Tripje naar Nederland.

Shroomie

Bewuste gebruiker
Hallo iedereen,

volgende week vrijdag na het laatste examen gaan we met z'n drieën met de fiets naar een smartshop over de grens, we wonen in Belgie trouwens.
We zijn van plan om een portie mexicaanse, salvia x10 0.5 gram, lsa zaden en een pijp te kopen.
Hierbij zit ik met de vraag of salvia door een pijp kan gerookt worden.
Zoja, hoe gaat dat precies en wat is de dosering?
Oh ja, en hoe oud moet men minstens zijn voor deze te kopen? Deze smartshop is in sluis (www.deheksenketel.com)

Alvast bedankt

Haze

Bewuste gebruiker
Shroomie zei:
Hallo iedereen,

volgende week vrijdag na het laatste examen gaan we met z'n drieën met de fiets naar een smartshop over de grens, we wonen in Belgie trouwens.
We zijn van plan om een portie mexicaanse, salvia x10 0.5 gram, lsa zaden en een pijp te kopen.
Hierbij zit ik met de vraag of salvia door een pijp kan gerookt worden.
Zoja, hoe gaat dat precies en wat is de dosering?

Alvast bedankt

Salvia kan door een pijp, sterker het moet. Je moet het dan zo lang mogelijk inhouden daarna. Dan uitblazen en de trip begint.

Dosering weet ik niet precies, ik pak altijd maar wat(niet te veel, ongeveer 0,1/0,2/0,3)

lot

Badass junkie
Shroomie zei:
nuja.. beter of niets, in België vind je deze niet.
En is het overal zo dat men 18 moet zijn?

in msartshops wel..

hoewel minne wel keurig behandeld werd zonder ook maar iets gevraagd te krijgen over id enz. maarja uit eindelijk toch niks gekocht :P

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Wettelijk is er geen leeftijdsgrens, of iets van 12 jaar geloof ik, maar de meeste smartshops hebben onderling afgesproken een leeftijdsgrens van 18 jaar aan te houden.

Shroomie

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
als je gewoon normaal doet en je rond de 16 bent krijg je alles mee, ik teminste en ik zie er heus niet zo oud uit ofzo :rolleyes:
we zijn met zn 2en rond de 16 en we zijn al in een coffeeshop geweest, daar kregen we 5g mee. zal ook wel lukken in smarshop, hopen we

yellowmoon

Bewuste gebruiker
Shroomie zei:
need^weed zei:
als je gewoon normaal doet en je rond de 16 bent krijg je alles mee, ik teminste en ik zie er heus niet zo oud uit ofzo :rolleyes:
we zijn met zn 2en rond de 16 en we zijn al in een coffeeshop geweest, daar kregen we 5g mee. zal ook wel lukken in smarshop, hopen we
in een smartshop doen ze minder controle dan dat ze in coffeshop doen als coffeeshop gelukt is lukt smartshop altijd geloof me :grin:

Shroomie

Bewuste gebruiker
yellowmoon zei:
Shroomie zei:
need^weed zei:
in een smartshop doen ze minder controle dan dat ze in coffeshop doen als coffeeshop gelukt is lukt smartshop altijd geloof me :grin:
thx voor de goede hoop. we gaan der morgen naartoe

pasquali

Bewuste gebruiker
Dr is zoals sweet shadow zegt niet echt een duidelijk leeftijdsgrens wat soms af en toe lastis in te cshatten.
Bovendien denk ik niet dat 12 jarigen echt paddo of salvia willen trippen.
Mensen die vast besloten zijn te gaan trippen en ze zijn jong adviseer ik veel te lezen dan wordt je vanzelf wel serieus genomen.
Zo heb ik al jaren een klantje die is al echt ver ,met dat soort dingen en die is nu pas 17!!!

Shroomie

Bewuste gebruiker
pasquali zei:
Dr is zoals sweet shadow zegt niet echt een duidelijk leeftijdsgrens wat soms af en toe lastis in te cshatten.
Bovendien denk ik niet dat 12 jarigen echt paddo of salvia willen trippen.
Mensen die vast besloten zijn te gaan trippen en ze zijn jong adviseer ik veel te lezen dan wordt je vanzelf wel serieus genomen.
Zo heb ik al jaren een klantje die is al echt ver ,met dat soort dingen en die is nu pas 17!!!
kheb al zeer veel tripreports gelezen, en k interesseer mij ier al meer of een maand in dusja. zal wel lukken zeker :mrgreen:

pasquali

Bewuste gebruiker
Ik denk het wel Shroomie .....wel duur trouwens die Savia!
Je kunt hier 10x 1 gr halen voor 20!
Succes met je trip naar nederland en naar je inside!!!

Shroomie

Bewuste gebruiker
pasquali zei:
Ik denk het wel Shroomie .....wel duur trouwens die Savia!
Je kunt hier 10x 1 gr halen voor 20!
Succes met je trip naar nederland en naar je inside!!!
He bedankt! :wink:
Helaas gaan we met de fiets gewoon over de grens, driekwartier rijden.
Volgende keer als we naar Amsterdam gaan zal dat wel lukken :stoned:

Shroomie

Bewuste gebruiker
Ok we zijn daarnet geweest, juist terug.
Was uur met de fiets heen, en dan nog eens weer.
'k Heb een portie paddo's van 35g gekocht, en 3x 3g morning glory zaden.
Morgen na school zijn we met zn drieën en nemen we elk 1/3 portie paddo's

Bovenaan