tollerantie

jasper

Wijs gebruiker
vroeger was ik echt al dronken na 7 pintjes ofzo maar de laatste weken-maanden drink ik vaak een fles jenever alleen (wel verdeeld over ongeveer 3 uurs) en wordt ik nog niet half zo dronken als ik vroeger was

ook wordt ik anders dronken, ik blijf precies nuchter met dan een zwaar gevoel in je ogen en dat je gelukkig wordt+ begint te wauwelen

zijn er mensen die dit ook meemaken? en weet iemand hoe ik het echte dronken gevoel terug kan krijgen? (een paar weken niet drinken is niet echt een optie....)

caatje

Badass junkie
Denk idd tollerantie, "vroeger" dronk ik aardig wat weg zonder me echt dronken te voelen. Nu ik al een aantal jaren niet of nauwelijks drink val ik van 1 glas al zowat achterover.

Dus of je moet meer drinken of je moet de drank laten even laten staan. :wink:

getitd0n3

Belezen gebruiker
Wow :openmouth: kerel een fles jenever over 3 uur? Praten we dan over het vrouwelijke type "de likeur " bessen enz... of het mannelijke type 40°?
Als je een fles witte jenever leegmaakt over 3 uur heb je een probleem m8.

jasper

Wijs gebruiker
getitd0n3 zei:
Wow :openmouth: kerel een fles jenever over 3 uur? Praten we dan over het vrouwelijke type "de likeur " bessen enz... of het mannelijke type 40°?
Als je een fles witte jenever leegmaakt over 3 uur heb je een probleem m8.
we hebben het wel over de jenever van 20%
zo eentje van 40% maak ik soms ook wel leeg maar dan ben je gewoon stront en stront zat

Psychopath

Belezen gebruiker
hehe pussies,

Ik had van de week een liter vieux 20% in 2 uur op, weet ook niet meer wat erna gebeurd is, blackout :mrgreen:

jasper

Wijs gebruiker
Psychopath zei:
hehe pussies,

Ik had van de week een liter vieux 20% in 2 uur op, weet ook niet meer wat erna gebeurd is, blackout :mrgreen:

altijd leuk die black outs krijg je de volgende dag te horen wat je allemaal hebt gedaan en sta je er zo bij van "wa?":P

Jeller

Badass junkie
tja gewoon meer zuipen ofwel even minderne met drinken.. de laatste weken heb ik ook minder gedronken en vorige week werd ik al redelijk goed aangeschoten van 9 pintjes

jasper

Wijs gebruiker
Jeller zei:
tja gewoon meer zuipen ofwel even minderne met drinken.. de laatste weken heb ik ook minder gedronken en vorige week werd ik al redelijk goed aangeschoten van 9 pintjes

ja maar het probleem zit hem in dat ik oftewel een beetje aangeschoten ben oftewel ineens zat ben dus het dronken zijn heb ik niet meer

azgaza

Badass junkie
Tollerantie is flauw, voor mijn gewicht en vrouw zijn heb ik een vrij hoge tollerantie, maar ik drink niet zo vaak, gaat toch vrij snel.

Topic opener: je kan proberen een paar weken niet te drinken om te kijken of het dan omlaag gaat.

jasper

Wijs gebruiker
El Retro zei:
azgaza zei:
Topic opener: je kan proberen een paar weken niet te drinken om te kijken of het dan omlaag gaat.

Hij zei net dat dat geen optie was.

ik ga het wel proberen maar ben student en volop aan het genieten van mijn studentenleven dus het gaat moeilijk worden

jasper

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Zuip even 3kwart fles Scotch op, dan heb je voorlopig wel eventjes tabak van de harde zuiperij. :P
en wordt je wakker in de wei naast je thuis tussen de koeien :beer: altijd leuk :beer:

jasper

Wijs gebruiker
Psycho_Chrono zei:
barry zei:
MetaalKonijn zei:
Zuip even 3kwart fles Scotch op, dan heb je voorlopig wel eventjes tabak van de harde zuiperij. :P
en wordt je wakker in de wei naast je thuis tussen de koeien :beer: altijd leuk :beer:

en 2 volle condooms in het gras :tongueout:

condooms? nou nee de koeien hebben m'n nummer toch niet dus wat maakt het uit als ze zwanger geraken :confused: :confused:

heb net samen met een vriend een flesje vannile jenever gedronken en zoals ik al zei ik voel me niet meer dronken. krijg wel veel zin o mte praten enzo maar dat is het dan

deadlock

Badass junkie
het verschilt heel erg. Afgelopen woensdag was ik zat van 4 biertjes en donderdag heb ik er 30 gehad en toen voelde ik me net een beetje aangeschoten. Maar ik heb al jaren niet gekotst van drank.

deadlock

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
kan helemaal niet tegen alcohol na 3 liter in anderhalf a 2 uur ben ik echt té bezopen :flushed: :P
Na 3 liter wodka ben ik ook weg, maar na 3 liter bier normaliter niet en een heleboel mensen niet denk ik :wink:

matthijs

Badass junkie
Vroeger niet... de laatste tijd drink ik minder... nu kan je me na 3 liter goedkoop bier bij elkaar vegen.
Duurder bier heb ik daar stuk minder last van :confused:

jasper

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Vroeger niet... de laatste tijd drink ik minder... nu kan je me na 3 liter goedkoop bier bij elkaar vegen.
Duurder bier heb ik daar stuk minder last van :confused:
en je wordt er agressief van het matthijs :P vandaal :angry:

Bovenaan