Tips voor minderjarige

malpu123

Newbie
Hoi Ik ben 16 jaar en dus nog niet oud genoeg om te smoken, ik doe het altijd met vrienden, maar ik wil heel graag ook in mijn eentje smoken. Hoe kom ik het beste aan wiet? Ik heb geen fake ID en ik durf niet aan mensen te vragen voor liften

Bas

Wijs gebruiker
Wat je wel kan doen is dat je vrienden jou een jointje geven en dat je die dan in je eentje rookt. Bij voorkeur thuis of in de directe omgeving. In ieder geval een aangename plek, mocht er iets gebeuren.

PaddoKweker

Belezen gebruiker
Mij dochters mochten tot hun 20e alleen thuis gebruiken. Toen ze onder de 18 waren haalde ik het voor ze.
Altijd lol op verjaardagen, vriendinnen verbaasde zich als "opa" lekker ook een jointje pakte.
In ons gezin gaan we wel heel open met elkaar om.

Jort

Newbie
Hoi Ik ben 16 jaar en dus nog niet oud genoeg om te smoken, ik doe het altijd met vrienden, maar ik wil heel graag ook in mijn eentje smoken. Hoe kom ik het beste aan wiet? Ik heb geen fake ID en ik durf niet aan mensen te vragen voor liften
er is altijd wel een 18 jarige op school of in je semi-directe vriendengroep anders is een beetje rondvragen naar een dealer vast niet moeilijk.

Bovenaan