• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Truffels Drangon,s Dynamite

gerrit2

Newbie
Vorige week voor het eerst gekocht 1 doosje toch wel aan de prijs (24 euro) en meteen maar geprobeerd. Het was toch vakantie en heel nieuwsgierig naar de halucinaties die ik vooral in het begin van m,n xtc tijd had. Na een half doosje opgegeten hebben zoals de beschrijving voelde ik naar 3 kwartier iets. Licht werd anders en m,n gevoel toch ook wel. De rest ook maar opgegeten en na een half uur toch wel een leuke trip gehad. Die drangon,s gaan door voor de zwaarste trip. Voelde eigenlijk gewoon ligt. 1e kerstdag toevallig eten in a,dam toch nog maar een paar doosjes opnieuw meegenomen nu betaalde ik 20 euro p/st. Gisteren 10 uur s,avonds door nieuwsgierigheid weer een doosje opgegeten. Nu maar meteen helemaal geen half werk. Nu voelde ik hem toch wel zwaarder opkomen en veel sneller. Besluit lekker muziek op te zetten en wat licht uit te doen. Een uur later holy mooly wat een trip. Nu wel heel diep kleuren en nog eens kleuren en alles beweegt. en ik denk eens aan dingen waarvan ik niet begrijp hoe ik daar op kom. Ik begin te denken dat de truffels die ik nu gegeten heb wel eens veel zwaarder waren als de eerste. Ik zit opeens zomaar in m,n eentje te lachen en lijkt nog steeds zwaarder te gaan. Ik zie zoveel rare dingen wat niet te bevatten is. Bijna chaotisch wordt het nu. Lopen naar de wc en water drinken gaat allemaal wel maar daarna liggen begint het meteen weer. Ik vraag ik me meerdere malen af of ik maf geworden ben. Dat herhaald zich dan steeds.Bij een lsd trip heb ik wel eens gelezen dat je uit je lichaam treed nou dit leek wel het geval. IK heb normaal helemaal niks met kleuren of zoiets ,maar wat een kleuren. Het is eigenlijk niet te beschrijven.Na 4 uur gaat het vrij snel over en zoals de beschrijving moet je rustig de dingen verwerken. Nou de eerste keer had ik daar geen behoefde aan maar nu pfff dit was wel heel heftig.Ook de dag erna denk ik er nog steeds overna. Toch ff minder van dat spul in 1 keer heb nog nooit zo iets zwaar meegemaakt. Niet dat je denkt ik spring uit het raam of zoiets maar geestelijk is het toch wel een hele move en zeker geen kinderspeelgoed.Mijn advies is meer is niet altijd beter en toch wel voorzichtig hiermee. De meeste smartshopspul doet vrij weinig dit niet.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik begrijp je laatste zin niet :)

Ik heb 29 december een bakje Dragon's Dynamite van 15 gram opgegeten (lemon tack gedaan), zeer fijn gesneden. Ik betaal er overigens € 21,00 euro voor (15gr. en 26,00 voor 20gr.) in Utrecht bij de Smartshop.
Hoeveel gram heb jij gebruikt?? Zie het niet in je raportje terug.

Deze truffels zijn mijn favoriet! Ik vind ze echt geweldig en lekker sterk :hearteyes:
Ik had ze samen met een vriendin genomen, en we lagen echt lekker te spacen en hebben een mooie onderwater documentaire gekeken en een heleboel muziek clips (MTV brand new).
We merkten na 3 dikke uren dat de hoogste trip gedaan was en het weer langzaam aan het afzakken was. Dit vonden we enorm jammer en wilden eigenlijk nog wel een paar uurtjes erbij hebben, maar helaas, ook geen truffels meer voor handen :(
Volgende keer gaan we voor de 20gram! :hearteyes:

:rock:

gerrit2

Newbie
De laatste zin was een foutje van mij.
Betreft dosis waren alle 2 de bakjes 15 gr. Ik denk dat het 2e bakje wat werkzame stof betreft veel en veel sterker was. Misschien had ik een uitschieter.
Fresh zei:
Ik begrijp je laatste zin niet :)

Ik heb 29 december een bakje Dragon's Dynamite van 15 gram opgegeten (lemon tack gedaan), zeer fijn gesneden. Ik betaal er overigens € 21,00 euro voor (15gr. en 26,00 voor 20gr.) in Utrecht bij de Smartshop.
Hoeveel gram heb jij gebruikt?? Zie het niet in je raportje terug.

Deze truffels zijn mijn favoriet! Ik vind ze echt geweldig en lekker sterk :hearteyes:
Ik had ze samen met een vriendin genomen, en we lagen echt lekker te spacen en hebben een mooie onderwater documentaire gekeken en een heleboel muziek clips (MTV brand new).
We merkten na 3 dikke uren dat de hoogste trip gedaan was en het weer langzaam aan het afzakken was. Dit vonden we enorm jammer en wilden eigenlijk nog wel een paar uurtjes erbij hebben, maar helaas, ook geen truffels meer voor handen :(
Volgende keer gaan we voor de 20gram! :hearteyes:

:rock:

Arjuna

Newbie
Dus je nam de 1e 15 gram tot je, en de 2e keer ook?

Ik lees vaker dat mensen Dragon's Dynamite zwaar vinden. Ik ervoer het zo niet. Het is een natuurproduct, dus het zou best kunnen dat er tussen dosissen onderling verschil bestaat. :) Ik kan me wel voorstellen dat je 15 gram bij de 2e keer heftig vindt, zeker als je nog nooit acid, paddo's o.i.d. op hebt en deze dankzij "moeder natuur" zwaarder is dan anderen. Ik had de eerste keer 21 gram mexicana A. Was ook best heavy. :grin:

Je hebt iets gehad aan je gedachtekronkels? (heb je er iets van geleerd?)

Bovenaan