Tramadol te lekker?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Maat doe nou niet zo arrogant, hier is dat normaal in Rotterdam, hier in de haven schelden we zelfs tegen onze baas met kanker vice versa, wees dan een man en stop met alle scheldwoorden. Een mongool voelt zich net zo hard beledigd.

Zelf ook familieleden aan kanker verloren, mijn opa met terminale kanker scheld nog net zo hard met kanker. Wat ik probeer te zeggen is, voor mij is dat normaal en ik maak onderscheid tussen een scheldwoord en de ziekte zelf

Ps: wees het ermee eens of oneens, doe lekker wat je wil maar ik ga geen discussies erover voeren
Wat je in Rotterdam doet is niet aan ons, maar op DF verzoeken we je net als ieder ander te letten op je taalgebruik en niet te schelden met kanker.

Daar hoeven we inderdaad geen discussie over te voeren.

CuriousExplorer

DF-koning
Er zijn mannen die dierbaren verliezen aan kanker, mensen die serieuze pijn oplopen in dit leven en jij maakt je hier nog druk om wat een ander zegt 😂🤣

Sorry, niet mijn soort......
Ik maak me nergens druk om. Alleen dat ik blij ben dat ik het niet alle dagen hoef te horen.

Maar evengoed ben jij niet mijn soort. 😒

CuriousExplorer

DF-koning
Bedoelde te zeggen dat ik je zwakbegaafd en zielig vind als zulke dingen je raken.....
Blablabla man.

Het is niet omdat het u nie raakt dat het niemand raakt.

Jij mag dus nooit verdriet hebben, want iemand anders heeft meer verdriet.

Jij mag nooit gelukkig zijn, want anderen zijn gelukkiger.

Jij mag nooit content zijn met je loon, want anderen verdienen meer.

De enige zwak begaafde zielige persoon ben jij.

En nu ophoepelen.

Paranoize.

Badass junkie
Blablabla man.

En nu ophoepelen.
Als ik je ooit tegenkom zullen we zien........

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Nee want opiaten veranderen je hersenstructuur waardoor de lichaamschade veel erger zal worden dan chronische pijn, en ik spreek uit ervaring dus ik weet echt wel waar ik het over hebt.
Let maar eens op, als iemand sterke pijnstillers gaat slikken, gaat ie na een paar maanden nog veel meer om de pijnen (er zijn pijnen bijgekomen door heel het lichaam heen) gaat klagen en klagen en klagen. Eigenlijk doen ze dat iedere keer wanneer ze hun medicatie in moeten nemen en overal pijn krijgen.
Voor de mensen die weten hoe het is om iedere dag (JA IEDERE DAG) wakker te worden en letterlijk aan het lijden zijn van de ontwenning, dat is veel slechter voor jou lichaam. Je lichaam zn natuurlijke endorfine gaat naar de kenker en je lichaam zn weerstand tegen pijn daalt enorm.

Uiteindelijk moet je er toch een keer van af kicken en wordt de pijn sowieso 10x heftiger dus heeft de medicatie alleen gemaskert, niks geholpen. Maakt niet uit hoeveel je neemt en wat je neemt.

Daarom zijn artsen heel voorzichtig met het langdurig opiaten voorschrijven, soms kan het niet anders maar dan weet de arts vtv al dat hij/zei uiteindelijk naar de kanker gaat van die pillen, is onvermijdelijk.
Alsof ik niet weet waar ik het over heb whaha🤪

Ik heb het bij meerdere gezien die weer JUIST begonnen met leven door pijnmedicatie. Nogmaals, totaal niet kunnen bewegen en depressief zijn van de pijn is echt een vervelender leven dan nog je bed uit kunnen komen, soms nog wat plezier in je leven hebben maar wel een verslaving hebben.

Ik heb het alleen al bij mijn vader gezien. Die heeft de laatste 15 jaar aan zware pijnmedicatie gezeten. Als hij dat niet had gedaan was hij of zelf uit het leven gestapt of die laatste 10 a 15 jaar alleen maar op bed gelegen. Ik dank god dat hij die medicatie heeft gehad en ja er aan verslaafd was. Maar ik had mooi nog wel een vader die wat kon doen, ik nog heb zien lachen.

Maargoed je lijkt deze dagen het wel met niemand eens te zijn lijkt wel hier op het forum en vaak maar 1 (je eigen) perspectief te kunnen zien. Je verplaatsen in een ander of andere situaties lijkt je moeilijk af te gaan.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Bedoelde te zeggen dat ik je zwakbegaafd en zielig vind als zulke dingen je raken.....
Blablabla man.

En nu ophoepelen.
Als ik je ooit tegenkom zullen we zien........
Aangezien dit kleutel gedrag wel erg vaak bij je zien terugkomen @Red pill én ook door de meerdere aantijgingen richting @Mevrouw Pløp (of je ze daarna nou verwijdert die post(s) of niet) zijn we je een beetje zat!

Dus meneer @Red pill, we hebben besloten je een weekje af te laten koelen om te kijken of je daarna weer een beetje normaal naar iedereen kan reageren.

Bovenaan