Demolisher
Experimenterende gebruiker
Donderdag morgen half 8 net wakker . Al een tijdje besloten om op deze dag thaise paddo's te nuttigen . Maar een halve portie ,was niet de eerste keer . Maar was nu wel helemaal alleen . Had ook niemand verwittigd dat ik ging trippen . Ik ging men water koken in een waterkoker . Liet dit 5 minuten staan om het wat te laten afkoelen . Ondertussen had ik al 2 steeltjes paddo's gegeten . De andere helft liet ik 20 minuten trekken in het water . Ondertussen zette ik een cdtje op . Janet jackson was het . Dan was de paddo thee klaar , dronk de beker in 1 keer leeg . Vond de smaak nog goed meevallen . Na een tijdje werd ik heel onrustig . Ik had besloten een sigaret te roken . Ik was wel al 3 jaar gestopt . Ik voelde me er niet goed bij , en besloot ze maar niet verder te roken . En het pakje weer in de kas te stoppen . Ik had de verwarming ik de keuken aangezet . Maar niet in de woonkamer . Waardoor ik het in de woonkamer helemaal niet gezellig vond . Dus besloot ik maar in woonkamer de verwarming aan te zeggen . Men pc was kapot en stond niet op zen plaats . Ik vond het heel onaangenaam , die lege plaats . Ik besloot maar in zetel te gaan liggen . En begon te staren naar het witte plafond . Die ineens begon te verkleuren in een donker grijs zwarte kleur . Wat me een raar ongezellig gevoel gaf . Ik besloot dan een maatje te smsen om te laten weten dat ik aan het trippen was . Dat gaf me een goed gevoel . Plots ging de muziek evn uit . Zette die weer op en ging weer in de zetel liggen . Zag weer die onaangename donker grijze zwarte kleur op plafond . Die dichter naar me toe kwam . Ik dacht dat ik dood ging . Maar had gelezen dat , als je dat voor had het moet aanvaarden . Dat deed ik ook ik aanvaarde men dood . En ging me concentreren op de tv . Die kwam ook steeds dichter op me af . En plots was het net of men ziel uit men lichaam werd getrokken . Heel raar maar toch een leuk gevoel . Plots kwam ik in dezelfde woonkamer terecht . Maar met allemaal mooie felle kleuren . Ik vond het echt geweldig . Ik ging rondjes lopen in de huiskamer , en begon te dansen op de muziek . Over men grijze leren zetels liep een dansende groene schijn . In een schilderij met bloemen kon ik ineens een clown zien . De vloer begon golvende bewegingen te maken . Het was allemaal zo mooi . Ik ging even de kamer uit . Toen ik er weer in de woonkamer was . Ging ik weer in de zetel liggen . Ik begon na te denken over men drugs gebruik . Omdat ik vond dat ik het te regelmatig deed . Plots zakte ik van de hemel naar de hel . En ging ik weer iets naar omhoog .Een kamer tussen goed en kwaad . Het gaf me een gevoel ,geen slecht maar ook geen goed mens te zijn . Maar zo ergens tussen in . Het werd stilaan allemaal minder hevig vond ik . En ging in de slaapkamer door het raam kijken . Naar een groen veld met heel veel bomen . Die waren heen en weer aan het dansen op de muziek . Ik besloot maar om naar buiten te gaan . Met het pakje sigareten , dat ik alweer had weg gestopt . De ipod mee , en rustig naar een parkje dichtbij . Ik had het gevoel dat alles zo mooi was . Ik ben zelf nogal een redelijk negatief iemand . Ik zag mensen wandelen met kinderen . En dacht van : de wereld is toch niet zo slecht . Ik kwam een vuilbak tegen , en besloot maar men pakje sigareten weg te gooien . En nooit meer te roken . Toen ik weer thuis kwam had ik een heel gelukkig gevoel . Alsof ik heel de wereld aankon . Het werkte stilaan rustig uit . Het was ondertussen al half 1 in de middag .
Ik had een heel goede trip . Maar hij was wel veel sterker dan de 2 vorige keren . Kwam het door de thee ? Of omdat ik helemaal alleen was ? De vorige keren heb ik de paddo's gewoon gegeten . En had ik ook 5 uur daarvoor nog gegeten . In ieder geval vind ik trippen leuker alleen dan met vrienden .
Graag een reactie , en alvast bedankt .
Groetjes
Ik had een heel goede trip . Maar hij was wel veel sterker dan de 2 vorige keren . Kwam het door de thee ? Of omdat ik helemaal alleen was ? De vorige keren heb ik de paddo's gewoon gegeten . En had ik ook 5 uur daarvoor nog gegeten . In ieder geval vind ik trippen leuker alleen dan met vrienden .
Graag een reactie , en alvast bedankt .
Groetjes