Baukereg zei:Dat wandelen met muziek is een goed idee, dat ga ik ook eens proberen als het 's avond weer warmer wordt.
Douchen is ook lekker relaxt om te doen.
minn zei:Baukereg zei:Dat wandelen met muziek is een goed idee, dat ga ik ook eens proberen als het 's avond weer warmer wordt.
jaaa !!
douchen is heerlijk als je stoned bent..
gisteravond waande ik me in een soort van oerwoud, heerlijk![]()
SpacingBen zei:minn zei:Baukereg zei:Dat wandelen met muziek is een goed idee, dat ga ik ook eens proberen als het 's avond weer warmer wordt.
jaaa !!
Inderdaad heerlijk is dat
Het enige wat ik nog mis in de douche is muziek :P
Maareh, over straat lopen als je knetter bent? Best leuk maar opzich best wel trippy als je een nacht opblijft![]()
minn zei:SpacingBen zei:minn zei:Baukereg zei:Dat wandelen met muziek is een goed idee, dat ga ik ook eens proberen als het 's avond weer warmer wordt.
jaaa !!
Maareh, over straat lopen als je knetter bent? Best leuk maar opzich best wel trippy als je een nacht opblijft![]()
toen we bij jou in apeldoorn rond gingen lopen op zoek naar avondeten, k vond t eng! met die sneeuw enzo, dacht de hele tijd dat re zomaar een ijsbeer tevoorschijn kon komen![]()
SpacingBen zei:minn zei:SpacingBen zei:minn zei:Baukereg zei:Dat wandelen met muziek is een goed idee, dat ga ik ook eens proberen als het 's avond weer warmer wordt.
jaaa !!
toen we bij jou in apeldoorn rond gingen lopen op zoek naar avondeten, k vond t eng! met die sneeuw enzo, dacht de hele tijd dat re zomaar een ijsbeer tevoorschijn kon komen![]()
whahahahaha, ow dus dat was de reden dat j op t laatst zo stil was?:P
Had ik je toch even moeten vragen of alles goed ging, dan had ik je kunnen geruststellen en zeggen dat er geen beer te bekennen was![]()

Van koud naar warm is altijd zo fijn, die warmte met drugs blijft zalig

xtc ==> begin je rare dingen te voelen en te zeggen, met als resultaat de mafste conversaties ooit, echt een aanraderMortIIs zei:Welke andere soorten drugs zijn leuk om te combineren met wiet/hasj?