Timing

F-ekt

Newbie
Hallo, ik heb me even aangemeld omdat ik dit keer zelf een vraag heb. En wellicht komen er meer.
Oke binnenkort ga ik naar een festival en ga ik voor het eerst xtc gebruiken.
Ik heb de pillen getest en bevatten 150 mg mdma. ik weeg 73 kg, dus in principe lijkt me dit een goeie pil. MAAR
er zijn 2 acts die ik erg graag onder invloed van xtc wil zien, maar de eerste begint om 18:00 en de andere om 23:00 tot 1:30.

Nu dacht ik, kan ik eerste een halve pakken voor de eerste act, en dan kijken of ik nog iets voel bij de 2e act, zo niet, de andere helft te pakken. OF zal ik gewoon de hele pil pakken ?
Alvast bedankt

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
Ik voelde een halve de hele dag :hearteyes:

Ik zou even afwachten en dan wachten tot het punt dat je lekker euforisch bent en dan eventueel beslissen of je hem erbij wilt of niet.

Cuppie

Experimenterende gebruiker
150mg in één keer als eerste keer is wel erg heftig.
Verder zit er 5 uur tussen, knap als je dat gaat redden op een halve pil. Zo'n periode heb ik laatst gedaan maar dat waren er wel 3 van 130mg. (90kilo)

atbboy

Bewuste gebruiker
Olijfboompje zei:
Ik voelde een halve de hele dag :hearteyes:

Ik zou even afwachten en dan wachten tot het punt dat je lekker euforisch bent en dan eventueel beslissen of je hem erbij wilt of niet.

Een halve pil een halve dag is onmogelijk ....

clockcable

Bewuste gebruiker
Ik nam de eerste keer 3,5 pil wat neerkwam op ongeveer 400mg :grin:
Als je die halve voor de tweede act neemt, bedenk dan wel dat het 45 minuten kan duren voor ie inslaat dus ruim van te voren nemen.

rr00

Experimenterende gebruiker
Besef wel dat de tweede dosis vermoedelijk niet even hard gaat inslaan als de eerste, zelfs als je de tweede keer een hogere dosis neemt. Ik denk dat de tijd tussen de twee acts net te hoog is om bij beide echt een extreem goede high te hebben, maar je zal het alsnog prima naar je zin hebben hoor.

Als ik jou was zou ik om 5 uur een halfje pakken, en dan om 22.00 nog een hele als de eerste dosis goed aanvoelde. Denk dat je op die manier bij beide acts flink hard zal gaan, waarbij de eerste rustig opkomt en je bij de tweede echt fantastisch voelt. Als je het daarbij laat ga je denk ik een hele mooie eerste keer hebben. Niet de meest voorzichtige benadering, maar zeker geen gekke hoeveelheden en je ervaart er wel echt meteen volle bak euforie en 'love' door als het goed is.

Bovenaan