Truffels in het bos!

majortom

Newbie
Hallo allemaal,

ik heb van de zomer 2x truffels geprobeerd.
Erg leuke ervaring, maar inmiddels begint het te kriebelen en wil ik het nog een keer met een vriendin gaan doen, die heeft echter alleen nog ervaring met XTC en nog nooit truffels geprobeerd.
De vorige 2 keren dat ik ging trippen heb ik de truffels bij me thuis genomen, waar we niet gestoord konden worden door ouders en dergelijke.
Nu kan het echter niet bij 1 van ons thuis want de ouders zijn gewoon thuis, dus zaten we erover te denken om ze in het bos te nemen. We hebben een groot bos op ongeveer 15 minuten fietsafstand en mijn vriendin vindt het ook wel een leuk idee om ze daar te gaan nemen, maar ik vraag me af:
is een openbaar bos een goede setting om truffels te nemen?
We gaan dan uiteraard wel op een rustig plekje zitten, maar ik heb nog nooit eerder buiten getript en ik wil graag ervaringen horen!

Mvg,
Major Tom

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik zou zeggen kijk eens rond in het trip report sub forum, daar staan genoeg trips die in het bos zijn beleefd. Ik moet zeggen dat ik het een fijne setting vind en dat het zeker aan te raden is. Ik heb meerdere malen in het bos getript en het was altijd een succes. Zorg wel voor warme kleding, eten en drinken. Mp3 speler is ook zeker geen overbodige luxe.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als alles goed gaat is in het bos veel leuker en mooier. Het geeft een extra dimentie aan de trip in vergelijking met het thuis te doen vind ik.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Het bos is zeker een goede triplocatie. Naar mijn mening de best mogelijke. :grin:

Zorg wel dat je niet te diep het bos ingaat of een te lange wandeling maakt als je het bos niet op je duim kent. Ik ben in een trip ook weleens verdwaald geraakt in het bos :P en dat is wel even vervelend.

mellowWw

Belezen gebruiker
Ik vond buiten trippen in het bos ook erg bijzonder :). Het gaf mijn gevoel 'een zijn met de natuur' nog meer kracht.
Ik vond het echter psychisch wel een stuk zwaarder. Buiten krijg je namelijk veeeel meer indrukken te verwerken.

Waar je binnen nog het volumeknopje van de radio wat zachter kan zetten, gaan de vogelgeluiden ed gewoon door.

Moet zeggen dat die trip in het bos wel de meest kleurrijke trip ooit is geweest :grin:.

Wat wel grappig was, we tripten op een plek waar ik nog nooit was geweest, maar wilde de volgende dag toch nog even terug omdat de plek zoooooo mooi was, en ik graag nog wat flashbacks wilde hebben. Normaal zou ik deze plek ONMOGELIJK hebben kunnen vinden, hoe we er half trippend (ik zat achterop) waren gekomen wist ik niet meer. De volgende dag fietste ik er echter in een keer en zonder na te denken of te twijfelen er naar toe.. Zou ik het nu weer moeten proberen weet ik zeker dat ik eerst 100 x de mist in ga, want mijn gevoel voor richting of route is echt 0,0.

Veel plezier & excuses voor m'n vrij kromme zinnen maar type dit bericht vanaf een mobiele tel, vandaar.

Gr. Mellow

cuber3

Experimenterende gebruiker
Mijn laatste truffeltrip was ook buiten.
Ik vind het gewoon fantastisch om de afterglow van een goede trip in de natuur door te brengen.
Alles ziet er dan precies 'nieuw' uit, en ik krijg er het meest rustgevende gevoel van.

Zorg er wel voor dat je zeker bent van de soort en dosis, en/of dat je een tripsitter meeneemt.
Persoonlijk trip ik liever alleen, omdat ik het iets moeilijker vind om me helemaal op mezelf te richten met iemand anders erbij (zeker als hij/zij nuchter is), maar als je onzeker bent zou ik zeker iemand meenemen, buiten kan er veel meer misgaan dan binnenshuis.

KoxBox

Badass junkie
Buiten trippen op een mooie herfstdag :hearteyes:. Iets leuker dan dit bestaat er niet volgens mij :grin:.
Vroeger tripte ik met mijn vriendin altijd buiten, nu doet ze het niet meer door een redelijke nasty bad trip dus gaat ze gewoon nuchter mee.

Ik vind dit totaal niet storend omdat ik bijna niet anders gewend ben en ik kan me even goed laten gaan dan als ik alleen zou trippen. En het grote voordeel is als ik even naar "the dark side" begin te neigen kan ik door gewoon te praten met haar er weer even snel terug uit komen...

Wel altijd op paddestoelen, truffels heb ik nog niet genomen zou ook niet weten waarom als ik de lekkerste paddestoelen zelf kweek :hearteyes:! Het zelf kweken geeft toch altijd dat tikkeltje meer vind ik.

Bovenaan