• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels, Galindoii

Fidge

Bewuste gebruiker
Ik zal hier ook maar mijn eerste tripervaring neer kalken.

Ik heb nog nooit echt een tripmiddel genomen. Ik heb lang geleden wat rare dingen met maroc meegemaakt en sinds dien niet echt de behoefte meer om te trippen. De laatste tijd begon echter meer en meer nieuwsgierig te worden naar een softe soort van trip. Na rond gevraagd te hebben werden me truffels aanbevolen. Natuurlijk eerst veel info gelezen en vrijdag een doosje galindoii gekocht.

Voor dat geld had ik beter een retourtje Diemen Zuid kunnen kopen, dat zou een betere trip geweest zijn. Ik werd alleen maar heel erg moe en ben voor acht uur in slaap gevallen.......

KoxBox

Badass junkie
Heel herkenbaar! Zeker dat deel van de visuals en de mindfucks enzo! Wat een top report! :hearteyes:

Fidge

Bewuste gebruiker
KoxBox zei:
Heel herkenbaar! Zeker dat deel van de visuals en de mindfucks enzo! Wat een top report! :hearteyes:

Kan d'r ook niet meer van maken.....

Van een trip was totaal geen spake, ik kreeg alleen maar heel erg veel slaap en nix geen visuals, mind fux of wat dan ook. Het was gewoom midden op de dag en heb er geen andere middelen bij gebruikt en de dosis was 10 gram.

KoxBox

Badass junkie
Fidge zei:
KoxBox zei:

Kan d'r ook niet meer van maken.....

Van een trip was totaal geen spake, ik kreeg alleen maar heel erg veel slaap en nix geen visuals, mind fux of wat dan ook. Het was gewoom midden op de dag en heb er geen andere middelen bij gebruikt en de dosis was 10 gram.
Allemaal goed en wel, maar waarom post je dit in de vorm van een trip-report? Je had het evengoed anders kunnen formuleren meer in een vraag hoe het komt, in het natuurlijke empathogenen sub-forum.

Fidge

Bewuste gebruiker
Van een trip was totaal geen spake, ik kreeg alleen maar heel erg veel slaap en nix geen visuals, mind fux of wat dan ook. Het was gewoom midden op de dag en heb er geen andere middelen bij gebruikt en de dosis was 10 gram

Allemaal goed en wel, maar waarom post je dit in de vorm van een trip-report? Je had het evengoed anders kunnen formuleren meer in een vraag hoe het komt, in het natuurlijke empathogenen sub-forum.

Ik rapporteer mijn ervaring met tripmiddelen, in die zin een tripreport. Misschien dat het niet aan jou verwachtingen voldoet, dat het niet de vorm heeft van een lang wazig verhaal......

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Toch had je op zijn minst jouw gevoelens kunnen beschrijven. Wat je wel voelde, wanneer dat begon, enz...

Wat dit betreft ben ik het met KoxBox eens. Dit is absoluut geen tripreport.

Bovenaan