• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Trip report XTC+Wiet

smileys

Experimenterende gebruiker
Hallo, ik ga vandaag mijn eerste tripreport schrijven over xtc in combinatie met wiet.
Laat ik beginnen bij het begin gister (vrijdag) kom ik uit school ik had met mijn dealer afgesproken om 3 pillen 240mg op te halen rond 12:30. Nou inmiddels ook afgesproken om naar een goeie vriend van mij te gaan laten we de naam Hans gebruiken. Ik sta nog buiten een sigaretje te roken bij dezelfde plek waar ik de pillen heb opgehaald, en ik neem alvast een klein halfje van een pil zodat ik alvast lekker kan inkomen. Nou ik aangekomen rond 12:45 bij Hans ik hem vertellen dat ik xtc bij mij heb en hij wou ook wel een halfje. Hij dus ook innemen en toen voordat ie inkickte hebben we nog een joint gerookt. Op het begin wist ik niet of het effect van de wiet of xtc begon te werken uiteindelijk scheen het de wiet te zijn. Nou toen gingen we op de bank zitten en begint voor mij de xtc in te werken en ik neem nog een halfje zodat ik ff goed strak kan staan. Nou ik zit op de bank en hij heeft een nieuw apple tv kastje dus ik heel geïnteresseerd kijken hoe hij zijn telefoon koppelt aan de tv. Inmiddels komen er een aantal andere vrienden die een beetje aan het blowen waren en meer niet dit was rond 13:30. Mijn vriendin kwam ook en ze wou ook een kwartje doen. Inmiddels bij mij kickt ie echt goed in we hebben snel een speen gekocht bij de kruidvat maar dat was maar van korte duur want na 10minuten heb ik hem door midden gebeten. En gelukkig we hebben de kauwgom gevonden ik ging geweldig en een andere vriend kwam naar me toen en wou een kwartje dus wij samen een kwartje erbij gepopt rond 14:15. En Hans had bij zijn dealer nog 6 pillen gehaald waarvan ik het aantal mg niet weet. Het waren roze tesla’s mijn pillen waren trouwens kleine grijze heineken pillen. Nou rond 17uur kwam hij terug met de pillen in de tussentijd was niet veel gebeurd behalve legendarische gesprekken met een vriend over hoe het nummer “notenwoud” in elkaar zit over hoe hij de tekst heeft kunnen bedenken. Toen een vriend van mij laten we hem Henk noemen draait nog een joint en terwijl hij dat doet verbeeld ik mij dat hij aan het bidden is, en ik noem dat op dus ik zeg “Henk waarom bid je?” Hij zegt “huh waar heb je het over gappie” ik zeg ik denk dat ik het me heb verbeeld. Nou dat was rond 16uur. Inmiddels komt mijn vriend Hans terug met de tesla’s en ik neem nog een halfje bij! En wat minder slim was dat ik het ingenomen heb met whisky wat mij rond 17:15 een beetje slecht liet gaan. Maar na 5minuten zaten we weer met ze allen 2pac te luisteren en mee te zingen. Inmiddels is het 18:00 ik krijg honger maar krijg niks weg. Maar ik met mijn verdwaalde hoofd bestel een patatje kip chili van 8,50 nou het voelde of ik een pak aardappel puree in me mond hand met kleine stukjes pittige kip. Ik was niet verder gekomen dan 5 patatjes. Inmiddels 18:30 ik had genoeg genomen voor de dag dus vond het wel mooi en ging nog even bankhangen bij Hans. Rond 20:00 heeft hans nog 2-cb genomen met een andere vriend die nog langs kwam. Ik had met mezelf afgesproken dat ik rond 22:00 naar huis ging want ik moest nog leren. Ik dus naar huis fietsen het voelde totaal niet prettig ik kreeg buikpijn steken in me zij en trilde helemaal. Ik kom thuis ga even douchen ik kijk in de spiegel zie me pupillen en denk “tering je heb het weer bond gemaakt” ik doe me ogen dicht val in slaap en de dag daarna was ik zo brak als een dood vogeltje. Dit is het verhaal van een 15jarige die alles uit zijn leven probeert te halen. Ik hoop dat het goed leesbaar was en dat jullie een leuk stukkie hebben kunnen lezen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Lees dit alsjeblieft even aandachtig door:

smileys

Lees dit alsjeblieft even aandachtig door:

Gedaan ik vraag mij af wat je bedoeling was door dit te delen met mij.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Dit is het verhaal van een 15jarige die alles uit zijn leven probeert te halen.

Als je er alles wil uithalen begin dan maar met inlezen over XTC en wacht er nog heel wat jaartjes mee. Als je zo verder doet ga je de zwarte put van het leven ook wel leren kennen.

smileys

Je dosis, ligt (veel) te hoog. Kijk even naar de vuistregel van 1 a 1,5mg per kg lichaamsgewicht.

Pas op jezelf, haal alles er maximaal uit met beleid😉
Dankjewel voor de reactie. De roze teslas schijnen 180mg te hebben dus het moet net aan kunnen. Was iets minder verstandig deze keer

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Gedaan ik vraag mij af wat je bedoeling was door dit te delen met mij.
Hoe je veilig mdma kunt gebruiken zonder je hersenen en ontwikkeling teveel te schaden. Je bent 15 en slikt mdma alsof het mentosjes zijn.
Niet aanvallend bedoeld maar wel advies over zo veilig mogelijk gebruik.
Ook zijn de pauzes tussen gebruik heel belangrijk. 2 a 3 maanden tussen elk gebruik is nodig. Met de doseringen die je gebruikt is een langere pauze belangrijk.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dankjewel voor de reactie. De roze teslas schijnen 180mg te hebben dus het moet net aan kunnen. Was iets minder verstandig deze keer
Schijnen? Dus je weet het niet zeker. Lees de link van mij nog eens maar dan voor t eggie.
Je weegt dus 120 kg?

smileys

Als je er alles wil uithalen begin dan maar met inlezen over XTC en wacht er nog heel wat jaartjes mee. Als je zo verder doet ga je de zwarte put van het leven ook wel leren kennen.
Klopt de hoeveelheid was minder handig. Heb het zelf al wel 12x gedaan dus ik voelde minder als ik het bij weinig hield. Thx voor de reactie

smileys

Hoe je veilig mdma kunt gebruiken zonder je hersenen en ontwikkeling teveel te schaden. Je bent 15 en slikt mdma alsof het mentosjes zijn.
Niet aanvallend bedoeld maar wel advies over zo veilig mogelijk gebruik.
Ook zijn de pauzes tussen gebruik heel belangrijk. 2 a 3 maanden tussen elk gebruik is nodig. Met de doseringen die je gebruikt is een langere pauze belangrijk.
Ja dat klopt vanaf de zomer tot december heb ik niet gebruikt en deze maand al wel een aantal keer.

smileys

Schijnen? Dus je weet het niet zeker. Lees de link van mij nog eens maar dan voor t eggie.
Je weegt dus 120 kg?
2 x 120 is 240mg + 60mg plus een halfje van minder dan 120 het is niet de volledig veilige dosis maar het valt nog niet onder zorgwekkend

Juun

Badass junkie
2 x 120 is 240mg + 60mg plus een halfje van minder dan 120 het is niet de volledig veilige dosis maar het valt nog niet onder zorgwekkend
Het feit dat je brein nog in ontwikkeling is, en dat je deze maand al meerdere keren hebt gebruikt maakt het wel zorgwekkend.

Nogmaals, pas op jezelf😉

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Klopt de hoeveelheid was minder handig. Heb het zelf al wel 12x gedaan dus ik voelde minder als ik het bij weinig hield. Thx voor de reactie

Je bent 15 en je hebt al 12 maal XTC gedaan? Als je jouw aan de regels zou houden ben je gestart op je 12 jaar met XTC wat ik ten strengste betwijfel. Stop maar een tijd met XTC als je jouw leven en gezondheid lief bent.

Edit: ik lees net dat je meedere keren gebruikt op 1 maand. Tijd om niet meer te gebruiken. Je bent aan het kloten met je hersenen. Denk es na over je toekomst.

smileys

Je bent 15 en je hebt al 12 maal XTC gedaan? Als je jouw aan de regels zou houden ben je gestart op je 12 jaar met XTC wat ik ten strengste betwijfel. Stop maar een tijd met XTC als je jouw leven en gezondheid lief bent.
Heb ik ook afgesproken. Wil alleen rond februari een keer lsd proberen. Xtc gaat er voorlopig ook even niet in ben erg ziek door de dinsdag dip.

• Like
Waarderingen: Juun

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Daar zijn de meningen over verdeeld. Als je pillen niet getest zijn wee je niet hoeveel mg je precies binnen had. Dealers lullen maar raak over wat ze verkopen. Ze willen verkopen dus zeggen maar wat.
Vooral je leeftijd baart mij zorgen. 15 en dan dik en vaak aan de harddrugs. Lees je aub echt nog eens goed in. Het is niet onschuldig en de eventuele hersenschade die je er van krijgt merk je pas over 10 of tientallen jaren en dan is het te laat. Dat is het nadeel van veel drugs, vooral bij serotonine slurpers. “Ik merk miks joh” , “schade? Haha voel me best”. En over jaren vergeet je van alles, chronisch depressief (dus de rest van je leven) . Ik maak echt geen grapjes.
Vat de reacties hier aub niet op als een aanval of klotestreken. We hebben het beste met je voor. 15 is echt heel jong en je hersenen ontwikkelen zich nog.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Heb ik ook afgesproken. Wil alleen rond februari een keer lsd proberen. Xtc gaat er voorlopig ook even niet in ben erg ziek door de dinsdag dip.

Als je al erg ziek bent van de dinsdagdip zal je zeker mentale klachten ontwikkelen komende weken en maanden. Je serotoninepeil staat waarschijnlijk op Alarmfase of Kapot...

smileys

Daar zijn de meningen over verdeeld. Als je pillen niet getest zijn wee je niet hoeveel mg je precies binnen had. Dealers lullen maar raak over wat ze verkopen. Ze willen verkopen dus zeggen maar wat.
Vooral je leeftijd baart mij zorgen. 15 en dan dik en vaak aan de harddrugs. Lees je aub echt nog eens goed in. Het is niet onschuldig en de eventuele hersenschade die je er van krijgt merk je pas over 10 of tientallen jaren en dan is het te laat. Dat is het nadeel van veel drugs, vooral bij serotonine slurpers. “Ik merk miks joh” , “schade? Haha voel me best”. En over jaren vergeet je van alles, chronisch depressief (dus de rest van je leven) . Ik maak echt geen grapjes.
Vat de reacties hier aub niet op als een aanval of klotestreken. We hebben het beste met je voor. 15 is echt heel jong en je hersenen ontwikkelen zich nog.
Ik begrijp het. Ik voel mij ook niet aangevallen vind het prettig hoe er hier mee om word gegaan thx. Zal er wat mee doen

witte270

Bewuste gebruiker
Zoals iedereen al zei pas op met de dosis zeker op die leeftijd. Waar ik benieuwd naar ben is of je überhaupt op een gegeven moment nog iets van die andere pillen voelde, ik heb een keer de fout gemaakt twee keer bij te pakken waarbij het echt niet meer werkt.

Also, pas op met zoveel nemen man. Als je het wil verlengen als je voelt dat het uitwerkt kun je beter een lage dosis 2c-b nemen

Nickje

Belezen gebruiker
Nog een ouwe lul die wat vaderlijk advies wil geven: gast als je er je leven lang van wilt blijven genieten dan écht 1x per 2 maanden max. en niet zo veel (bij)nemen. Als je te vaak en te veel MDMA/XTC neemt verliest het de "magic" doordat je serotoninesysteem in je hersens naar de tering gaat. Het strak staan gaat dan nog wel maar de love & happiness, de goeie gesprekken e.d., dat ben je dan kwijt. Als het je puur om de energie gaat is er andere shit die net zo goed werkt. Combo MDMA/wiet is trouwens wel god-de-lijk.....

Nickje

Belezen gebruiker
Klopt let nu ook veel op
me voeding om
Enigszins gezond te zijn
Antioxidanten (bijvoorbeeld - alfa-liponzuur/ALA), vitamines B/C/E/D en 5-HTP slikken. Maar dat laatste niet korter dan 12 uur van te voren of 12 uur erna (na de MDMA/XTC dus). Niet ervan uitgaan dat er dan niks meer aan 't handje is maar het schijnt toch wel te schelen in dip en lange termijn schadelijke effecten. 2 maanden regel en niet teveel bijnemen geldt nog steeds...

Laatst bewerkt:

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik vraag me wel af of je ouders dan niks in de gaten hebben? Kijk je je ouders in de ogen als je thuiskomt? Is er iets gedaan aan voorlichting thuis?
15 jaar is echt veel te jong, welke verrotte dealer verkoopt aan kinderen??

Nickje

Belezen gebruiker
Ik vraag me wel af of je ouders dan niks in de gaten hebben? Kijk je je ouders in de ogen als je thuiskomt? Is er iets gedaan aan voorlichting thuis?
Andere kinderen o.a.. Ben eens een jongen van 14 tegengekomen die inmiddels een aardig track record als dealer had opgebouwd. Z'n ouders vonden op een gegeven moment zo'n 20.000,- op z'n kamer zo kwam e.e.a. aan 't licht. Niks verbaast me meer wat dat betreft....

Zeehond

Badass junkie
Deze keer......?
Oei, op je 15e al aan xtc.
Ik weet niet of goede raad wel aan komt, maar neem van deze oude wijze man maar aan dat je beter nog een jaar of 5 kan wachten voordat je dit soort middelen gaat gebruiken.
Je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling en heb je nog nodig voor je studie en je toekomst.

SpaceMetHaze

De meeste dealers denken zo niet, geld is geld. Als die ene jongen van 14 het niet koopt, koopt die andere jongen van 14 het wel. Zo gaat dat tegenwoordig (helaas), kan de dealers ergens ook wel begrijpen

Bovenaan