Tips&Tricks tegen trekkenbekken

deja00

Newbie
De meeste van jullie kennen het wel.. Je neemt een pilletje en je kaak begint te trekken als een gek. Bij mij is het altijd zo dat mijn kaak helemaal naar voren schuift en m'n ogen tegelijk heel groot worden.Het ziet er niet uit! Ik word er altijd onzeker van, want veel mensen zitten dan echt naar mij te kijken van... WAT doet hij!! Wat doen jullie hiertegen?

Gr,

Deranged

Badass junkie
Kauwgom is denk ik het enige wat je er tegen kan doen, maar ik vernam iets dat dat slecht is? Zelf heb ik er nooit moeite mee, het is een teken dat ik lekker sta te spacen en hoort erbij. Als je het echt niet wilt moet je gewoon niets gebruiken, een simpele maar effectieve oplossing. :smoke:

Formshift

Belezen gebruiker
doe geen kauwgom.. anders zit je de volgende dag nog steeds even erg te kauwen/kaken (wat zonder kauwgom veel minder is).

Een lolly misschien?

Ikzelf vind die kaken en gekke bekken trekken juist kick! hahaaha

Deranged

Badass junkie
Na een goeie XTC avond krijg ik de volgende soms amper mijn smoel nog open. Mijn ervaring met kauwgom zijn dat het mij op zo'n moment meer irriteert dan de bewegingen zelf, had hem dus altijd zo weer uitgespuugd. Kauwgom was trouwens altijd ideal bij droog slikken wat vroeger af en toe ff niet anders kon, je krijgt automatisch een flinke hoeveelheid speeksel in je vaak kurkdroge smoel die het zeer gemakkelijk maakt. Beetje nutteloze info misschien maar ben dan ook weer in een spraakzame bui. :wave:

SGiZO

Experimenterende gebruiker
Ik heb da de laatste tijd niet meer, wel na veel pillen.. :) Vroeger stak ik gwn kauwgom in mn bek en da viel dan niet zo op, behalve de faren dan :) eigenlijk kan ik het wel controleren, ik kan het naar mn been laten gaan zodat die begint te trillen , maar mn bek niet meer dan :grin:

Frisko

Badass junkie
SGiZO zei:
Ik heb da de laatste tijd niet meer, wel na veel pillen.. :) Vroeger stak ik gwn kauwgom in mn bek en da viel dan niet zo op, behalve de faren dan :) eigenlijk kan ik het wel controleren, ik kan het naar mn been laten gaan zodat die begint te trillen , maar mn bek niet meer dan :grin:
haha idd,net utzelfde hier....

spacekonijn

Badass junkie
ik heb na een halfje al last van mn kaak, en ik vind het echt zwaar verneukt en irritant.

eerlijk gezegd verpest het mn hele space.... ik kauw niet maar tik steeds met mn tanden tegen elkaar aan en zet mn onderkaak naar voren zoals jij beschrijft

MAAR: het schijnt te helpen om magnesium pilletjes te slikken , dit verslapt de spieren.
ga het de volgende keer proberen

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Het leuke is.. dat ik zelfs in mijn slaap lig te kauwen, gewoon, zonder pillen gebruikt te hebben.... Mijn vriend zag het van de week toen hij wakker lag en ik sliep.

En ik vermoed dat ik dat ook een tijd geleden al deed, voordat ik ooit drugs gebruikt heb. Had toen ook vaak last van mijn kaak, heb zelfs physiotherapie gehad hiervoor. En daar kreeg ik oefeningen, die heb ik ooit al een keer eerder op dit forum gezet.... want het helpt wel. Ik doe het gewoon altijd als ik last heb van mijn kaak en ook op een feest probeer ik dit te doen als ik mezelf betrap op kauwen/klemmen.

Even de verkorte versie..

Zet je tong tegen je gehemelte net achter je voortanden, kiezen zachtjes op elkaar. Beweeg dan je kaak rustig en in een rechte lijn naar beneden. Houdt hierbij je tong waar die was. Dan weer je kaak omhoog. In een rechte lijn! Je zorgt op deze manier dat je kaak niet naar voren schiet, en het werkt ook nog enigszins ontspannend. Dit houd je een tijdje vol en je moet de oefening zo veel mogelijk herhalen.

Ik zal binnenkort eens kijken of ik het briefje met alle info erop nog kan vinden, dan kan ik het nog wat beter uitleggen.

dallandra

Wijs gebruiker
ik heb hier ook steeds meer last van :(
echt iritant,probeert iemand een foto van je te maken,kan je er gewoon niet normaal op kijken,die bek kan je gewoon niet normaal houden!
en spierpijn de volgende dag.
kauwgom helpt mij mij dus ook niet echt.
wel vaag,had ik vanmorgen 2 uurtjes geslapen,werd ik wakker,begon ik er gewoon weer mee!

JewCookie

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
ik heb na een halfje al last van mn kaak, en ik vind het echt zwaar verneukt en irritant.

eerlijk gezegd verpest het mn hele space.... ik kauw niet maar tik steeds met mn tanden tegen elkaar aan en zet mn onderkaak naar voren zoals jij beschrijft

MAAR: het schijnt te helpen om magnesium pilletjes te slikken , dit verslapt de spieren.
ga het de volgende keer proberen

meld het ff als het werkt..:P

Wortel

Bewuste gebruiker
Geen kauwgom maakt het alleen maar erg. Ik heb me eens voorgenomen er goed op te letten en het onder controle te houden na een paar lukte het perfect nu heb ik er geen last meer van :)

Jeller

Badass junkie
Ik heb er geen last van, ofwel kan ik het gewoon ondercontrole houden door mijn kaken te ontspannen

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik heb vannacht weer een paar mensjes mijn truukje geleerd, en ze hadden allemaal het idee dat het wel wat ontspande... ik heb het ook steeds gedaan toen ik het idee kreeg dat ik erg stond te kauwen en klapperen, en ik heb nu nauwelijks last van mijn kaken :mrgreen:

Jeller

Badass junkie
je moet iets eten dan kan je je kaak bezighouden even en heb je een excuus om rare bewegingen te maken :wink: daarna kan je zelfs zeggen dat je restjes uit je mond wegdoet :)

probleem is dat de meesten geen eten binnenkrijgen.. maja vo mij doet wa eten op xtc toch nog beetje deugd hoor

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
vorige keer is geprobeerd met een (normaal gezien) heel lekker koekje
==> smaakte naar cement :( en had echt de grootste moeite om die rotzooi door te slikken
nee, geef maar een goeie dikke kauwgom, lekker knauwen :grin:

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
IJsjes zijn wel heeeeeel lekker als je pillen op hebt.. vooral perenijsjes, en dat hebben ze op Awakenings maar al te goed in de gaten.

(heb vannacht geloof ik wel 4 van die dingen gegeten)

LeftBehind

hahaha ja, dat is inderdaad zo herkenbaar :P ik eet normaal altijd al wel 1 pakje kauwgom, maar dan echt drie ofzo.....

maar als ik nog een tip moet geven, bij mij helpt het altijd als ik het warm krijg, bij de kachel zitten enzo :P

timzta

LeftBehind zei:
maar als ik nog een tip moet geven, bij mij helpt het altijd als ik het warm krijg, bij de kachel zitten enzo :P

Ik heb het juist altijd veeel te warm en dan moet ik juist steeds naar buiten, totdat ik het weer te koud krijg :grin:
Maar tot nu toe heb ik nog niks gevonden om die klapkaak te voorkomen :P Ik heb er ook nooit zo'n last van, alleen de mensen die achter je rug om naar je zitten te wijzen zijn lastig :rolleyes:

boy

Bewuste gebruiker
Je kan altijd nog een speen pakken. Maar goed, zoiets doe je ook niet graag in op een feest.

Jeller

Badass junkie
Psychedelic_Fairytale zei:
wat is er dan niet zo slim aan kauwgom?
je kauwt 3x zo vlug als normaal

gevolg: valt enorm op + spierpijn volgende dag

doet idd wel deugd, maar eens je begint moeilijk te stoppen

SGiZO

Met kauwgom voel je het wel beter, als je niets hebt en je moet stilhouwe dan ga je toch niet zo goed...

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
Psychedelic_Fairytale zei:
wat is er dan niet zo slim aan kauwgom?
je kauwt 3x zo vlug als normaal

gevolg: valt enorm op + spierpijn volgende dag

doet idd wel deugd, maar eens je begint moeilijk te stoppen
ja das wel waar, eens de kauwgom in men bek begin ik als een gek te malen en kan ik ook niet meer ophouden, voelt namelijk zo lekker :grin:
en dat valt idd wel op, want heb er al wel eens reacties op gekregen... :flushed:
maarja, zonder kauwgom bijt ik men tanden stuk dus dan heb ik liever dat het opvalt dan dat men gebit naar de klote gaat
van spierpijn de volgende dag heb ik gelukkig nooit last

melissa

Wijs gebruiker
whahaha dikke lol......
ik heb 1 keer een pilletje gehad en schrok me lam van wat er gebeurde..
de volgende ochtend kreeg ik toch echt mijn smoel niet meer los :rolleyes:
moest ik lullen met mijn tanden op elkaar,geen porem :mrgreen:
ik kan me nog wel herinderen dat ik me zelfs de day after nog heerlijkkkkkkkkkkkkkk voelde :hearteyes: :hearteyes:

JewCookie

Wijs gebruiker
melissa zei:
whahaha dikke lol......
ik kan me nog wel herinderen dat ik me zelfs de day after nog heerlijkkkkkkkkkkkkkk voelde :hearteyes: :hearteyes:

whah de dag daarna ook nog?:P

melissa

Wijs gebruiker
JewCookie zei:
melissa zei:
whahaha dikke lol......

whah de dag daarna ook nog?:P

tja eerlijk...
ik nam dat ding om een uur of 11 toen hij insloeg werd ik pia....
ben naar huis gegaan en daar voelde ik me superrrrrrr....
heb wat geslapen,toen ik wakker werd voelde ik me nog steeds space....
tot later die middag.....
had toen al wel al dik 7 jaar geen drugs meer gebruikt..
daarna durfde ik niet meer vanwege de inslag,die was niet zo prettig....
eigenlijk was dat pilletje tig keer lekkerder dan sos :rolleyes: :rolleyes:
daarna heb ik me wel een paar dagen totaal lam gevoeld

Bovenaan