Truffels + alcohol

Madwokkel

Newbie
Hallo iedereen,

Ik vraag mij af wat het effect is van truffels in combinatie met een paar biertjes.. LET WEL: een PAAR biertjes..

Ik ga er vanavond weer lekker tegenaan wat betreft truffels, maar heb deze nog nooit in combinatie met een lichte hoeveelheid alcohol geprobeerd. Wat zijn jullie ervaringen?

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
ik heb het wel gedaan, 4 pilsjes op voordat ik de truffels at , ik dnek altijd dat ik alles maar kan hebben omdat ik nogal zwaar en groot ben. maar gewoon niet doen is onverantwoordelijk en overbodig. je kunt maar één drug combineren met alcohol en dat is coke. (mijn mening

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
beslist geen goeie combo, en alcoholische dranken smaakten zeer slecht wanneer ik tripte. nee ben er geen voorstander van.

truffels laten zich wel goed combineren met wiet,hasj en lachgas.

grts

Madwokkel

Newbie
Zojuist zijn een vriend en ik begonnen met onze trip. Allebei een half bakje Atlantis truffels! Ben reuze benieuwd wat de avond gaat brengen! :)
We hebben nu een heerlijk sfeertje, rustige muziek en lekker eten/drinken klaarstaan op tafel. Ook liggen er 3 lekkere jointjes klaar om later op de avond opgerookt te worden.

Wederom, benieuwd :grin:
Voor de verdere info, voor mij is dit de 2e x truffelen, voor mijn vriend de 6e x.

Happy trippin'!

Madwokkel

Newbie
Ok.. het begint een beetje goed te werken.. en we kwamen er net achter dat de tijden van de posts niet kloppen. Zo heeft CosmicControler op 08-juli-2011 14:27 een bericht achtergelaten. Waarna Mandragora op 10-augustus-2010 16:34 gereageerd heeft! VETTE MINDFUCK JONGE!!
hahahahaha geweldig dit :grin:

Madwokkel

Newbie
Zooooo, weer lekker uit bed. Tot 7 uur 's ochtends bezig geweest! En dat met 4 jointjes en een halve portie pp!

Danku moeder natuur :)

Jonko

Newbie
Madwokkel zei:
Zooooo, weer lekker uit bed. Tot 7 uur 's ochtends bezig geweest! En dat met 4 jointjes en een halve portie pp!

Danku moeder natuur :)

Haha mooi man.

Alcohol is idd niet echt nodig met truffels.

Bovenaan