Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoi Ik ben 16 jaar en dus nog niet oud genoeg om te smoken, ik doe het altijd met vrienden, maar ik wil heel graag ook in mijn eentje smoken. Hoe kom ik het beste aan wiet? Ik heb geen fake ID en ik durf niet aan mensen te vragen voor liften
Wat je wel kan doen is dat je vrienden jou een jointje geven en dat je die dan in je eentje rookt. Bij voorkeur thuis of in de directe omgeving. In ieder geval een aangename plek, mocht er iets gebeuren.
Mij dochters mochten tot hun 20e alleen thuis gebruiken. Toen ze onder de 18 waren haalde ik het voor ze.
Altijd lol op verjaardagen, vriendinnen verbaasde zich als "opa" lekker ook een jointje pakte.
In ons gezin gaan we wel heel open met elkaar om.
Hoi Ik ben 16 jaar en dus nog niet oud genoeg om te smoken, ik doe het altijd met vrienden, maar ik wil heel graag ook in mijn eentje smoken. Hoe kom ik het beste aan wiet? Ik heb geen fake ID en ik durf niet aan mensen te vragen voor liften
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.