TMA-2

Nibiru

Bewuste gebruiker
Heehee!!

Binnenkort ontvang ik TMA-2!

Een mescaline analoog.

Heeft iemand dit ook wel eens gedaan?
Ben benieuwd naar de verhalen voordat ik het gebruik!!

Paperplane.

Wijs gebruiker
Wat ik wel weet, is dat TMA-2 na TMA-6 de langste werkingsduur heeft. En dat het de potentste TMA is. Kijk dus goed uit met je dosering, en begin laag.(+/-25mg)

Nibiru

Bewuste gebruiker
Mn verkopre raad 40-50 mg aan voor de ervaren psychonaut.. dat maar doen dus. Ik plaats een report als ik een goede dag heb gevonden om het te doen!!

Maccuraja

Newbie
Heeft zowat de bijwerkingen van 2C's, valt best mee, ik raad toch een paar jointjes aan voor sterkere visuals, :)

Nibiru

Bewuste gebruiker
Maccuraja zei:
Heeft zowat de bijwerkingen van 2C's, valt best mee, ik raad toch een paar jointjes aan voor sterkere visuals, :)

Heeft het veel mindfucks of juist meer visuals????
Kan je er wat over vertellen of heb je mss een tripreport?

Nibiru

Bewuste gebruiker
Net 40 a 50 mg naar binnengewerkt.. ben benieuwd!! heb nog n bommetje van 30 mg voor later of voor als t nie sterk genoeg is, heb gehoort dat de dosis erg varieert bij mensen en bij de ene sterk is bij de andere niet.

mss maak ik nog wel een report, zo niet laat ik wel ff weten hoe t was!!

Paperplane.

Wijs gebruiker
Nibiru zei:
Net 40 a 50 mg naar binnengewerkt.. ben benieuwd!! heb nog n bommetje van 30 mg voor later of voor als t nie sterk genoeg is, heb gehoort dat de dosis erg varieert bij mensen en bij de ene sterk is bij de andere niet.

Heb je het ge-eyeballed? OMG Lekker slim.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Paperplane. zei:
Nibiru zei:

Heb je het ge-eyeballed? OMG Lekker slim.

Het spijt me voor je snelle conclusie, nee ik heb een weegschaal die 0.04 of 0.05 afweegt en niet bijv 0.045 .. dus als je op 0.4 zit ka nhet ook 0.45 zijn.

Nibiru

Bewuste gebruiker
Het was een geweldige ervaring!! Heb het gelaten bij het ene bommetje.. had wel wat maagpijn enzo op t begin en op t eind.

Het kwam heel langzaam op, (kwam ook doordat ik veel had gegeten),
kreeg een lichte euforie, alles kreeg een glans en zag heel veel neon kleuren.
Soms heel TRON achtig.. Mooie CEV's en fantasiebeelden, het hield zeker 8 a 10 uur aan!!!

Werd er ook heel praterig van, ipv met LSD dat je je vaak wat teruggetrokken voelt.

Ook veel entiteiten gezien, wauwww!!!!!!!

Schaduwen kregen lichamen, zag planten hun trillingen nog sterker dan normaal.

Echt een aanrader! Ik zou niet meer dan 40 - 50 mg nemen!!

Bovenaan