Tips gevraagd...

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Ik heb in mijn leventje toch wel een aantal keer geblowd. Meestal bestond dat uit een paar hijsen nemen van een joint die een rondje maakte. Wel wat effect, maar niets spectaculairs eigenlijk.

Ik maak op het moment een heel hectische en drukke periode door, en af en toe heb ik wel behoefte om 's avonds eens een keertje met een joint te chillen. Gewoon even goed ontspannen. Maar ik heb dus nog nooit weed/hasj gekocht zelf. Ik weet er ook weinig van, heel weinig.

Kan zowiezo al niet rollen dus dat wordt een voorgedraaide joint halen denk ik. Ik rook geen tabak (nou heel af en toe als ik teveel gezopen heb wel eens). Wat kan ik het beste halen? Pure joint, gemengd, weed of hash? Ik ben echt een groentje op dit gebied, voel me best dom dat ik het hier moet vragen, maar jullie weten er vast meer van dan ik. :P

spacekonijn

Badass junkie
over het algemeen zijn voor gedraaide echt van slechte kwaliteit en zit er wel tabak in ( heb ze zelden puur gezien ).
het beste is een pure joint.

maar je bent nog onervaren blower dus dan is eerlijk gezegd al dat gezeur eromheen beetje overbodig als je maar wat thc binnenkrijgt word je toch wel lekker high denk ik :)

waterpijpje kan ook handig zijn?

en het leuke van blowen is creatief zijn!! zo begonnen wij toen we nog niet konden draaien met de joint eerst te draaien en daarna een tipje op maat maken en die erin stoppen omdat het met tip maar niet wou lukken :grin:

Deranged

Badass junkie
Ik zou voor de pure gaan want kan uit ervaring zeggen dat voorgedraaide 9 van de 10 keer bagger is. Heb ook een paar keer opengemaakt met schokkende resultaten. Het beste kan je gewoon een zakske halen, vloei en wat tipkes. En dan gewoon beginnen te draaien, zo leer je het. :smoke:

matthijs

Badass junkie
Naja, waterpijp roken is opzich wel ideaal, je krijgt niet de shag binnen en wel de wiet...Alleen ontspan je meer als je er wat shagg bij doet...

Waterpijp

Bewuste gebruiker
en dan pink floyd op zetten :wink:

Je eerste joint die je gedraaid hebt is waarschijnlijk niet goed en na de 10e zal ie er ook niet goed uitzien. Maar als je iemand kent die joints kan draaien, leer het van diegene!

BacingsPen

Badass junkie
De Gezonde Snuiver zei:
Ik zou voor de pure gaan want kan uit ervaring zeggen dat voorgedraaide 9 van de 10 keer bagger is. Heb ook een paar keer opengemaakt met schokkende resultaten. Het beste kan je gewoon een zakske halen, vloei en wat tipkes. En dan gewoon beginnen te draaien, zo leer je het. :smoke:

mmm, ik vermoed dat ze weleens rotzooi door de voorgedraaide joints gooien (rare smaak) Wat trof jij aan?

En wat ik wil aanraden: Rook eens een pure joint van een 10'tje wiet en een 5je hasj. Ik weet zeker dat je er dan wel meer van gaat voelen.

Van te voren iets met suiker eten en onder het blowen water drinken en voor daarna wat lekkers helpt soms ook.

En probeer het eens als voor je gaat slapen in het donker...

In het donker knetter worden (dus dat je helemaal niks ziet) geeft ook een speciaal effect vind ik...

Miss-Behaviour

Belezen gebruiker
Het schijnt dat ze bij de coffeeshop hier wel voorgedraaide pure shit verkopen, meen ik ergens gelezen/gehoord te hebben.

Bedankt voor alle info trouwens, ik ga binnenkort toch een keertje langs de shop dan maar. Lekker experimenteren.

BacingsPen

Badass junkie
klopt...

Alleen de shops in apeldoorn weten niet welke wiet leker is om puur te roken! Ze gebruiken veel te droge wiet, is erg scherp!

Bal0n

Badass junkie
SpacingBen zei:
De Gezonde Snuiver zei:

mmm, ik vermoed dat ze weleens rotzooi door de voorgedraaide joints gooien (rare smaak) Wat trof jij aan?

En wat ik wil aanraden: Rook eens een pure joint van een 10'tje wiet en een 5je hasj. Ik weet zeker dat je er dan wel meer van gaat voelen.

Van te voren iets met suiker eten en onder het blowen water drinken en voor daarna wat lekkers helpt soms ook.

En probeer het eens als voor je gaat slapen in het donker...

In het donker knetter worden (dus dat je helemaal niks ziet) geeft ook een speciaal effect vind ik...

Wtf? 1 joint, met daarin 15 euro aan softdrugs?

Deranged

Badass junkie
Heb eens een joint gerookt met daarin 100 gulden aan softdrugs. Gigantisch ding, niet te roken. Ja dat waren nog eens tijden. :smoke:

BacingsPen

Badass junkie
Ja, dat klopt...

Heb 1 keer (is nog niet zo kort geleden) zo'n heeeeeeele dikke joint gedraaid. Hij had 5 euro hasj en die moest helemaal op zei die :P

Naja, en aangezien het al lastig kane zijn een joint puur te roken(ivm uitgaan van de joint) met alleen wiet, stopte ik er steeds meer en meer wiet van mezelf bij zodat het goed te doen was :)

Alsnog viel er wel is een stukje hasj uit de joint maja :P

Was echt ontiechelijk knetter toen, vooral het eerste half uur. Daarna ben je eigenlijk gewoon 'normaal' knetter...

Maja, ga ik zeker niet nog een keer doen haha! Had er ook wel spijt van achteraf. M'n zakje van 20 euro was na 2 avonden al op :(

Deranged

Badass junkie
Had vroeger een maatje die altijd met duistere grote bedragen aankwam en voor honderden guldens wiet op een dag haalde. Dat ging ook gepaard met de meest grote creaties met de meest belachelijke aantallen wiet. Maarja was wel lachen, en gratis. :stoned:

michielxboxer

Belezen gebruiker
Miss-Behaviour zei:
Ik heb in mijn leventje toch wel een aantal keer geblowd. Meestal bestond dat uit een paar hijsen nemen van een joint die een rondje maakte. Wel wat effect, maar niets spectaculairs eigenlijk.

Ik maak op het moment een heel hectische en drukke periode door, en af en toe heb ik wel behoefte om 's avonds eens een keertje met een joint te chillen. Gewoon even goed ontspannen. Maar ik heb dus nog nooit weed/hasj gekocht zelf. Ik weet er ook weinig van, heel weinig.

Kan zowiezo al niet rollen dus dat wordt een voorgedraaide joint halen denk ik. Ik rook geen tabak (nou heel af en toe als ik teveel gezopen heb wel eens). Wat kan ik het beste halen? Pure joint, gemengd, weed of hash? Ik ben echt een groentje op dit gebied, voel me best dom dat ik het hier moet vragen, maar jullie weten er vast meer van dan ik. :P

IK zat paar maanden geleden nog in zelfde situatie. Ik zou als je beetje wilt chillen geen voorgedraaide halen..., ik haalde altijd kkveel dan liet ik iemand die het wel kan komen die draaide er gelijk 6/7 voor me dan rookte we er eentje op en had ik 6 - niet voorgedraaide- wel goede joints. Ik heb het niet zo op voorgedraaide, die vertrouw ik gewoon niet man...!!!

lutz

Bovenaan