Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat ik wel weet, is dat TMA-2 na TMA-6 de langste werkingsduur heeft. En dat het de potentste TMA is. Kijk dus goed uit met je dosering, en begin laag.(+/-25mg)
Net 40 a 50 mg naar binnengewerkt.. ben benieuwd!! heb nog n bommetje van 30 mg voor later of voor als t nie sterk genoeg is, heb gehoort dat de dosis erg varieert bij mensen en bij de ene sterk is bij de andere niet.
mss maak ik nog wel een report, zo niet laat ik wel ff weten hoe t was!!
Net 40 a 50 mg naar binnengewerkt.. ben benieuwd!! heb nog n bommetje van 30 mg voor later of voor als t nie sterk genoeg is, heb gehoort dat de dosis erg varieert bij mensen en bij de ene sterk is bij de andere niet.
Het spijt me voor je snelle conclusie, nee ik heb een weegschaal die 0.04 of 0.05 afweegt en niet bijv 0.045 .. dus als je op 0.4 zit ka nhet ook 0.45 zijn.
Het was een geweldige ervaring!! Heb het gelaten bij het ene bommetje.. had wel wat maagpijn enzo op t begin en op t eind.
Het kwam heel langzaam op, (kwam ook doordat ik veel had gegeten),
kreeg een lichte euforie, alles kreeg een glans en zag heel veel neon kleuren.
Soms heel TRON achtig.. Mooie CEV's en fantasiebeelden, het hield zeker 8 a 10 uur aan!!!
Werd er ook heel praterig van, ipv met LSD dat je je vaak wat teruggetrokken voelt.
Ook veel entiteiten gezien, wauwww!!!!!!!
Schaduwen kregen lichamen, zag planten hun trillingen nog sterker dan normaal.
Echt een aanrader! Ik zou niet meer dan 40 - 50 mg nemen!!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.