Trippen

MortIIs

Newbie
Wat doen jullie altijd om lekker stoned te zijn? Ik ga altijd wandelen met muziek op, wanneer iedereen ligt te maffen. Das echt super relaxed :grin:
Welke andere soorten drugs zijn leuk om te combineren met wiet/hasj?

Mac...

Badass junkie
ja die zijn altijd leuk, maar houdt er rekening mee dat hier iets meer risico's bij komt kijken. Doe het in een groep en in een vertrouwde omgeving. Bij het trippen zijn je omgeving, de mensen met wie je bent en hoe je je voelt heel belangrijk.
Als je hier meer info over wilt moet je maar 's ff neuzen bij paddo's (zou ik in ieder geval mee beginnen)

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ik ga ook altijd 's avonds laat wandelen maar soms word ik een klein beetje paranoide :P
Het is wel heel relaxt als er niemand op straat is en het heel erg stil is. Jaaa genieten.

Mac...

Badass junkie
Jaja, wordt je ook zo para, heb dat vooral als er maar een paar mensen op straat zijn, als het druk is heb ik er weer geen last van, omdat je dan toch niet opvalt waarschijnlijk. Maar ja, altijd maar denken dat je je zo voelt van de drugs. werkt altijd!!

RandomDude123

Bewuste gebruiker
Dat wandelen met muziek is een goed idee, dat ga ik ook eens proberen als het 's avond weer warmer wordt.

Douchen is ook lekker relaxt om te doen.

minn

Badass junkie
Baukereg zei:
Dat wandelen met muziek is een goed idee, dat ga ik ook eens proberen als het 's avond weer warmer wordt.

jaaa !!
douchen is heerlijk als je stoned bent..
gisteravond waande ik me in een soort van oerwoud, heerlijk :)

BacingsPen

Badass junkie
minn zei:
Baukereg zei:

jaaa !!

:grin: Inderdaad heerlijk is dat :) Het enige wat ik nog mis in de douche is muziek :P

Maareh, over straat lopen als je knetter bent? Best leuk maar opzich best wel trippy als je een nacht opblijft :grin:

lot

Badass junkie
ik ga douchen met de radio knetter hard.. of ik smoke er nog 1tje :P genoeg manieren op een beetje te trippe togk...

minn

Badass junkie
SpacingBen zei:
minn zei:
Baukereg zei:

jaaa !!

:grin: Inderdaad heerlijk is dat :) Het enige wat ik nog mis in de douche is muziek :P

Maareh, over straat lopen als je knetter bent? Best leuk maar opzich best wel trippy als je een nacht opblijft :grin:

toen we bij jou in apeldoorn rond gingen lopen op zoek naar avondeten, k vond t eng! met die sneeuw enzo, dacht de hele tijd dat re zomaar een ijsbeer tevoorschijn kon komen :confused:

BacingsPen

Badass junkie
minn zei:
SpacingBen zei:
minn zei:
Baukereg zei:

jaaa !!

toen we bij jou in apeldoorn rond gingen lopen op zoek naar avondeten, k vond t eng! met die sneeuw enzo, dacht de hele tijd dat re zomaar een ijsbeer tevoorschijn kon komen :confused:

whahahahaha, ow dus dat was de reden dat j op t laatst zo stil was?:P
Had ik je toch even moeten vragen of alles goed ging, dan had ik je kunnen geruststellen en zeggen dat er geen beer te bekennen was :grin:

minn

Badass junkie
SpacingBen zei:
minn zei:
SpacingBen zei:
minn zei:
Baukereg zei:

jaaa !!

whahahahaha, ow dus dat was de reden dat j op t laatst zo stil was?:P
Had ik je toch even moeten vragen of alles goed ging, dan had ik je kunnen geruststellen en zeggen dat er geen beer te bekennen was :grin:

ach welneeee , k wist ook gwn niet wat k moest zeggen, en naar jullie luisteren was al genoeg inspanning :wink:
en t was veels te koud op te praten, en alles was moeilijk :P

je bent n held hoor :wink: :mrgreen:

van_veen456

Experimenterende gebruiker
Van koud naar warm is altijd zo fijn, die warmte met drugs blijft zalig

jaaaaaa...heerlijk op een half-bewolkte dag gan zonnen...telkens als de zon achter een wolk vandaan komt lijkt het of er een heerlijk warme deken over je heen gelegd word..heerlijk :stoned:

live fast die Young

Belezen gebruiker
ik ebn het er mee eens dat douchen leuk is als je stoned bent.. ik kan dan ook veel heter douchen lijkt het.. ik had een keer geblowd en ging douchen.. toen had ik de douche superheet gezet en geen raam of deur open in de badkamer.. dus al die stoom bleef in de ruimte.. toen ben ik flauwgevallen :| was niet relaxed

en ik heb 1x tijdens het paddowen geblowd.. maar dat doe ik voorlopig niet meer.. ik dacht dat ik over de piek van me trip heen was.. k neem een paar pure hijsjes van een blunt.. ik heb de hele tijd boven de wc gehangen.. maar omdat ik de hele dag niks had gegeten behalve die paddos en 3 chipjes kwam er niks uit en trok mijn maag helemaal samen.. toen ik in de wc keek zag ik kleine lichtgevende groene en roze beestjes in de pot.. :P en als ik mijn ogen dichtdeed kwam er een soort van caleidoscoop-voorstelling met rode katers in draaimolens.

live fast die Young

Belezen gebruiker
hmm ja maar ik heb echt lang boven de plee gehangen met samentrekkende maag en kokhalzen en alles.. dat was echt klote.. opzich was het wel leuk, maar voordat ik ging blowen voelde ik me zo goed als ik me serieus nog nooit in mijn leven gevoeld had.. jammer dat dat verpest werd

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
MortIIs zei:
Welke andere soorten drugs zijn leuk om te combineren met wiet/hasj?
xtc ==> begin je rare dingen te voelen en te zeggen, met als resultaat de mafste conversaties ooit, echt een aanrader :grin:

ja en alcochol is ook altijd fijn, geeft mij altijd een lekker warm gevoel...

arnil

Experimenterende gebruiker
ik vind het zowat te combineren met alles.
elke drug die ik tot nu toe geprobeerd heb, was in combinatie met alcohol en weed...
nooit problemen mee gehad.
vooral mdma leek me wel fijn.

Jeller

Badass junkie
op alcohol en vooral op mdma is het echt zooo lekker.. op mdma is het effct wel nie zo denderend vind ik.. op alcohol daarintegne kan het echt wle inslaan als een bom, maar ga dan gewoon wat gaan dansen en binnen 5 minuten voel je je weer normaal en na nog eens 5 minutne zijde al goe aant trancen op de muziek

BacingsPen

Badass junkie
Als ik nu een joint z ou roken dan trip ik echt SUPER hard! :P

wel gaaf idee dat ik 24 uur per dag top wiet in me zak heb, en dat ik dus wanneer ik maar wil een veilig gevoel kan krijgen en lekekr space :P :grin:

die wierie geurt trouwens wel heel erg dus m'n buren ruiken t (zit op school 8er pc, word steeds aangekeke whaha:P)

Bovenaan