Testuitslagen Coke

Status
Niet open voor verdere reacties.

_shikantaza

Badass junkie
We weten allemaal dat we het beter niet kunnen doen, maar als we het toch doen dan het liefst goeie shit :wink: Er wordt vaak gereageerd op vragen over coke met het advies het spul te laten testen, en gelukkig kan dat in ons kikkerlandje Nederland op een goede en (erg belangrijk!) gratis manier, en veilige plek. Er moet wel bijgezegd worden dat (in Utrecht i.i.g.) de openingstijden van de testservice wat mij betreft best wat ruimer mogen; de wachttijd voor de uitslag is door de 2 uur per week dat het open is wat mij betreft wel aan de lange kant, en het blijft altijd toch pijnlijk om afstand te doen van (wat altijd lijkt als) een klein maar fijn bergje sos. Meestal koop ik 2 of 3 sealtjes er laat er van 1 de inhoud testen.

Zelf ben ik wel fan van de testservice, de keren dat ik ben geweest werd ik altijd prettig te woord gestaan en werd het moment door de testservice niet aangegrepen om te preken o.i.d.
Morgen ga ik er weer langs, dus de uitslag zal minstens een week op zich laten wachten.

Het lijkt me interessant om te zien wat de cokeminnende DF'ers allemaal in hun envelopjes hebben zitten. Ik wil percentages horen, dat spreekt voor zich. Maar een extra notitie van opvallendheden aan het uiterlijk van de coke of zaken tijdens gebruik zijn denk ik minstens zo interessant.

Pieter210

Bewuste gebruiker
Laatst 51% sos en 5% levamisol. De dealer zei dat het 80%+ was... :(

De testservice heeft mij overigens aangeraden de sos weg te gooien ivm de levamisol. Ze zeiden dat dit zeer giftig spul is. Hier kan de dealer overigens naar alle waarschijnlijkheid weinig aan doen, men stopt dit er in Zuid Amerika al in... :angry:

De mongolen :rock:

_shikantaza

Badass junkie
7% moet wel een dieptepunt zijn... hoop 't althans voor je :tongueout:

Mijn twee meest recente...

50% + 6% levamisol. Wel gebruikt, geen klachten aan overgehouden (4 maanden geleden). Uiterlijk was een brokje, lichte glinstering.

80% + verder niets. Uiterlijk was het bekende glinsterende brokje. Heb 1 sealtje zelf versneden met inactieve suikers, andere puur gesnoven. Kreeg er zweethandjes van bij de eerste snuif. Bij de telefonische uitslag kon ik mijn enthousiasme niet goed verhullen, de testservice meldde me dat ze geen reactie mochten geven hierop. Vond ik wel grappig.

Vandaag op naar weer een test. Ik vermoed dat dit weer rond de 50% zal zijn. Ik koop overigens bij 1 vaste supplier.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
73% + 7% levamisol.
Heb nagevraagd bij het testcentrum of dit schadelijk zou zijn, en mits het beperkt blijft tot relatief kleine hoeveelheden maakt het weinig uit.
De bijwerkingen van dit geneesmiddel treden pas bij hoge dosissen op.
Bij basen (roken) moet je wat voorzichtiger zijn, maar snuivend je oren en neus weg laten rotten dan ben je nog wel even een tijdje aan het stofzuigen hoor....
Dat ze zulke versnijdingsmiddelen gebruiken is natuurlijk waanzin, maar enkele bronnen beweren dat het in symbiose met coke psycho-actieve effecten heeft die wat op coke lijken dus dan gooien ze het er maar bij.

Daarnaast lijkt het me erg sterk dat dit er in z. amerika al bij word gedaan.
Die paar %'tjes wie worden gevonden.... Plus het is een erg westers geneesmiddel + wanneer je het wilt verschepen wil je zo puur mogelijke shit hebben die zo min mogelijk gewicht en ruimte inneemt onderweg. Wanneer het is aangekomen kan er verkapt worden.

_shikantaza

Badass junkie
45% coke
9% levamisol

Uiterlijk was poeder, geur wel als coke maar met een zure geur erbij.
Tegenvaller na 80% de laatste keer. Dat krijg je in het wilde westen :tongueout:

Vol verbazing lees ik hier over hoge uitslagen van 80%!
In mijn beleving was dat 8,9,10 jaar geleden heel reëel, maar nu mag je blij zijn met 50% ofzo.
Mooie tijden waren het, dat wel :hearteyes:

yes

Newbie
Ja voetbal123 als je tel steeds uitstaat en je niet reaggeerd kan het zijn dat je steeds 50% ontvangt.

Greetz,

yes.

:wave:

Psychosomatic

Experimenterende gebruiker
voetbal123 zei:
Vol verbazing lees ik hier over hoge uitslagen van 80%!
In mijn beleving was dat 8,9,10 jaar geleden heel reëel, maar nu mag je blij zijn met 50% ofzo.
Mooie tijden waren het, dat wel :hearteyes:

Volgens officiële instanties ligt het gemiddelde nu rond de 50%, dus blij zijn met 50% lijkt me een beetje overdreven.

Het gemiddelde gehalte cocaine vertoont een geleidelijke daling in het afgelopen
decennium van 68 procent in 2002 naar 49 procent in 2011 (gewichtsprocenten).
http://www.trimbos.nl/~/media/Themas/7_ ... x#page=104

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Psychosomatic zei:
Volgens officiële instanties ligt het gemiddelde nu rond de 50%, dus blij zijn met 50% lijkt me een beetje overdreven.

Het gemiddelde gehalte cocaine vertoont een geleidelijke daling in het afgelopen

Je wilt niet weten hoeveel mannen er blij zijn met hun ''gemiddelde'' penislengte :wink:

Maar als je een gemiddelde te pakken hebt (Van 50% dus) terwijl je normaal slechter gewend bent, dan kun je er best blij mee zijn toch.
50% is nou ook weer niet zo rampzalig..

Psychosomatic

PepTalk zei:
Psychosomatic zei:

Je wilt niet weten hoeveel mannen er blij zijn met hun ''gemiddelde'' penislengte :wink:

Maar als je een gemiddelde te pakken hebt (Van 50% dus) terwijl je normaal slechter gewend bent, dan kun je er best blij mee zijn toch.
50% is nou ook weer niet zo rampzalig..

Ja, zo zou je het ook kunnen bekijken. haha Maar de indruk werd gewekt dat 50% meer uitzondering dan regel was en dat is dus echt niet zo. 50% is zeker geen slecht spul. Punt is wel dat het altijd maar de vraag blijft of je ook daadwerkelijk een gram krijgt. Stel je krijgt maar 0.8 of zelfs 0.7gr en die is 50% puur, tja...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Daar moet je bij de gemiddelde sos dealer wel vanuit gaan...
Van de sporadische keren dat ik het recht van de dealer op een weegschaal heb gezien was het nooit het gewicht dat beloofd werd. Verre van dat, soms zelfs maar de helft.

Bij andere middelen zie je dit veel minder, net als het versnijdingspercentage trouwens.

[quote="Psychosomatic"

Ja, zo zou je het ook kunnen bekijken. haha Maar de indruk werd gewekt dat 50% meer uitzondering dan regel was en dat is dus echt niet zo. 50% is zeker geen slecht spul. [/quote]

Ik denk toch dat het gemiddelde van de testcentra's niet overeenkomen met het spul wat daadwerkelijk gekocht word. Daarmee bedoel ik te zeggen dat 99% van het gekochte spul nooit getest word en de cijfers dus niet echt betrouwbaar zijn.
Meeste mensen kopen halfjes of 1 gram.. en maken dat (zeker als ze niets merken en dus slechte kwaliteit hebben) meteen op. Deze groep (wat in mijn ogen de grootste vertegenwoordiger is) valt dus buiten de cijfers van de testcentra.
Daarnaast (uit mijn ervaring dan) laten dealers hun spul wel graag testen, zodat ze precies weten hoeveel ze kunnen versnijden om een enigsinds redelijk product over te houden.
Wanneer er dus 4 mensen met 75%+ aankomen kakken, en 4 met 25%- dan komt het gemiddelde op 50.

Conclusie: De daadwerkelijke straat kwaliteit ligt ver onder dat gemiddelde.
Gok dat het op straat niet veel verder dan 30% gaat komen, als je geluk hebt en het enkel caffeïne met levamisol is.

Psychosomatic

Ik moet je weer gelijk geven. :flushed: Ik had alleen naar de cijfers gekeken en niet wat ze nou precies getest hebben. Alleen uit gaan van de monsters die worden aangeleverd (was ze dus doen) zal waarschijnlijk geen realistisch beeld geven van de daadwerkelijke gemiddelde kwaliteit.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat denk ik niet nee.

Maar ik snap je denkwijze...Verder zijn er geen betrouwbare indicatoren die bewezen cijfers kunnen laten zien. Maar ik mix de bekende cijfers dan een beetje met logisch redeneren en daar komt dan een beetje wat uit.. Wat ik zegt hoeft helemaal niet te kloppen hoor!
Da's gewoon de manier hoe ik denk :P

Exort

Pieter210 zei:

De testservice heeft mij overigens aangeraden de sos weg te gooien ivm de levamisol. Ze zeiden dat dit zeer giftig spul is. Hier kan de dealer overigens naar alle waarschijnlijkheid weinig aan doen, men stopt dit er in Zuid Amerika al in... :angry:

5% levamisol en dan weg gooien? Ik zie dat je als woonplaats Groningen hebt aangegeven, heb je het daar ook laten testen? Want bij mij zat er tot nu toe elke keer levamisol in tot 10%, en hebben ze nooit geroepen dat ik het moest weg gooien. Ik heb meerdere malen gevraagd hoeveel kwaad het kan, en idd zoals Peptalk al zei, word het pas gevaarlijk bij frequent gebruik.

Mijn testuitslagen:

39% coke, 14% fenacetine, 2% levamisol (al van een hele poos geleden)
69% coke, 7% levamisol
59% coke, 6% fenacetine, 10% levamisol (deze bron vertelde me dat het 75% zou zijn :()

Wel verdacht van 59+6+10=75

Volgens mij word het ook met levamisol versneden omdat het niet mee uitkookt, en op die manier testen ze waarschijnlijk de puurheid in Zuid-Amerika ipv testlabs zoals hier. Ik heb namelijk ook gehoord dat de levamisol in Zuid-Amerika erin word gedaan. En de fenacetine vaak op een tussenstop op bv de antillen. Levamisol is een ontwormingskuur voor vee, miss wel van de dichtsbijzijnde bewoonde wereld (boerderij) vanaf de coca-plantage in de jungle waar ze een dealtje mee hebben :wink:

harry123

Bewuste gebruiker
Hoop binnenkort ook eens goede coke te mogen proberen :(, tot nu altijd nog maar rond de 50/60% gezeten, wil een keer een 80% hebben :( Of doek ik te verwend :P

Pieter210

Bewuste gebruiker
Exort zei:
Pieter210 zei:

5% levamisol en dan weg gooien? Ik zie dat je als woonplaats Groningen hebt aangegeven, heb je het daar ook laten testen? Want bij mij zat er tot nu toe elke keer levamisol in tot 10%, en hebben ze nooit geroepen dat ik het moest weg gooien. Ik heb meerdere malen gevraagd hoeveel kwaad het kan, en idd zoals Peptalk al zei, word het pas gevaarlijk bij frequent gebruik.

Mijn testuitslagen:

69% coke, 7% levamisol
59% coke, 6% fenacetine, 10% levamisol (deze bron vertelde me dat het 75% zou zijn :()

Volgens mij word het ook met levamisol versneden omdat het niet mee uitkookt, en op die manier testen ze waarschijnlijk de puurheid in Zuid-Amerika ipv testlabs zoals hier. Ik heb namelijk ook gehoord dat de levamisol in Zuid-Amerika erin word gedaan. En de fenacetine vaak op een tussenstop op bv de antillen. Levamisol is een ontwormingskuur voor vee, miss wel van de dichtsbijzijnde bewoonde wereld (boerderij) vanaf de coca-plantage in de jungle waar ze een dealtje mee hebben :wink:
Ja, heb het idd in Groningen laten testen (Leonard Springerlaan). Op mijn vraag of Levamisol kwaad kan, gaf het meisje aan dat het giftig spul is (tast je weerstand aan, zei ze) en adviseerde ze om de coke weg te gooien.

Dat heb ik dus maar gedaan... :angry:

_shikantaza

Badass junkie
Exort zei:
Pieter210 zei:
Mijn testuitslagen:

69% coke, 7% levamisol

De meeste testcentra rapporteren inactieve stoffen niet. Dat is de ontbrekende 25% dus.

_shikantaza

Badass junkie
Uiterlijk: poeder, heel licht gelig / beige
Geur: zure cokelucht, met een zweempje zeep
Verkocht als: onversneden
Getest op: 40% coke, 20% fenacetine, 10% levamisol, 10% procaine

Exort

dupont zei:
Exort zei:
Pieter210 zei:
Mijn testuitslagen:

69% coke, 7% levamisol

De meeste testcentra rapporteren inactieve stoffen niet. Dat is de ontbrekende 25% dus.

Staat ergens dat ik dat niet begrijp ofzo, ik snap je context niet?
Ik bedoel dat het verdacht is dat de bron 75% cocaine zei, en er zit 75% aan actieve stoffen inclusief troep dus, waarschijnlijk omdat die levamisol en fenacetine niet mee uitkookt.

75% aan actieve stoffen, 14% aan inactieve stoffen die ik niet weet, en 11% hydrochloride.

_shikantaza

Badass junkie
Exort, ik snap nu wat je bedoelt :) Jouw dealer krijgt spul dat al versneden is en laat het niet testen voordat 'ie er zelf weer mee aan de slag gaat...

Exort

Nieuwe testuitslagen binnen:

66% Cocaine (zonder psycho-actieve toevoegingen, volgens mij best zeldzaam!)
72% Cocaine en 2% caffeine en 8% levamisol

Het word steeds beter dus :)

Exort

dupont zei:
Exort, ik snap nu wat je bedoelt :) Jouw dealer krijgt spul dat al versneden is en laat het niet testen voordat 'ie er zelf weer mee aan de slag gaat...

De meeste coke komt versneden ergens aan in Europa, ik weet niet wat hij er zelf mee doet, maar in t land waar hij woont waar ik t vandaan heb, heb je geen testservice.

_shikantaza

Badass junkie
Exort zei:
Nieuwe testuitslagen binnen:

66% Cocaine (zonder psycho-actieve toevoegingen, volgens mij best zeldzaam!)
72% Cocaine en 2% caffeine en 8% levamisol

Het word steeds beter dus :)

Versnijding met non-actief is nog het best. Mooie uitslagen overigens!

Mijn 40% (20% fenacetine etc) van laatst heb ik nog niet gebruikt, maar wel met aceton behandeld (bron: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=27089) wat in ieder geval de fenacetine er uit zou moeten krijgen. Maar weer bij het testcentrum inleveren om te kijken of deze methode echt werkt...

Exort

Joopiejo zei:
Exort zei:
dupont zei:
De meeste coke komt versneden ergens aan in Europa
Dat klopt niet, weet ik vrij zeker.

Het zou ook eigenlijk niet logisch zijn. Mensen die coke laten importeren (zullen meestal geen kleine hoeveelheden zijn) testen toch de zuiverheid wel.

Ja en hoe testen ze de zuiverheid? Door uit te koken, en waarom doen ze oa levamisol erin? Omdat dit niet mee uitkookt, vandaar..

Ik heb eens een vinger van iemand gehad, met condoom en stukken stront er nog omheen, maar de kwaliteit was niet denderend, zo zie je maar weer.

Maar goed ik zei de meeste, niet alle he.

9 strepen

Ik lees nu en daar forum-posten over C. De meesten zeggen dat ze 80 a 90 % hebben of kunnen krijgen. Wat ik uit ervaring weet is dat je echt een goede vriend van een goede vriend moet zijn om aan goeie te komen. PUNT uit. Goeie C is er inderdaad te vinden maar denk je echt dat iedereen dat zomaar kan regelen en al kunnen de meeste het regelen dan gaat het echt niet makkelijk voor 1tje of zelfs 3. Soms lees ik dit allemaal hier, dan denk ik waarom zo moeilijk denken en discuseren. know the real peoples. Vraag eens aan die mensen die zo goed zijn om een testservice, dan ga je het pas zien.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
9 strepen zei:
Ik lees nu en daar forum-posten over C. De meesten zeggen dat ze 80 a 90 % hebben of kunnen krijgen. Wat ik uit ervaring weet is dat je echt een goede vriend van een goede vriend moet zijn om aan goeie te komen. PUNT uit. Goeie C is er inderdaad te vinden maar denk je echt dat iedereen dat zomaar kan regelen en al kunnen de meeste het regelen dan gaat het echt niet makkelijk voor 1tje of zelfs 3. Soms lees ik dit allemaal hier, dan denk ik waarom zo moeilijk denken en discuseren. know the real peoples. Vraag eens aan die mensen die zo goed zijn om een testservice, dan ga je het pas zien.

Heb geen testcentrum nodig pak wel een lepel en ammoniak maar wat denk je natuurlijk gaan mensen overdrijven dit is internet. Dan gaan ze een keer hard van coke en dan denken ze gelijk dat ze de beste hebben maar van 35% kun je nog gaan stuiteren. Ik vind het meer als iemand zegt dat je van coke rustig wordt en dan ook nog gaat beweren het regelmatig te doen. Van coke rustig worden coke is een upper waar je hard van gaat en waar het bloed van gaat rondpompen.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Exort zei:
k heb eens een vinger van iemand gehad, met condoom en stukken stront er nog omheen, maar de kwaliteit was niet denderend, zo zie je maar weer.
:) gniffel..

'Verse' vingers zijn naar mijn ervaring een beetje vettig (niet goed droog), dan neemt het ook niet zo snel op in je neus volgens mij (vandaar niet zo'n hele fikse boost). Maar die vettige coke geeft wel langdurig effect is mijn ervaring.

Vingers zijn meestal niet zo puur als een blok, misschien wel omdat die vingers een klein beetje versneden worden in het exportland, maar dat weet ik niet. Er zit waarschijnlijk een extra partij tussen die het opnieuw 'verpakt', dus het zou goed kunnen denk ik. Vingers zijn altijd wel behoorlijk puur in ieder geval.

Ook zit er variatie in puurheid van verschillende blokken als zowel van verschillende vingers, de éne batch zal de andere niet zijn ofzo..

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het kan goed of slecht zijn als iets een brok is wil meestal niet veel zeggen. Het kan eerst versneden zijn daarna weer strak ingepakt en dan is het weer een brok. Heb zelf een keer bij een dealer die had altijd brokken maar het was gewoon troep.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
harry123 zei:
Heb nu iemand die het van het brok af schraapt, grote kans dat dat goede is?
Vraag je jezelf dat nou echt af?

Mijn ervaring is dat het uiteindelijk niet zo veel uitmaakt, als je hem maar gewoon goed voelt, het moet gewoon geen bocht zijn. Een snuifje meer of minder voor het zelfde gevoel gaat je plezier niet verhogen of verlagen zeg maar. Het grootste voordeel met pure is dat er geen troep doorheen zit.

Met pure van zo'n brok neem je snel te veel. Kleine lijntjes, dat is mijn advies, maar goed uiteindelijk zal toch alles op gaan. :wink:

Om antwoord op je vraag te geven; als het een echt blok is dan zal het hele goeie zijn, puurder krijg je het niet.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Joopiejo zei:
harry123 zei:
Heb nu iemand die het van het brok af schraapt, grote kans dat dat goede is?
Vraag je jezelf dat nou echt af?

Mijn ervaring is dat het uiteindelijk niet zo veel uitmaakt, als je hem maar gewoon goed voelt, het moet gewoon geen bocht zijn. Een snuifje meer of minder voor het zelfde gevoel gaat je plezier niet verhogen of verlagen zeg maar. Het grootste voordeel met pure is dat er geen troep doorheen zit.

Met pure van zo'n brok neem je snel te veel. Kleine lijntjes, dat is mijn advies, maar goed uiteindelijk zal toch alles op gaan. :wink:

Om antwoord op je vraag te geven; als het een echt blok is dan zal het hele goeie zijn, puurder krijg je het niet.

Hoezo is een blok dan puurder, iedereen kan blokken persen dus ook met de allergrootste troep. Dus om dat te zeggen als het echt een blok is dan zal het goeie zijn uiterlijk is nooit maar nooit een volledige garantie van kwaliteit. Als je een beetje verstand hebt kun je het misschien wel aan kenmerken zien dat het goede kwaliteit is maar zeker weten kun je alleen door het te gebruiken of te testen. Correct me if I am wrong..

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Dat klopt allemaal wat je zegt, maar coke wordt onder andere verpakt door het in kiloblokken te persen voor transport. En als het in kilo's verkocht wordt, kun je je wel bedenken dat er gekeken wordt naar de zuiverheid. Die blokken zijn daardoor best wel puur. Dus als je coke van zo'n blok kunt krijgen zal het wel goeie zijn. Je kunt natuurlijk ook poeder van een blok knauf krijgen.

Alleen als je het laat testen weet je pas zeker hoe puur de coke is.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja maar niet veel mensen krijgen hun wit rechtstreeks van een kilo brick. Ik snap zeker wel dat mensen verwachten dat als iets brok is het beter is maar in praktijk wil het meestal niets zeggen. Daarom laten testen als je het zeker wilt weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan