Oke hier even een update van mijn uit probeerseltje...
Het eerste projectje is geheel mislukt, onze zieke hond heeft de fles open gekraakt en alles opgegeten/gedronken. (Heeft door kanker een nier- en bijschorsaandoening waardoor z'n honger en dorst nooit gestild worden..)
Toen besloot ik het even wat groter aan te pakken, want mocht het een succes zijn dan zou ik na een paar dosissen weer opnieuw moeten maken.
Nu heb ik dus 200ml (10 shotjes) vieux (35%) verijkt met een aantal gram knipafval. (lees 15+gram, voor een ''maximale bezetting''.)
Hoeveel het precies is weet ik niet, maar de literfles zat goed vol met maar 200ml vloeistof.
Het geheel heb ik elke dag een paar keer goed geschud, en zo'n 2 weken op een koele en donkere plaats bewaard.
Nieuwjaarsochtend vond ik een goede tijd om het eens uit te testen.
Het oude advies: Er werkt niets beter tegen een kater dan een borrel op een nuchtere maag, gecombineerd met mijn wijsheid dat blowen ontzettend verlichtend werkt bij een kater zorgde ervoor dat ik dit ideale katermiddel zou gaan proberen.
Netjes 20ml genomen, en wat was het ontiegelijk smerig.
Met een verschrikkelijke oliebollen kater, een glaasje vieux naar binnen gieten. Dat is tot daar aan toe, maar die o zo bekende THC smaak achteraan... En dan bedoel ik geen wiet smaak, maar echt die THC smaak die je in bijv. wietboter of hasjolie ook proeft.
Maar ik dacht alleen dat dit een goed teken zou zijn.
Jammer maar helaas, zelfs op een nuchtere maag en opgelost in een vloeistof merkte ik na een uurtje nog niets. Pas na anderhalf uur begon ik een licht effect te voelen, die de kater wel iets verlichte maar me niet echt een stoned gevoel gaven.
Verder bleef het effect behoorlijk medicinaal, hoofdpijn en misselijkheid verdween.
Hongergevoel was iets opgewekt, maar totaal geen psycho-actieve effecten.
Ik had er ook wel erg veel van verwacht, maar misschien dat een iets hogere dosis+innemen als ik een beetje bij zinnen ben wel wat betere resultaten gaat opleveren.