Truffels + lachgas (N2O)?

heujbaal

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ben al enige tijd aan het expirimenteren met verschillende soorten drugs, en wat mij opvalt is dat ik mij vooral interesseer voor tripmiddelen. Ik heb al een paar truffeltrips achter de rug (ik weet dat paddo's over het algemeen potentieler zijn, maar helaas kan ik er niet aan komen en zelf kweken is voor mij geen optie, aangezien ik nog steeds in mijn ouderlijk huis woon), alleen ontbreekt er bij mijn trips een ding, wat ik juist zo geweldig vind: de visuals/hallucinaties.

Het mooiste wat ik in met mijn drugsgebruik heb meegemaakt zijn hallucinaties op xtc, alleen ben ik al een hele tijd gepauzeerd met mijn xtc-gebruik en ik heb voorlopig geen zin om door te bikken totdat mijn lichaam genoeg mdma verwerkt heeft tot mda. Vandaar kwam ik terecht in de truffelwereld. Zoals ik al zei heb ik meerdere truffeltrips achter de rug en elke keer weer wachte ik (tevergeefs) op de visuals. Het gebrek aan visuals komt naar mijn mening niet door een te lage dosis aangezien ik porties genomen heb van 10 en 15 gr Atlantis, 15 gr Mexicaanse (lemontek) en een keer 10 gr Royal Beluga (en ik weeg 65 kg). De meeste porties werkten wel goed, want ik krijg niet veel visuals, maar de psilocybine lijkt zich vooral mentaal op mij te werken inplaats van visueel. Daarmee bedoel ik dat het ongelofelijk heftig kan inwerken op mijn gedachten en bewustzijn.

Nu wil ik ook wel eens de visuele kant van de truffels ervaren. Daarom dacht ik aan lachgas. Ik heb al veel reports gelezen waaren lachgas gebruikt werd in combinatie met lsd of zelfs met ketamine, en nu vroeg ik me af of lachgas een vergelijkbaar effect in combinatie met truffels. Heeft iemand hiermee ervaring of heeft iemand misschien tips om het visuele effect van truffels te versterken?

Ps: ik ben niet nieuw op dit forum, ik dwaal hier al een jaar lang elke dag rond (en ik vind het geweldig :mrgreen: ) maar ik heb alleen gelezen en nog nooit er iets op gezet. Daarom zijn alle tips en commentaar van harte welkom.

Tufnut

Badass junkie
Leuk dat je nu ook eens reageerd. Zoals je vast ook hebt kunnen reageren zijn een hoop leden naar elders vertrokken en dus heb je nog niet zoveel reacties op je bericht. Er gaan er vast nog wel wat komen en anders vind je vast wel wat info in andere topics.

Ik heb zelf geen ervaring met lachgas en dus ook niet met deze combi. Op basis van reports en andere topics denk ik zeker wel dat lachgas de trip kan intensiveren. Hoe dat uitpakt kan ik je dus niet vertellen.
Zoek nog even wat meer info over deze combi en als je dan nog steeds wil probeer het dan. Neem de eerste keer een iets lagere dosis truffels en doe als het werkt de lachgas. Begin gewoon met een klein beetje om te verkennen. Bijnemen kan altijd nog, maar nog beter is het de volgende keer pas een stapje op te voeren. Met combi's is het altijd aftasten wat goed voor je werkt en beter rustig beginnen dna metteen te ver gaan, toch?

drunkenmonkey

Experimenterende gebruiker
Sterke vraag ..
Heb zelf al veel lachgas gedaan en dat is wel vet ..
Zeker in combinatie met weed is dit zeer prachtig , het beinvloed het effect van weed enorm!
Truffels kan je wel niet echt vergelijken met wiet , bij truffels merk ik toch echt wel verschil in mijn geest -> veel dieper nadenken over het leven etc .
Heb echt geen idee wat lachgas hiermee zou doen.
Je kan hier natuurlijk mee gaan experimenteren als je denkt 'ervaren' genoeg te zijn en je een volgende stap wil nemen.Indien je dit doet, laat het me aub weten .

(btw -> lachgas is wel extreem ongezond )

phy

Bewuste gebruiker
Tufnut zei:
Leuk dat je nu ook eens reageerd. Zoals je vast ook hebt kunnen reageren zijn een hoop leden naar elders vertrokken en dus heb je nog niet zoveel reacties op je bericht.
Het is hier inderdaad een beetje doods... Watsgeburt? edit: Ah. Gevonden. dode admins dus.
viewtopic.php?f=9&t=30784&hilit=drugsforum.info
kut man!

Over de combi lachgas / paddo's: tja ehhh geen ervaring mee. En of het elkaar helpt ik heb geen idee. Ik zou er zelf niet warm voor lopen, maar hee als je het doet laat vooral even weten hoe het was.

Maar misschien ligt het probleem meer bij de verwachtingen die je hebt. Je zal geen kabouters zien lopen van paddo's. Paddo's verscherpen wel je zintuigen, dus je zal dingen dieper, heftiger ervaren.

Het belangrijkste bij de invulling van een trip is de setting. Als je bv. met een trip een koptelefoon op je knar zet zal je helemaal opgaan in muziek. Als je tijdens een trip het bos in loopt zal je je in een sprookjesbos wanen. Als je je met een maat opsluit in je kamer ga je allebei de grootste onzin uitkramen (maar het is wel heel gezellig)

Dus mijn tip is: probeer eens wat met de setting te doen. Loop een keer een bos in, of een plek waar je normaal nooit komt.

Je hebt gezegd ik kan er niet aankomen, maar ik zeg het toch:
Hawaiians staan het meest bekend om hun visuals, ik heb de eer gehad om ze één keer te gebruiken, en inderdaad, ik heb daar dingen mee gezien die ik nog met geen enkele andere soort heb gezien. Je zou ook LSD kunnen proberen (maar geen ervaring mee). Truffels werken bij mij ook heel visueel, maar deze staan het minst bekend om visuals. Dus probeer toch ergens aan paddo's te komen is mijn advies.

Tufnut

Badass junkie
mehmehmeh zei:
Tufnut zei:
Waarom is het extreem ongezond?

Omdat je hersens er zwaar onder moeten lijden, heel zwaar.

Hoe kom je daar nou bij? Dat valt wel mee hoor.

phy zei:
Het is hier inderdaad een beetje doods... Watsgeburt? edit: Ah. Gevonden. dode admins dus.
viewtopic.php?f=9&t=30784&hilit=drugsforum.info
kut man!

Zonde vooral en aan de andere kant is het mooi dat er een mooi nieuw forum bij is gekomen.

phy zei:
Dus mijn tip is: probeer eens wat met de setting te doen.

en wees zuinig op je set :wink:

Loestiaan

Newbie
Lachgas zal wel een leuke ervaring geven, het is best wel intens maar net mooi zoals ik dat zou zeggen. jammer genoeg duurt het echt heel kort, 1 of 2 minuten ofzo. Visueel is het ook best wel extreem, vooral als je 2 of 3 patronen in je ballon doet. De combinatie met LSD is aan te raden, het is echt heel vet. Ik zou alleen geen LSD aanraden aan onervaren psychonauten. Ik zou je toch aanraden om normale paddo's te gaan zoeken. probeer zo'n kweeksetje bij een van je vrienden weg te stallen bijvoorbeeld :wink:
Doe rustig aan met de dosis van psychodelica, begin rustig. Je hebt al snel te veel, waardoor het overweldigend kan worden. Ik zou je aanraden om De individuele drugs eerst los te gaan testen voordat je ze combineert.

Guus420

Newbie
Ik heb met truffels en lachgas aardig wat ervaring op gedaan en vind het zeker de moeite waard om bij een pakje truffels 50 patronen naar binnen te slurpen, wat er dan gebeurt is niet te beschrijven. Het is zo mooi, alleen jammer dat de ballon meestal vroegtijdig uit je handen schiet:tongueout: je komt in een vage wereld in je eigen hoofd lijkt het wel. Het gevoel dat de wereld even stopt. Zooo heerlijk! Ook een tip om er bij te blowen dan ga je makkelijker vage dingetjes zien met truffels (1 keer allemaal hoofden om me heen gezien in mijn tent tijdens het vissen :tongueout:) zeker de moeite waard! :)

justmakepeace

Belezen gebruiker
Als je dan blowed moet je in een half donkere kamer de rook heel langzaam uit je mond laten opstijgen, dan krijg je zo'n dikke rookwolk waarin je weer allerlei patronen kunt gaan zien! lachgas is in combinatie met truffels echt heerlijk :hearteyes: Ik ben in het universum van vóór de oerknal geweest en het is geen moment overweldigend geweest, gewoon super super gaaf en fijn! Zeker een aanrader, ik kan tijdens een trip ook wel een grote doos lachgas verslinden als het moet :grin:

Bovenaan