Hier ben ik weer met een vraag !
Ik heb sinds mijn 15 al een slaapverlamming.
Helaas kan niemand me echt goede tips geven. Ik weet dat risperdal een beetje helpt , maar dat neem ik al lang.
En echt helpen doet het niet..
Nu heb ik dit vorige week tegen mijn moeder gezegt (zij wist er de hele tijd niets van af , omdat ik haar niet ongerust wou maken)
Ze gaf ma trazolan om te slapen , maar ik heb niet echt het gevoel dat het mijn angst wegneemt.
Het zou een soort anti depressiva zijn met slaperige bijwerking.
Mijn moeder wilt niet dat ik aan de benzo's ga (wat ik perfect versta) , door mijn vorige verslavingen.
Mijn moeder wilt wel eens met me naar de kruiden dokter gaan , maar ik heb daar twijfels in.
Nu vroeg ik me af of trazolan wel het juiste middel is?
Ik neem nu een halve trazolan , maar ik weet niet hoeveel miligram..
Ik heb sinds mijn 15 al een slaapverlamming.
Helaas kan niemand me echt goede tips geven. Ik weet dat risperdal een beetje helpt , maar dat neem ik al lang.
En echt helpen doet het niet..
Nu heb ik dit vorige week tegen mijn moeder gezegt (zij wist er de hele tijd niets van af , omdat ik haar niet ongerust wou maken)
Ze gaf ma trazolan om te slapen , maar ik heb niet echt het gevoel dat het mijn angst wegneemt.
Het zou een soort anti depressiva zijn met slaperige bijwerking.
Mijn moeder wilt niet dat ik aan de benzo's ga (wat ik perfect versta) , door mijn vorige verslavingen.
Mijn moeder wilt wel eens met me naar de kruiden dokter gaan , maar ik heb daar twijfels in.
Nu vroeg ik me af of trazolan wel het juiste middel is?
Ik neem nu een halve trazolan , maar ik weet niet hoeveel miligram..