Trip verlengen?

DeepPurple

Belezen gebruiker
Ik heb inmiddels enige ervaring met trippen op truffels, al ben ik nog geen ervaren tripper.

De laatste keer dat ik tripte, hield de wetenschap dat de trip na twee uur al in heftigheid zou afnemen, mij erg bezig, op een teleurstellende manier. Ik genoot erg, voelde me in momenten intens gelukkig en had op een vreemde manier erg zin in mdma en/of 2-cb maar dat kwam doordat ik gewoon nóg gelukkiger wilde worden.

Dit was allemaal erg leuk maar dit intense gevoel nam, met de hallucinaties, na twee uur al af. De na-trip en vooral mentale 'denkspace' bleef lang hangen. Toch waren de eerste twee uur het leukst en ik vraag me dan ook af of het mogelijk is dit te verlengen door bij te nemen en of dit af- of aan te raden is. Just asking. :)

Chris Pontius

Badass junkie
Is LSD niets voor jou?
Bijnemen durf ik niets over te zeggen. Beginnen met een hogere dosis zou ook moeten werken, alleen dit kan dan misschien iets te heftig worden.

DeepPurple

Belezen gebruiker
LSD staat wel op mijn to-do lijstje maar heb er nog geen ervaring mee. Verder had ik nu 15gram van Psilocybe Pajateros genomen, één portie dus. Ik hoor/lees wel eens dat mensen inderdaad grotere porties nemen maar ik krijg graag bevestiging (of afrading) dat dit goed te doen valt.

Nakz

Newbie
ik zou eerst eens proberen om bij te nemen, als dit niet echt veel effect geeft kan je ook eens zoeken achter wat zwaardere truffels of met een ander effect

blowen tijdens het trippen helpt ook wel imo :stoned:

Tomaat

Bewuste gebruiker
Inderdaad LSD all the way, duurt veel langer, maar tijdsbesef is ook weg. Je hebt dus geen flauw idee (op de piek) dat alles binnen 5 uurtjes voorbij zal zijn...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Bijnemen heeft weinig nut bij de meeste psychedelica, als je op de piek bijneemt ga je de trip hoogstens verlengen maar nooit versterken.

Als ik jou was zou ik LSD eens proberen, en uiteindelijk ketamine en LSD samen doen. Ik heb zelf ketamine al gebruikt in combinatie met zowel psylocibine als LSD. Het versterkt beide enorm. Ook wat lachgas erbij zou de trip een leuke boost moeten geven.

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Lsd lijkt me dan zeker voor jou! Das echt 5 uur in alle hevigheid. Je kan blowen, naar mijn gevoel versterkt dat de trip even. De meningen van blowen tijdens LSD zijn verdeeld, de een vindt het super, de ander zonde. Ik denk zelf dat de meerderheid het wel goed vindt. En als je je trip wilt versterken van lsd, kun je het beste ketamine of lachgas nemen. Of natuurlijk mdma :hearteyes:

DeepPurple

Belezen gebruiker
Bedankt voor de tips, ik zal volgende keer uitproberen bijv 20 gram ipv 15 te nemen, in één keer of een uur na inname. En LSD hmm, lijkt me heel erg leuk! De combi met mdma, is die gangbaar?

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Ik heb het eens met truffels gedaan. Dragons Dynamite.

Had de helft van het bakje op, en heb later de andere helft opgegeten.
Het tijdsbesef is weg waardoor je niet zo goed weet in welk deel van de trip
je je bevindt. Ook is het idee om truffels te eten tijdens het trippen erg
onsmakelijk, je bent tevreden met de huidige situatie alleen de gedachte dat
het afloopt is kut, als dit zwaarder opweegt dan de huidige situatie is het wel
aan te raden. Ze lijken alleen nog smeriger te smaken wanneer je al onder invloed
bent.

Het versterkt de trip niet, wel wordt de trip verlengd. Hetgeen hier
dus ook de vraag was.

DeepPurple

Belezen gebruiker
Zazuu. zei:
Ik heb het eens met truffels gedaan. Dragons Dynamite.

Had de helft van het bakje op, en heb later de andere helft opgegeten.
Het tijdsbesef is weg waardoor je niet zo goed weet in welk deel van de trip
je je bevindt. Ook is het idee om truffels te eten tijdens het trippen erg
onsmakelijk, je bent tevreden met de huidige situatie alleen de gedachte dat
het afloopt is kut, als dit zwaarder opweegt dan de huidige situatie is het wel
aan te raden. Ze lijken alleen nog smeriger te smaken wanneer je al onder invloed
bent.

Het versterkt de trip niet, wel wordt de trip verlengd. Hetgeen hier
dus ook de vraag was.

Mijn laatste trip was juist een heel bakje Dragons Dynamite in één keer. Ik vraag me af of bijnemen na een héél bakje, dus 15 gram, nog wel zin heeft. In een zelfde zin als het op een gegeven moment zinloos is xtc/mdma bij te nemen!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
DeepPurple zei:
Mijn laatste trip was juist een heel bakje Dragons Dynamite in één keer. Ik vraag me af of bijnemen na een héél bakje, dus 15 gram, nog wel zin heeft. In een zelfde zin als het op een gegeven moment zinloos is xtc/mdma bij te nemen!

Als je binnen het uur het andere bakje opeet zal het wel werken. Dus zo net voordat je eerste portie begint te werken.

Maar dat gaat wel een heftige ervaring zijn dan. :grin:

DeepPurple

Belezen gebruiker
Pff, vorige keer voelde ik al wat binnen een kwartier! Maar zo snel al méér dan 15gram nemen, versterkt de trip denk ik alleen en zal hem niet snel verlengen..

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
DeepPurple zei:
Pff, vorige keer voelde ik al wat binnen een kwartier! Maar zo snel al méér dan 15gram nemen, versterkt de trip denk ik alleen en zal hem niet snel verlengen..

Achja, sorry. Ik was even in de war, dacht dat het om versterken ging. :grin:

Nee, dan heb je gelijk. Dan zou je de tweede portie kunnen eten als de trip begint te verminderen, of net ervoor. Als je dat moment kunt bepalen.

E

Ezkaton

Gast
Heb je ervoor gezorgd dat je een lege maag had voordat je de truffels at?
Bij mij is dit namelijk altijd cruciaal als ik een goede trip wil hebben, verschilt natuurlijk ook per persoon maar over het algemeen heeft 6 uur van tevoren niks eten een versterkend/verlengend effect voor je trip. Tevens kan het ook zijn dat je truffels nou eenmaal uit een minder potente batch kwamen. Ik heb ook wel eens gehad dat ik van 15g niks merkte terwijl ik een andere keer een prachtige trip had. Ik zou zeggen probeer nog eens 15g Dragon's Dynamite, zorg ervoor dat je 6 uur niks gegeten hebt als je ze neemt en zorg er weer voor een goede set & setting hebt. Als het dan weer op een korte/teleurstellende trip uitdraait heb je misschien gewoon een hoge tolerantie voor de stoffen. Ook het verhogen van de dosering zou denk ik best eens een langere trip (maar waarschijnlijk ook sterkere) tot gevolg kunnen hebben. Een van mijn vrienden klaagde na een paar trips dat hij korter begon te trippen (ongeveer vergelijkbaar met jou). Hij heeft zijn dosering toen verhoogd en merkte dat hij weer langer begon te trippen.
Als je echter aan de zwaardere hallucinerende middelen wil gaan moet je dat zelf weten, maar ik denk dat het ook best eens aan de truffels gelegen zou kunnen hebben, het blijft natuurlijk een natuurproduct en het is altijd maar net even afwachten hoeveel psilocybine er in de truffels aanwezig is =)

Bovenaan