konden.
Misschien zou dit het inderdaad kunnen zijn :) Ik ga het eens proberen!

desiyaboy

Noarx zei:
kapitein-x zei:
desiyaboy zei:
Die mindfucks zijn juist de rede dat ik menig truffel verorbert heb.
´De mindfuck´ is ook niet meer wat het geweest is.
:grin:

Vervolgens:

Boulimia is ook niet meer wat het geweest is :P

Klinkt wel heel akelig, zelf nog nooit bad gegaan van iets...

Noarx

desiyaboy zei:
Boulimia is ook niet meer wat het geweest is :P

Klinkt wel heel akelig, zelf nog nooit bad gegaan van iets...
haha :P ja je kan raar denken soms hoor!

Gelukkig jij nog niet, houden zo!

Het heeft grotendeels met een goede voorbereiding te maken :grin:
Dat heb ik wel geleerd uit voorgaande trips

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
geweldig verhaal, zeer herkenbaar!

Ik heb in een deuk gelegen bij het lezen van dit report :grin:

'Al die producten waren gewoon zoveel'

LOL!!!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Als je werkelijk denk dat je boulimia hebt, ben je echt ver weg ! :tearsofjoy:

Verder een leuk tripreportje !

En als je al van deze "mindfuck's" hebt genoten, zijn er nog een hoop meer leuke/heftige midfuck's om te ontdekken ! :wink:

Bovenaan