Tritzen? Wat is dat?Wat gebruiken jullie om tritzen te verwijderen?
mischien schrijf ik het verkeerd zitten in de wietplanten van iemandTritzen? Wat is dat?
nee het zijn beestjes en ze gebruiken er lieveheerbeestjes voor die eten ze op.Hij wil geen chemisch spul.Heeft nou ja let op weet weer niet of het goed schrijf swantzen gekochtBedoel je schimmel?
Je bedoelt wantsen.nee het zijn beestjes en ze gebruiken er lieveheerbeestjes voor die eten ze op.Hij wil geen chemisch spul.Heeft nou ja let op weet weer niet of het goed schrijf swantzen gekocht
Dus die zijn ook niet goed voor je plant.Heb even gekekeken naar insecten het zijn trintzen.Nou laat maar want ik snap het toch niet nouJe bedoelt wantsen.
![]()
Bruingemarmerde stinkwantsen op cannabis opsporen, uitroeien en voorkomen - RQS Blog
Ontdek alles over stinkwantsen en cannabis. Leer hoe je ze herkent, een invasie voorkomt en ze bij je planten weghoudt!www.royalqueenseeds.nl
Met een beetje googlen kom je een heel eind hoor.Dus die zijn ook niet goed voor je plant.Heb even gekekeken naar insecten het zijn trintzen.Nou laat maar want ik snap het toch niet nou
en die eten trintzenBedoel je niet tripsen?
De natuurlijke vijand is de roofwants. Deze roofwants kun je online bestellen.
en die eten trintzen
ja we zijn eruit die heeft hij gekochtJa klopt
Hier moet ik even om lachen.Mijn zoon kweekt ze en een paar staan er bij ons.Nog even dit die wantzen hebben geholpen!Maar op jou vraag heb ik geen antwoord.Als ik in mijn kamerplanten vliegjes zag deed ik ook spiritus bij het water.Vertelde dat aan mijn zoon en hij dacht dat ik gek wasIk ben een beginnende hobbykweker (netjes 5 plantjes meneer de agent). Ik hoorde van een kennis die zweert om
BAC Plant vitalty plus. Is iets duurder maar wel beter dan neemolie etc.
Ik gebruik het nu ook. Op mijn Blue Berry plant had ik op de blaadjes kleine gaatjes zitten. Gelijk met BAC op de hele plant, (onderkant(bladeren en bodem gesprayd. Tot nu toe geen nieuwe gaatjes meer gezien. Gisteren moest ik voor de tweede keer sprayen.
Als ik het goed heb uitgerekend. 5 ml bac op 100 ml water.
Als je neemolie gebruikt, spray dan niet op de toppen en check ook even tot wanneer je het nog mag sprayen.
Goed inlezen over neemolie over welke zeep je moet gebruiken, soms wordt er nog spiritus aan toegevoegd.
Maarja internet, iedereen zegt wat anders.
nee ut zijn trintzenJe bedoelt tripsen. Ik kan je alleen Spruzit van Eco-Style aanraden!
Trintzen bestaan niet. Je bedoelt echt iets anders: https://nl.wikipedia.org/wiki/Tripsennee ut zijn trintzen