Ik snap wat je bedoelt.. heb ook vaker de neiging om ernaar te grijpen zodra een passende gelegenheid zich voordoet.. maar probeer het te houden voor speciale momenten zo eens in de maand.. dat vind ik zelf nog wel te doen.. Al moet ik zeggen dat ik elke keer de dag na een Xervaring mezelf echt heel chill voel maar dat de week erna ik echt kan merken dat mijn serotinepijl niet echt op het normale niveau ligt.. Moet vaak ook weer wennen aan hoe de wereld in realiteit werkt maar kan me er meestal toch alweer vlot in vinden. Ik ben ook blij dat ik een hoop mensen ken die nog nooit x ophebben en ik me met hun ook heel goed kan vermaken bij een een avondje feesten, heb dan iig niet het gevoel dat ik iets mis en daarom laat ik het ook wel uit mijn hoofd om hun ermee in aanraking te brengen omdat het nu nog "puur" is ofzoiets.. Alhoewel aan de andere kant ik het ze graag aan zou bieden om die ervaring ook met hun te kunnen delen. Maar ik denk dat ik wel een goede balans heb gevonden in mijn gebruik, heb alleen een probleem met "de joint", ik heb 2 jaar van mijn leven, zo'n 4 jaar geleden toen het begon, zowat elke dag geblowd en daar ben ik achteraf echt niet trots op ofzo omdat ik mezelf als ik terugkijk echt zie als een junk(verleden tijd) maar nu kan ik echt niet meer blowen omdat mijn productiviteit echt te veel daalt en ik nu op de universiteit zit en me dat dus niet kan veroorloven.. Maar af en toe een hasjjointje roken voor kritische zelfreflectie is dan wel weer een ritueel voor me geworden en dit werkt ook echt goed alleen neig ik daarna toch weer regelmatiger jointjes te roken waarna ik mezelf "ineens" weer zie en toch maar weer stop.. Dus mijn balans is af en toe nog wel eens wisselvallig

Maar iig heb ik het wel allemaal onder controle.
Thanks for the concern..
Ik heb ook wel genoeg lelijke dingen gezien die me er wel van weerhouden (weer) zo'n fout te maken in het gebruik van drugs.