Transparante J's..

xtaz

Wijs gebruiker
Kent iemand ze? De blaadjes?
Je zou kunnen denken dat ze slecht zouden smaken maar je proeft alleen je stuff en/of tabak.
€2.50 in de nightshop hier in my city.

xtaz

Wijs gebruiker
Ik heb net m'n tweede op, tijd om de derde te rollen.
Eindelijk begin ik nog eens stoned te worden. :rolleyes:

De derde is nu al 10 minuten op, was het vergeten.. :)

shiva

Belezen gebruiker
papier of plastiek?
anders nog minder papier dan bij hollandaise en hoe minder papier hoe beter
persoonlijk é

MetaalKonijn

Badass junkie
't is gemaakt van het materiaal waarmee men ook filmrolletjes maakt, naar het schijnt. De naam even kwijt.

edit: Staat dus wel op de feuwteuw, Cellulose.

xtaz

Wijs gebruiker
Ik ben aan men derde 'transparante' bezig en heb daarvoor eentje met heel dun papier gerookt..
Het papier is iets straffer denk ik, en het transparante blaadje heeft een langere duur.. :confused:

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
idd, is wel grappige vloei, geen plakrand meer hea, nooit meer vloeitje achterstevoren vast :grin:

alleen als ik een lekker hasjjointje draai met weinig peuk, prefereer ik togh wel een normaal vloeitje binnestebuite :) want dat lukt met de doorzichtige niet :smoke: :wave:

qinn

Bewuste gebruiker
ja ik heb die ook :grin:

Het voelt wel als plastiek, en het brand als plastiek.

maar het proeft gelukig niet als plastiek, en het is het gelukig ook niet :grin:.

BacingsPen

Badass junkie
Het was toch gewoon een soort papier?

Mij werd verteld dat deze vloedjes het bewijs is dat papier helemaal niet Wit is van origine? :confused:

davie

Wijs gebruiker
De vloei is het slechste van de joint. Wel raar om de eerste keer te roken, net plastic maar het schijnt wel beter te zijn.

qinn

Bewuste gebruiker
SpacingBen zei:
Het was toch gewoon een soort papier?

Mij werd verteld dat deze vloedjes het bewijs is dat papier helemaal niet Wit is van origine? :confused:

Ja het is wel papier, maar het lijkt op plastiek. :P
en het voelt aan als plastiek. :P

xtaz

Wijs gebruiker
Dit waren de eerste j's die ik ermee rolde en ik had 4 pillen gesliikt (medicatie) én had gezopen dus.. :flushed: :wave:

qinn

Bewuste gebruiker
Hmm raar, als ik pillen slik dan kan ik juist beter draaien :grin:

mja, zal wel door de alchol komen denk ik :P

fokker

Belezen gebruiker
N kamaraad van me had ze eens bij zich op n verjaardagsfeestje. Voor t eerst in mn leven weigerde ik een Joint van iemand te roken. Ik had gezien heo t uitzag, en tis net plastic. Ook als ie uit is gegaan zie je dat ie van boven dicht geschroeit zit. Ik vertrouwde t niet zo... Geef mij maar gewoon de golden vloeitjes of een lekkere blundvloei.

Hier in maastricht krijg je blundvloeitjes (enige plek waar ik ze nog gevonden heb is de vision in maastricht) die gewoon echt n smaakje eraan hebben, HEERLIJK :smoke: Als ik me zelf wil verwennen neem ik liever dat dan doorzichtige vreemde vloeitjes.

qinn

Bewuste gebruiker
fokker zei:
N kamaraad van me had ze eens bij zich op n verjaardagsfeestje. Voor t eerst in mn leven weigerde ik een Joint van iemand te roken. Ik had gezien heo t uitzag, en tis net plastic. Ook als ie uit is gegaan zie je dat ie van boven dicht geschroeit zit. Ik vertrouwde t niet zo... Geef mij maar gewoon de golden vloeitjes of een lekkere blundvloei.

Hier in maastricht krijg je blundvloeitjes (enige plek waar ik ze nog gevonden heb is de vision in maastricht) die gewoon echt n smaakje eraan hebben, HEERLIJK :smoke: Als ik me zelf wil verwennen neem ik liever dat dan doorzichtige vreemde vloeitjes.

hier in nijmegen ook, keuze uit 18 verschillende soorten blunds :hearteyes:
Wat lekker is die shit zeg :hearteyes:

spacekonijn

Badass junkie
ik had ook het idee dat ik zwaar schadelijke plastic rookte , natuurlijk wist ik wel beter maar het ziet er ZO ongezond uit...

toch liever gewone vloei

Mindless1985

Badass junkie
Ach, het was even wennen, maar het brandt langzamer dus er gaat iets minder verloren, en het smaakt best lekker als je even uit je hoofd verbant dat het net plastic is.

Ik rook er af en toe eentje met deze vloei, en het is nog makkelijker draaien ook.

XTC-Dance

Newbie
ja kheb het al gezien, maar die joint bleef niet vastgeplakt zitten :P het smaakt wel goed, maar of het gezond is zou ik nie wete :confused:

Mattso

Newbie
De vloeitjes zijn op zich minder schadelijk als de gewone papieren vloeitjes, aangezien ze opgebouwd zijn uit cellulose, en dit is namelijk hetgeen een plant sterk houdt!

Deze vloeitjes zouden ook je joint egaler verbranden, dus niet meer scheef branden ofzo..

Ik vind ze wel ok, maar hebben niet zo een smakelijk zicht, ik gebruik ze dan ook zelden en heb gewoon een pakje reserv zeg maar..

mvg!

Jeller

Badass junkie
xtaz zei:
Normaal gezien mag je al niet smoren met de medicatie die ik neem.
ja drugs is niet goed met medicatie hé..

mijn maat zijn lief had mdma geslikt toen ze op antibiotica zat :rolleyes:
was helemaal slecht

xtaz

Wijs gebruiker
Jeller zei:
xtaz zei:
Normaal gezien mag je al niet smoren met de medicatie die ik neem.
ja drugs is niet goed met medicatie hé..

mijn maat zijn lief had mdma geslikt toen ze op antibiotica zat :rolleyes:
was helemaal slecht

Probleem is, denk ik, dat ik niet meer stoned geraak, door mijn medicatie.
Als ik terugdenk aan vroeger, toen ik geen medicatie nam, man toen was ik stoned. :)

Bovenaan