_shikantaza
Badass junkie
We weten allemaal dat we het beter niet kunnen doen, maar als we het toch doen dan het liefst goeie shit
Er wordt vaak gereageerd op vragen over coke met het advies het spul te laten testen, en gelukkig kan dat in ons kikkerlandje Nederland op een goede en (erg belangrijk!) gratis manier, en veilige plek. Er moet wel bijgezegd worden dat (in Utrecht i.i.g.) de openingstijden van de testservice wat mij betreft best wat ruimer mogen; de wachttijd voor de uitslag is door de 2 uur per week dat het open is wat mij betreft wel aan de lange kant, en het blijft altijd toch pijnlijk om afstand te doen van (wat altijd lijkt als) een klein maar fijn bergje sos. Meestal koop ik 2 of 3 sealtjes er laat er van 1 de inhoud testen.
Zelf ben ik wel fan van de testservice, de keren dat ik ben geweest werd ik altijd prettig te woord gestaan en werd het moment door de testservice niet aangegrepen om te preken o.i.d.
Morgen ga ik er weer langs, dus de uitslag zal minstens een week op zich laten wachten.
Het lijkt me interessant om te zien wat de cokeminnende DF'ers allemaal in hun envelopjes hebben zitten. Ik wil percentages horen, dat spreekt voor zich. Maar een extra notitie van opvallendheden aan het uiterlijk van de coke of zaken tijdens gebruik zijn denk ik minstens zo interessant.
Zelf ben ik wel fan van de testservice, de keren dat ik ben geweest werd ik altijd prettig te woord gestaan en werd het moment door de testservice niet aangegrepen om te preken o.i.d.
Morgen ga ik er weer langs, dus de uitslag zal minstens een week op zich laten wachten.
Het lijkt me interessant om te zien wat de cokeminnende DF'ers allemaal in hun envelopjes hebben zitten. Ik wil percentages horen, dat spreekt voor zich. Maar een extra notitie van opvallendheden aan het uiterlijk van de coke of zaken tijdens gebruik zijn denk ik minstens zo interessant.