mijn vriend en ik hadden een dagje Amsterdam gepland. eigenlijk wilde we daar ook overnachten. we wonen net samen en hadden niet veel geld voor een echte vakantie. dus Amsterdam leek ons wel leuk. we zijn natuurlijk ook wat shops binnen gelopen en wa gerookt
opeens zei me vriend truffels zijn ook wel erg leuk. ik had het nog nooit gedaan en had van bekende gehoord dat het ontzettend vies smaakte maar wel super vet was.
ik vond het oke, we hadden ondertussen ook een hotel kunnen vinden, heel goed koop omdat het last minute was, ook lekker dicht bij het centrum. s avonds op de hotel kamer eerst een jointje gerookt, goed gegeten en hebben daarna de truffels gegeten. het gekke is ik lust echt veel dingen niet, mijn vriend kreeg letterlijk kots nijgingen, ik vond het ook niet overheerlijk maar kauwde gewoon door,hij zei "goh je zou ze gewoon zo door de salade kunnen doen jonge jonge.
na 3 kwartier voelde ik het,alsof ik super stoned was. ik voelde me heerlijk en mijn omgeving werd enorm prettig. toen ik naar de wc ging, staarde ik bijna een half uur lang naar de vloer, het waren kleine tegeltjes, die vormde een heel patroon, heel interessant zo'n tegelvloer. de hele avond heb ik op bed gelegen. we hebben gelachen. het gevoel bleef urenlang door gaan. en ik wilde gewoon niet gaan slapen vanwege het te gekke gevoel.
uiteindelijk rond n uur of 4 gaan slapen... heb overigens wel heeerlijk geslapen..
ik kan zeggen dat mijn eerste keer truffels heerlijk was
opeens zei me vriend truffels zijn ook wel erg leuk. ik had het nog nooit gedaan en had van bekende gehoord dat het ontzettend vies smaakte maar wel super vet was.ik vond het oke, we hadden ondertussen ook een hotel kunnen vinden, heel goed koop omdat het last minute was, ook lekker dicht bij het centrum. s avonds op de hotel kamer eerst een jointje gerookt, goed gegeten en hebben daarna de truffels gegeten. het gekke is ik lust echt veel dingen niet, mijn vriend kreeg letterlijk kots nijgingen, ik vond het ook niet overheerlijk maar kauwde gewoon door,hij zei "goh je zou ze gewoon zo door de salade kunnen doen jonge jonge.
na 3 kwartier voelde ik het,alsof ik super stoned was. ik voelde me heerlijk en mijn omgeving werd enorm prettig. toen ik naar de wc ging, staarde ik bijna een half uur lang naar de vloer, het waren kleine tegeltjes, die vormde een heel patroon, heel interessant zo'n tegelvloer. de hele avond heb ik op bed gelegen. we hebben gelachen. het gevoel bleef urenlang door gaan. en ik wilde gewoon niet gaan slapen vanwege het te gekke gevoel.
uiteindelijk rond n uur of 4 gaan slapen... heb overigens wel heeerlijk geslapen..
ik kan zeggen dat mijn eerste keer truffels heerlijk was